اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فوت یکی از مصدومان حادثه زندان شهرکرد


مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال وبختیاری گفت: یک مصدوم حادثه آتش سوزی زندان شهرکرد روز گذشته در بیمارستان درگذشت.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل پزشکی قانونی چهارمحال وبختیاری گفت: یک مصدوم حادثه آتش سوزی زندان شهرکرد روز گذشته در بیمارستان درگذشت.

ˈمنصور فیروزبختˈ افزود: این زندانی که دچار عارضه مرگ مغزی شده بود از روز آتش سوزی دربیماستان آیت الله کاشانی شهرکرد بستری بود.

وی گفت: در آتش سوزی عصر روز دوشنبه 11نفر جان خود را از دست دادند که اجساد آنان برای تعیین هویت و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی ارجاع و پس ازانجام آزمایش به خانواده ها تحویل داده شد.

فیروز بخت از معرفی هشت نفر از مصدومان این حادثه در یک نامه از سوی مقامات قضایی استان برای معاینات به پزشکی قانونی خبر دادو گفت: نتیجه آزمایش های اجساد تا 10 روز آینده مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

حادثه عصر دوشنبه آتش سوزی در یکی از بندهای زندان شهرکرد 12 کشته و 13 مجروح برجا گذاشت.


ویدیو مرتبط :
‫گفتگو با مصدومان و شاهدان حادثه سقوط هواپیما‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عامل آتش سوزی زندان شهرکرد دستگیر شد/عمدی بودن حادثه



اخبار,آتش سوزی زندان شهرکرد

اخبار اجتماعی - رئیس سازمان زندان‌ها:
عامل آتش سوزی زندان شهرکرد دستگیر شد/عمدی بودن حادثه

براساس آخرین اخبار رسیده از سازمان زندان‌ها مشخص شد آتش سوزی زندان شهرکرد عمدی بوده و عامل وقوع این حادثه دستگیر شده است.

به گزارش فارس، علی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها گفت: براساس آخرین اخبار و اطلاعات رسیده مشخص شد آتش سوزی زندان شهرکرد عمدی بوده است.

وی افزود: بررسی‌ها نشان داد فردی به صورت عمدی اقدام به اتش زدن زندان کرده است که با توجه به زنده بودن این فرد و شناسایی وی این فرد دستگیر شده است.

اخبار اجتماعی - فارس