اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیروز کریمی تدارکاتچی تیم پاس بود!


ابراهیم قا‌سمپور پس از پیروزی مقابل تیم صبا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما تیم صبا را به خوبی آنالیز کردیم و توانستیم از خلاء بین دفاع و هافبک به خوبی استفاده کنیم.

ابراهیم قا‌سمپور پس از پیروزی مقابل تیم صبا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما تیم صبا را به خوبی آنالیز کردیم و توانستیم از خلاء بین دفاع و هافبک به خوبی استفاده کنیم.

او ادامه داد: ما در نیمه اول خوب نبودیم، ولی توانستیم یک موقعیت گل را ایجاد کنیم و همان موقعیت را به گل تبدیل کنیم. خوشبختانه در بین دو نیمه با تذکراتی که به بازیکنان‌مان داده شد توانستیم بازی نسبتا بهتری را نسبت به نیمه اول داشته باشیم.

تیم صبا تیم خوبی است و توانست موقعیت‌های گلی را ایجاد کند که با درخشش محمدی، دروازه‌بان تیم‌مان از ورود توپ به دروازه‌مان جلوگیری کرد.

قاسمپور درباره اظهارات اخیر فیروز کریمی درخصوص مربیان لیگ برتر، مدعی شد:

 من مربی‌ای هستم که 15 سال فوتبالم را در خارج از کشور پیگیری کردم و این در حالی است که فیروز کریمی قبل از اینکه روی به مربی‌گری آورد، تدارکاتچی تیم پاس بود. من در این خصوص بیانیه‌ای را در دست تهیه دارم که پس از آن حرف‌های زیادی را درخصوص وی خواهم زد.

سرمربی تیم داماش گیلان گفت: اگر بخواهم در مورد شخصیت فیروز کریمی صحبت کنم می‌توانم یک کتاب را در مورد وی تالیف و منتشر کنم اما در کنفرانس‌های قبلی‌ام تاکید کرده‌ام که درخصوص مربیان منشوری هیچ اظهار نظری نکرده و نخواهم کرد.

او در پایان خاطرنشان کرد که ما نباید صحبت‌های یک شخص منشوری را جدی بگیریم. ما باید سعی کنیم فوتبال را از نگاهی واقع‌بینانه مورد بررسی قرار دهیم و از حاشیه‌پردازی‌های بی‌دلیل خودداری کنیم.

منبع: خبرآنلاین



ویدیو مرتبط :
درگیری خنده دار فیروز کریمی و پزشک تیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقادات تند فیروز کریمی از شرایط تیم ملی


تیم ملی ایران به هیچ وجه تدارک خوبی برای جام جهانی نداشته و مهمترین حریف ایران موزاییک (منظور موزابیک) بوده است

سایت گل: تیم ملی ایران به هیچ وجه تدارک خوبی برای جام جهانی نداشته و مهمترین حریف ایران موزاییک (منظور موزابیک) بوده است

سری جدید برنامه ورزش از نگاه دو با دکور تازه و مجری جدید از شب گذشته آغاز به کار کرد. برنامه‌ای که با تبلیغات بسیار روی آنتن رفته و شکل و شمایل کاملا متفاوتی نسبت به همه برنامه‌های ورزشی معمول دارد. این برنامه قرار است با حضور مجریان مختلف و البته ستارگان عرصه نمایش به کار ادامه دهد. دیروز پژمان بازغی به عنوان اولین چهره فوتبالی توپ به دست این برنامه را افتتاح کرد و البته دقایقی طولانی درباره فوتبال با فیروز کریمی و مجری برنامه به گفت‌وگو نشست. این اتفاق در شرایطی رخ داد که بحث اصلی برنامه درباره تیم ملی بود و گفت‌وگوی فیروز کریمی و بازغی با مدیریت پیمان یوسفی در همین راستا پیش رفت. بازغی خطاب که خودش یک پای انتقاد از تیم ملی بود این حرف‌ها را از فیروزخان شنید که: در تیم ملی ایران اثری از یک حرکت تاکتیکی ندیدیم ... به نظر می‌رسد شرح وظایف به بازیکنان تیم ملی گوشزد نمی‌شود... بازیکنان تیم ملی ا یران  در زمین سردرگم بودند ... آن بازیکن‌ها که من با آنها صحبت می‌کنم به من گفته‌اند چیز خاصی در این زمینه به آنها گفته نمی‌شود. مشکل تیم ملی فنی است و در کلیت به همه کادرفنی و نه فقط شخص آقای کی‌روش ربط دارد.
 
کریمی سپس به انتقاد از شرایط تدارکاتی تیم ملی پرداخت و گفت: تیم ملی ایران به هیچ وجه تدارک خوبی برای جام جهانی نداشته و  مهمترین حریف ایران موزاییک (منظور موزابیک) بوده است.
 
فیروز کریمی همچنین اصرار داشت تیم ملی در زمان امیر قلعه‌نویی بسیار بهتر از این بازی می‌کرد. او حتی پا را فراتر گذاشت و گفت: بسیاری از تیم‌های لیگ برتری هستند که از این تیم ملی بهتر بازی می‌کنند.
 
بحث جالب دیگری که از حرف‌های کریمی مطرح شد این بود که بعضی از بازیکنان خوب مثلا بازیکنان فولاد به تیم ملی دعوت نشدند. کریمی که در این بین به رضا عنایتی نظر ویژه‌ای داشت در این‌باره گفت: رضا عنایتی از رضا قوچان‌نژاد بهتر است و از هر 100 ضربه‌ای که به سمت دروازه می‌زند درصد بیشتری وارد چهارچوب دروازه می‌شود.
 
تندی‌روی‌های کریمی و انتقاد شدید او از تیم ملی در حالی است که آخرین شغل این مربی پرسروصدا سقوط با پیکان به دسته اول لیگ برتر فوتبال ایران است. البته فیروز کریمی سوابق خوبی در فوتبال ایران دارد اما سال‌هاست که دیگر در زمینه فنی موفقیتی نداشته و فوتبالی‌ها او را با بذله گویی‌هایش در کنار زمین به خاطر می‌آورند.