اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فیدل کاسترو پس از 14 ماه ظاهر شد +عکس


فیدل کاسترو، رهبر و رئیس جمهور پیشین کوبا، پس از ۱۴ ماه در انظار عمومی ظاهر شد و با گروهی از دانشجویان ونزوئلایی که به کوبا سفر کرده‌اند، دیدار کرد.

خبرگزاری ایسنا: فیدل کاسترو، رهبر و رئیس جمهور پیشین کوبا، پس از ۱۴ ماه در انظار عمومی ظاهر شد و با گروهی از دانشجویان ونزوئلایی که به کوبا سفر کرده‌اند، دیدار کرد.

رسانه‌های محلی فیدل کاستروی ۸۸ ساله را در این دیدار "سرشار از سرزندگی" توصیف کرده‌اند.

فیدل کاسترو پس از 14 ماه غیبت +عکس

از فیدل کاسترو در ماه‌های گذشته عکس‌هایی منتشر شده بود اما آنها غالبا عکس‌هایی از دیدار او با هیات‌های خارجی و روشنفکران در خانه‌اش بود. اما حالا گرانما، ارگان حزب کمونیست کوبا چهار عکس از دیدار عمومی او منتشر کرده است.

دانشجویانی که فیدل کاسترو با آن‌ها دیدار کرده و دست داده است در قالب یک جنبش همبستگی میان کشورهای آمریکای لاتین به کوبا سفر کرده‌اند. به گزارش بی.بی.سی، این دانشجویان گفته‌اند که دقت فیدل کاسترو به جزئیات آنچه در ونزوئلا می‌گذرد آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.

فیدل کاسترو در سال ۲۰۰۸ و پس از ۳۲ سال از ریاست‌جمهوری کوبا کناره گرفت و رائول کاسترو، برادر او جایگزینش شد.


ویدیو مرتبط :
ملاقات پاپ با فیدل کاسترو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیدل کاسترو ظاهر شد(عکس)



فیدل کاسترو رهبر انقلاب کوبا بعد از 14 ماه غیبت در انظار عمومی ظاهر شد.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,فیدل کاسترو

 

اخبار,اخبار بین الملل ,فیدل کاسترو

 

اخبار بین الملل - عصر ایران