اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فواید آواز خواندن بازیگر مشهور در مالزی


حضور «جکی چان» در یک رویداد خیریه در مالزی و آواز خواندن وی منجر به جمع‌آوری کمک 5 / 1 میلیون دلاری شد.

خبرگزاری ایسنا: حضور «جکی چان» در یک رویداد خیریه در مالزی و آواز خواندن وی منجر به جمع‌آوری کمک 5 / 1 میلیون دلاری شد.

 «جکی چان»، سوپراستار فیلم‌های اکشن و کمدی که هم‌اکنون در مالزی به سر می‌برد، در یک رویداد خیریه در ایالت «کوانتان» شرکت کرد و حضور او موجب شد تا رقمی معادل 5 / 4 میلیون رینگیت (5 / 1 میلیون دلار) برای امور خیریه جمع‌آوری شود.

در این رویداد خیریه که با یک حراجی و کنسرت همراه بود، دو ساعت مارک Richard Mile و یک تابلوی نقاشی به فروش رفت و 5 / 1 میلیون رینگیت دیگر نیز از سوی برخی از افراد سرشناس حاضر در این رویداد تامین شد.

در بخشی از این رویداد خیریه که در یک استادیوم در کوانتان برگزار شده بود، «جکی چان» دو آهنگ به زبان چینی خواند که برای آهنگ اول رییس اتاق بازرگانی چینی‌ها و همچنین یک مقام دیگر هر یک مبلغ 500 هزار رینگیت و برای آهنگ دوم رییس گروه Hua Lian مبلغ 500 هزار رینگیت پرداخت کردند و در مجموع آهنگ خواندن جکی چان 5 / 1 میلیون رینگیت به این خیریه کمک کرد.

در این رویداد سفیر چین در مالزی و وزیر گردشگری مالزی نیز حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
دعوت بازیگر مشهور ایرانی، از بازیگر مشهور ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز موفقیت بازیگر مشهور سریالهای ترکی


بازیگر مسلمان ترك از رازهای تناسب‌اندام خود می‌گوید. با پیروی از تمرینات او به یك چهره موفق تبدیل شوید