اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فوت چهار نفر در تصادف رانندگی در قم



فوت چهار نفر در تصادف رانندگی در قم

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از فوت چهار نفر طی تصادفات هفته گذشته در استان قم خبر داد.

مهدی فراهانی اظهار داشت: در اثر برخورد 2 خودرو سواری در محور پردیسان – کهک سه نفر به علت شدت جراحات در محل حادثه فوت کردند و 2 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی بیان داشت: همچنین روز گذشته بر اثر برخورد 2 دستگاه خودرو خاور و نیسان در محور جعفریه یک نفر در دم جان سپرد و چهار نفر مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم عنوان کرد: طی هفته گذشته هفت هزار و 449 مورد تماس با 115 قم ثبت شده است که منجر به هزار و 154 ماموریت شده است.

وی ابراز کرد: هزار و یک مورد از ماموریت ها مربوط به داخل شهر و 153 مورد آن جاده ای بوده است و 358 تصادف در داخل شهر و 78 تصادف در جاده رخ داده است.

فراهانی با اشاره به مصدومیت 527 نفر در هفته گذشته یادآور شد: 171 مصدوم در محل حادثه درمان شدند و 352 نفر دیگر برای تکمیل درمان به مراکز درمانی استان اعزام شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان قم افزود: در تصادفات رخ داده در هفته گذشته 281 مورد آن مربوط به موتور سواران بود که از این تعداد 26 مورد در جاده و 255 مورد دیگر آن در داخل شهر رخ داده بود که طی آن 333 نفر مجروح شدند./مهر

 


ویدیو مرتبط :
مایک ای ( Mike Ey ) طراحHoloLensدر تصادف رانندگی فوت شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوت دو نفر در قم بر اثر تصادف و سقوط در چاه


مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم گفت: طی سه روز گذشته کودکی در اثر واژگونی خودرو پژو و یک نفر براثر سقوط در چاه فوت کردند. خبرگزاری مهر: عباس جعفری اظهار داشت: طی سه روز گذشته 47 عملیات از سوی آتش نشانی قم انجام شد که 18 مورد ایمن سازی، یازده مورد نجات و 18 مورد دیگر نیز حریق بوده است.

وی بیان داشت: قطع آژیر، نشت گاز، بازگشایی درب خودرو، بازگشایی درب منزل، بازگشایی شیر آب و سقوط بنر از جمله مواردی بود که توسط آتش نشانی قم ایمن سازی شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم با اشاره به حریق های صورت گرفته در قم عنوان کرد: پنج مورد حریق منزل، چهار مورد حریق خودرو و هشت مورد ضایعات و یک مورد حریق پیک نیک در قم رخ داده است.

جعفری ادامه داد: همچنین دومورد نجات از آسانسور، دو مورد مبحوس داخل خودرو، یک مورد گیرکردن پای کودک در زنجیر موتور و انگشتر بری صورت گرفت.

فوت یک کودک در اثر واژگونی خودرو پژو

وی افزود: واژگونی یک دستگاه پژو در کیلومتر دو جاده اراک موجب فوت کودک یک ساله شد و همچنین دو نفر در تصادفی در بلوار پیامبر اعظم(ص) مصدوم شدند.

فوت مردی در اثر سقوط در چاه

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم اضافه کرد: سقوط مردی در چاهی واقع در روستای باقرآباد منجر به فوت یک نفر شد.

وی ابراز کرد: نشت یک گاز ال پی جی داخل منزلی در منطقه نیروگاه قم به آبگرمکن سرایت کرد که موجب انفجار شد و طی آن سه نفر دچار مصدومیت شدند که یک نفر به صورت کامل دچار سوختگی شد و وضعیت وخیمی دارد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم یادآور شد: همچنین یک مورد نشت گاز در منطقه کشاورز جنوبی موجب انفجار شده و یک نفر مصدوم شد.