اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیسبوک، قتل دختر جوان لیتوانیایی را رقم زد!



 

فیسبوک، قتل دختر جوان لیتوانیایی را رقم زد!

 

پرونده ای جنایی درباره قتل دختر نوجوان در ویلنیوس پایتخت لیتوانی گشوده شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در اروپای شرقی، پلیس لیتوانی با شناسایی جسد دختری ۱۴ ساله در جنگل های اطراف ویلنیوس که به طرز فجیعی کشته شده بود، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی علت این حادثه آغاز کرد و سرانجام موفق شد با طعمه گذاری، پسری ۱۳ ساله را شناسایی و دستگیر کند که عامل این جنایت هولناک است.

این نوجوان لیتوانیایی با راه اندازی صفحه ای در شبکه اجتماعی فیسبوک تلاش می کرد که در قالب دوستی با دختران نوجوان با آنها آشنا شود و سپس زمینه تجاوز، سرقت اموال و قتل آنان را برنامه ریزی کند.

پلیس همچنان احتمال می دهد که دختران دیگری نیز مورد آزار و اذیت این نوجوان قرار گرفته باشند.

این متهم به جرم جنایت تکان دهنده، تجاوز و آزار جنسی روانه زندان شده تا دادگاه عالی لیتوانی در خصوص وی پس از سال نو میلادی تصمیم گیری کند.

به گزارش ایسنابه نقل از ۱۵min همچنین پلیس لیتوانی ضمن هشدار به خانواده ها درباره استفاده فرزندانشان از شبکه های اجتماعی، خواستار نظارت بیشتر آنان شد.... / خبرگزارى ایسنا



ویدیو مرتبط :
دزدی و قتل دختر جوان در مغازه!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اختلاف خانوادگی در گلستان، قتل دختر جوان را رقم زد



 

اختلاف خانوادگی در گلستان، قتل دختر جوان را رقم زد

 

دختر جوانی که از منزل برای رفتن به مسجد و ادای فریضه نماز خارج شده بود در بین راه با ضربات چاقو از پا درآمد.

به گزارش ایسنا، رئیس حوزه قضایی خان ببین از توابع استان گلستان با اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از اعلام این خبر، بازپرس ویژه به منظور تحقیقات و شناسایی علل و عامل قتل در محل حاضر شد.

رمضانعلی عابدی فیروزجایی افزود: پس از انجام مراحل تحقیقات مشخص شد قاتل، جوانی به نام کیومرث است که پس از اقدام به قتل از محل متواری شده است.

وی تصریح کرد: خانواده قاتل و مقتول از مدت ها پیش با یکدیگر اختلاف داشتند که این اختلاف در نهایت مرگ دختر جوان را رقم زد.

به گفته قاضی پرونده، تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه دارد..... / خبرگزارى ایسنا