اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فوت کارگر جوان بر اثر سقوط بالابر


سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از سقوط بالابر مصالح ساختمانی و فوت یک جوان و مصدومیت 2 نفر دیگر خبرداد.

خبرگزاری فارس: جلال ملکی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در ساعت 10:28 امروز حادثه سقوط بالابر در خیابان شهید بهشتی- خیابان ترکمنستان به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران 2 ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد در یک پروژه ساختمانی 20 طبقه در حال ساخت که 4 طبقه منفی داشت بالابر مصالح ساختمانی که 3 نفر در آن بود از طبقه اول به 4- سقوط می‌کند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله هر 3 نفر را که 2 جوان 20 تا 25 ساله و یک مرد 50 ساله بودند را خارج و تحویل عوامل اورژانس می‌دهند که متأسفانه یکی از جوانان به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر نیز شدیداً آسیب‌دیده بودند.

ملکی افزود: در ساعت 11:17 دقیقه عملیات این حادثه به پایان رسید.


ویدیو مرتبط :
فوت یک کارگر غیر ایرانی در ایران بر اثر ریزش ساختمان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ 8 کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از بالابر در اصفهان



 

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از کشته شدن هشت کارگر ساختمانی بر اثر سقوط از بالابر حمل بار یک ساختمان در بلوار کشاورزی خبر داد.

غفور راستین در گفت‌وگو با فارس به حادثه دلخراش سقوط از بالابر ساختمانی و کشته شدن هشت کارگر ساختمانی اشاره و اظهار کرد: ساعت 11 و 47 دقیقه امروز تماسی با اورژانس 115 گرفته و حادثه سقوط از بالا‌بر گزارش شد.

وی افزود: پس از نخستین تماس اورژانس به سرعت در صحنه حاضر شد اما هشت کارگر ساختمانی در دم جان باخته بودند و تنها یک نفر توانسته بود از این حادثه جان سالم به در برد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: یک نفر مصدوم این حادثه یک مرد 30 ساله است که با توجه به وضعیتی که داشت به بیمارستان الزهراء (س) اصفهان منتقل شد.

وی ادامه داد: هشت کارگر جان باخته این حادثه بین 30 تا 40 سال سن داشتند که در ارتفاع 30 متری یک ساختمان نیمه‌کاره به نام ساختمان سپهر واقع در بلوار کشاورزی بر اثر پاره شدن سیم بالابر به پایین سقوط و در دم فوت می‌کنند.


 اخبار حوادث  - فارس