اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیروزآبادی: یک لحظه با آمریکا کنار نمی‌آییم


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما در خدمت و پشتیبان نیروی انتظامی هستیم، اظهار کرد: ناجا خط مقدم تامین آسایش عمومی مردم است.

خبرگزاری ایسنا: رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ما در خدمت و پشتیبان نیروی انتظامی هستیم، اظهار کرد: ناجا خط مقدم تامین آسایش عمومی مردم است.

سرلشگر فیروزآبادی در آیین تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی ضمن تبریک به سردار اشتری گفت: برای سردار اشتری، آرزوی توفیق دارم و به سردار احمدی‌مقدم نیز تبریک می‌گویم.

او با بیان اینکه 7 عنصر برجسته در خدمات سردار احمدی‌مقدم وجود داشته که رهبری نیز در حکم خود به سردار اشتری بر تداوم آن تاکید کردند، گفت: به معاونان ستاد کل نیز ابلاغ کردم که ما باید در خدمت و پشتیبان نیروی انتظامی باشیم، چراکه همچنان نیروی انتظامی را یکی از ارکان نیروهای مسلح و خط مقدم تامین آسایش عمومی مردم می‌دانیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه همانطور که نظر مقام معظم رهبری ان‌شاءالله از شایستگی‌های سردار احمدی‌مقدم در ستاد کل و نیروهای مسلح بهره‌مند خواهیم شد، گفت: رهبری فرموده‌اند که نیروی انتظامی هم باید مظهر اقتدار و هم مظهر مهربانی و رأفت باشد.

سرلشگر فیروزآبادی با بیان اینکه نباید به خاطر سرزنش برخی گروه‌های مختلف از عدالت بازماند، گفت: نیروی انتظامی مامور برقراری نظم مطلوب در جمهوری اسلامی است و باید چهار مساله ویژه یعنی نظام ارزشی امنیت‌ساز، نظم و امنیتی که موجب کامیابی زندگی مردم شود، مدنیت و تفاهم اجتماعی و عقلانیت، تحمل و صبوری را در دستور کار خود قرار دهد.

او با بیان اینکه همانطور که بدن آدمی به سلامتی نیاز دارد، جامعه نیز نیازمند امنیت است، گفت: مقام معظم رهبری گام‌هایی را برای دستیابی به نظم انتظامی تبیین کرده‌اند که می‌توانیم به تدبیر، تربیت و آموزش، تعلیم مردم، ترویج انتظامی در جامعه، تعالی انتظامی، اقتدار در عمل،‌ نگاه علمی و... اشاره کنیم که این گام‌ها بسیار زیبا و هدایت‌کننده است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با بیان اینکه ما حتی یک لحظه نیز با آمریکا کنار نخواهیم آمد، گفت: بی‌اعتمادی ملت ایران به آمریکایی‌ها، به خاطر نیرنگ‌بازی آنهاست.


ویدیو مرتبط :
مداحی الیاس دهقانی فیروزآبادی(1)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر خارجه آمریکا: با حسن نیت به نشست بغداد می آییم



وزیر خارجه آمریکا: با حسن نیت به نشست بغداد می آییم

باشگاه خبرنگاران: هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد: میانجیگران بین المللی که در گفت‌وگوها در خصوص مسئله هسته ای ایران مشارکت دارند، موفق شده اند به یک موضع واحد دست یابند و آمریکا امیدوار است نشست هفته آینده در بغداد، موفقیت آمیز باشد.

کلینتون در ادامه گفت: «گروه 1+5 با موضعی واحد به بغداد خواهد رفت و ما انتظار داریم ببینیم ایران، چه نوع جدول زمانی را به منظور اطمینان خاطر دادن به جامعه بین المللی در این باره که به دنبال تسلیحات هسته ای نیست و نخواهد بود، خواهد پذیرفت.»

وی در عین حال اذعان کرد: ما با حسن نیت به نشست بغداد می آییم./باشگاه خبرنگاران