اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فوت تعزیه خوان در حال اجرای تعزیه


تعزیه خوان و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در یکی از روستاهای شهرستان داورزن در حال اجرای تعزیه خوانی درگذشت .

واحد مرکزی خبر: تعزیه خوان و ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در یکی از روستاهای شهرستان داورزن در حال اجرای تعزیه خوانی درگذشت .

رئیس شورای اسلامی روستای مهر گفت : مرحوم اسماعیل مهری تعزیه خوان 65 ساله ساکن روستای مهر از توابع بخش باشتین شهرستان داورزن، که برای اجرای تعزیه خوانی به روستای زادگاهش (بهانگر) رفته بود، در ظهر روز تاسوعای حسینی (ع) در اثر حمله قلبی جان خود را از دست داد.

حسین مهری افزود: آخرین اجرای این مرحوم زمانی بود که وی در نقش امام حسین (ع) بر بالین حضرت ابوالفضل العباس (ع) در روز عاشورا حاضر شد وبا گفتن عباس ، ابوالفضل جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گفته وی این ذاکر اهل بیت(ع) که از تعزیه خوانان قدیمی و بومی این منطقه بود هر ساله در مراسم تعزیه خوانی روستای زادگاهش نقش حضرت ابالفضل(ع) را ایفا می کرد.

رئیس شورای اسلامی روستای مهر ادامه داد: مراسم تشییع پیکر این ذاکر اهل بیت(ع) صبح امروز همزمان با روز عاشورای حسینی در روستای مهر از توابع شهرستان داورزن برگزار شد.
دو روز قبل نیز یک مداح اهل بیت هنگام نوحه خوانی در شهرستان بردسکن بر اثر ایست قلبی فوت کرده بود.


ویدیو مرتبط :
♦ جان دادن تعزیه خوان در حال اجرای تعزیه...یاحسین (ع) ♦

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایست قلبی تعزیه خوان در حال اجرا


پیرمرد تعزیه خوان در حال ایفای نقش امام علی (ع) دچار ایست قلبی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: پیرمرد تعزیه خوان در حال ایفای نقش امام علی (ع) دچار ایست قلبی شد.

حاج قریب مهدی پور پیشکسوت تعزیه خوانی در روستای حسین آباد شیروان امشب در حال اجرای مراسم تعزیه در شهرستان بجنورد دچار ایست قلبی شد.

وی که در حال ایفای نقش امام علی(ع) بود به دیار باقی شتافت .