اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فوتبال بازی کردن با شیر وحشی +عکس



اخبار گوناگون - فوتبال بازی کردن با شیر وحشی +عکس

"کوین ریچاردسون" یک مسئول باغ وحش است که به تازگی و بالا رفتن تب جام جهانی دست به کاری جالب زده است. این مرد روزها با سه شیر درنده فوتبال بازی می کند و از آنجایی که در شیرها در آفریقای جنوبی هستند یاد جام جهانی گذشته را زنده نگه می دارند.

اخبار ,اخبار گوناگون ,فوتبال بازی کردن با شیر وحشی

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، تب جام جهانی تمام دنیا را فراگرفته است و مسابقات به حدی رسیده است که هر کسی در گوشه و کنار دنیا به نوعی خود را برای این بازی ها آماده می کند و این آماده سازی حتی به میان حیوانات و شیرهای درنده نیز کشیده شده است.

"کوین ریچاردسون" یک سئول باغ وحش است که به تازگی و بالا رفتن تب جام جهانی دست به کاری جالب زده است. این مرد روزها با سه شیر درنده فوتبال بازی می کند و از آنجایی که در شیرها در آفریقای جنوبی هستند یاد جام جهانی گذشته را زنده نگه می دارند.

آقای ریچاردسون نزدیک به 20 سال می شود که با شیرهای وحشی در باغ وحش بازی می کند و همیشه در قفس آن ها حضور دارد به همین دلیل رابطه خوبی را توانسته است با این گربه های بزرگ برقرار کند. جالب است در مدت این 20 سال حادثه خاصی برای او رخ نداده است.

ریچاردسون 40 ساله درمورد بازی با شیرها می گوید:"شیرها بازی با توپ را دوست دارند و از آن لذت می برند اما خیلی خوششان نمی آید که به دنبال توپ بدوند و اگر عصبانی شوند با یک گاز کوچک هم می توانند توپ را بترکانند."

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,فوتبال بازی کردن با شیر وحشی

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,فوتبال بازی کردن با شیر وحشی

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
فوتبال با شیر های وحشی! (دیدنی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله زنبورها بازی فوتبال را متوقف كرد + عکس



حمله زنبورها بازی فوتبال را متوقف كرد + عکس

هجوم زبنورها در زمین فوتبال در كشور برزیل داور بازی را مجبوركرد تا بازی را متوقف كند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری آنسا، هجوم زنبورهای نیش دار در زمین فوتبال در جریان مسابقه دو تیم فلاینیر فیدا و جوازیرنس باعث شد تا داور مسابقه برای حفظ جان بازیكنان حاضر، این بازی را متوقف كرده و سوت پایان را بكشد.

هجوم زنبورها تا حدی بود كه برخی از هواداران حاضر در باشگاه در تلاش برای پیدا كردن پناهگاه بودند و این شرایط نامساعد باعث شد تا بازی متوقف شود./باشگاه خبرنکاران


 حمله زنبورها,حمله زنبورها در زمین فوتبال,اخبار ورزشی