اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فهرست کهکشانی قلعه نویی در تراکتور


قلعه نویی فهرستی را در اختیار مسوولان تراکتور قرار داده است. در این فهرست نام های بزرگی به چشم می خورد که می تواند آزمون بزرگی برای سردار جعفری و همکارانش باشد.

تماشا: داستان برآوردن شدن سه شرط قلعه نویی برای تمدید با تراکتورسازی باعث شده تا این مربی به صورت قاطع حرف از ماندن یا رفتن در این تیم نزند. او ماندنش را مشروط به حفظ بازیکنان اصلی و جذب بازیکنان موردنظر کرده است. اما موازی با این داستان گفته می شود مذاکراتش را با مس کرمان، سایپا و استقلال هم پیش می برد تا درصورت ترک تبریز، گزینه هایش را از دست ندهد.

در این میان مس کرمان از بقیه جدی تر به نظر می رسد، براساس شنیده ها چند شب پیش مدیران مس جلسه ای را با قلعه نویی برگزار کردند و به سرعت مشغول جذب بازیکنان موردنظر او شدند.

از آن سو قلعه نویی فهرستی را در اختیار مسوولان تراکتور قرار داده است. در این فهرست که در خبرگزاری ها منتشر شده، نام های بزرگی به چشم می خورد که می تواند آزمون بزرگی برای سردار جعفری و همکارانش باشد.



طالب لو تنها گزینه دروازه بانی

در دروازه قلعه نویی فقط طالب لو را می خواهد که کشف خودش بوده و رابطه بسیار نزدیکی هم با او دارد. قلعه نویی بعد از مصدومیت طالب لو به عیادت او رفته بود و گفته می شود در بیمارستان صحبت هایی هم برای فصل بعد با او انجام داده است. به نظر می رسد حتی اگر قلعه نویی در تراکتور نماند، طالب لو درون دروازه تیمی می ایستد که قلعه نویی مربی آن تیم باشد.

طالبی، خسرو حیدری و پیروزان در لیست مدافعان

در خط دفاعی، فرشید طالبی، خسرو حیدری و خسرو پیروزان مدنظر قلعه نویی هستند. طالبی که یکی از بازیکنان کلیدی ذوب آهن در چند سال اخیر بوده و حتی یک بار در بین بازیکنان برتر سال آسیا جای گرفته، به دلیل مشکلات این فصل ذوب آهن قصد جدایی از این تیم را دارد.

خسرو حیدری که همچنان یکی از بهترین مدافعان راست ایران است، در استقلال و سپاهان با قلعه نویی کار کرده و این مربی، اعتقاد ویژه ای به او دارد. خسرو پیروزان هم از سهمیه های لیگ یکی محسوب می شود. او مدافع چپ ایرانجوان بوشهر است و کسانی که بازی پلی آف را دیده باشند بازی او را به خاطر دارند.



سه هافبک از لیگ یک + آبشک

هافبک هایی که قلعه نویی آنها را می خواهد محمد آبشک، هادی سهرابی، احسان عبدی و رضا کاردوست هستند. در این میان فقط آبشک لیگ برتری است. هافبک دفاعی داماش با گلی 30 متری که در بازی رفت به تراکتور زد، احتمالا نظر قلعه نویی را جلب کرده است.

هادی سهرابی، هافبک سابق داماش که در این فصل در نساجی توپ زده، یک بازیکن طراح با سبک بازی فانتزی است. احسان عبدی هم هافبک پا به توپ و سرعتی نساجی است که گل های فوق العاده زیبایی به ثمر رسانده و یکی از پدیده های این فصل لیگ یک بوده است. رضا کاردوست هم هافبک وسط جوان تیم گهر است که یکی از ارکان صعود این تیم به لیگ برتر بود.



بهترین گلزنان لیگ یازدهم

در خط حمله هم قلعه نویی دست روی ماشین های گلزنی لیگ گذاشته است. فونیکه سی، غلامرضا عنایتی و محمد نزهتی. در این میان رفتن فونیکه به تراکتور بعید به نظر می رسد. چون مدیر برنامه های او اعلام کرده که پیشنهاد 700 میلیونی صنعت نفت را به خاطر عجمان که ظاهرا 2 برابر به او می دهد، رد کرده و باید دید تراکتور حاضر است به خاطر او 5/1 میلیارد تومان هزینه کند؟

غلامرضا عنایتی که یک بار زیر نظر قلعه نویی آقای گل لیگ برتر شده، جزو بازیکنان محبوب اوست. نزهتی هم امسال عملکرد خوبی در ملوان داشت و دومین گلزن برتر این تیم بود دیگر مهاجم موردنظر اوست. جعفری، مدیرعامل تراکتور در این باره گفته که قلعه نویی دو بازیکن خارجی می خواهد که اتفاقا خود او هم آنها را می خواهد.

به نظر می رسد به جز فونیکه، بازیکن دیگر هم در لیگ برتر شاغل باشد یا حداقل شاغل بوده که جعفری او را می شناسد. اما مطرح نشدن نامش به خاطر این است که تبریزی ها منتظر مشخص شدن قانون جذب بازیکنان خارجی هستند.

آرش افشین هم که یکی از پدیده های لیگ برتر و فولاد بوده، به احتمال زیاد فصل بعد در تراکتور بازی خواهد کرد و مطرح نشدن نامش در این فهرست به خاطر این است که از مدتی قبل با او مذاکره کرده اند و به توافق رسیده اند.


ویدیو مرتبط :
شعار هواداران تراکتور علیه مدیریت و قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحبت های عجیب قلعه نویی: باشگاه تراکتور مشکلات اخلاقی دارد / علیپور سکوت کند خودم افشا خواهم کرد



 

 

صحبت های عجیب قلعه نویی: باشگاه تراکتور مشکلات اخلاقی دارد / علیپور سکوت کند خودم افشا خواهم کرد

سرمربی تراکتورسازی گفت: «نتیجه گیری مهم است اما برای من اخلاق از 70 جام ارزش بیشتری دارد.»

به نقل از اوج نیوز، امیر قلعه نویی گفت: «ما بازی با راه آهن را آنالیز کرده‌ایم و دیدیم علاوه بر موقعیت‌های بیشتر، 55 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم در مجموع از بازی تیم راضی هستم اما از نتیجه هرگز.»

وی درباره مشکلات تیم اظهار داشت: «در مجموع شرایط خوبی داریم. دوسه مسئله باعث شده نتوانیم نتایج دلخواه مان را بگیریم که مهمترین آن‌ها وجود برخی مسائل اخلاقی در داخل باشگاه است که باید آن‌ها را پاک سازی کنم. اگر آقایان عزیز محمدی و علیپور برای حل این مشکل اقدام کردند که هیچ، در غیر این صورت خودمان اقدام خواهیم کرد.»

وی افزود: «مردم آذربایجان باید بدانند برخی مشکلات اخلاقی در حاشیه تیم وجود دارد که باید از بین برود. در این 15 سال که مربیگری کرده‌ام در تمام تیم‌ها سعی در اصلاح مسائل فنی و رفتاری داشتم، اما اینجا در مواردی با مشکلات اخلاقی روبرو هستم. نتیجه گیری مسئله مهمی است اما مسائل اخلاقی برای من به اندازه 70 جام ارزش دارد. برخی آقایان می‌دانند تراکتورسازی در دور برگشت امتیازهای خوبی جمع می‌کند و به همین دلیل قصد دارند با آدم‌های خود داخل باشگاه جوسازی و ایجاد حاشیه کنند.»

او ادامه داد: «مگر تراکتورسازی سال‌های قبل در چه رتبه‌ای قرار می‌گرفت که توقع قهرمانی به وجود آورده‌اند؟ تازه سال قبل آندو و کرار و نصرتی هم در این تیم حضور داشتند که امسال نیستند. برای آن‌ها جایگزین آورده‌ایم که مدتی طول خواهد کشید تا جانشین آن‌ها بتواند در تیم جا بیفتد. البته قبول دارم در برخی بازی‌ها ایرادات تاکتیکی هم داشتیم که باید برطرف شود.»

سرمربی سابق سپاهان تصریح کرد: «خیلی برای حل مسائل اخلاقی تلاش کردیم و تا حدودی توانستیم ریشه کن کنیم. مطمئنا مربی بعدی چه من باشم و چه فرد دیگری می‌تواند به طور کامل این مسائل را از بین ببرد. فعلا نمی‌خواهم علنی در این باره صحبت کنم. اگر آقایان عزیزمحمدی و علیپور می‌توانند مسئله را با سیاست خود حل کنند مشکلی نیست، ولی اگر اقدامی نکنند برای اطلاع مردم آذربایجان شفاف سازی خواهم کرد.»

مربی قهرمان 3 دوره اخیر لیگ برتر یادآور شد: «بازی تیم پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و برای این مسابقه آماده‌ایم. امیدوارم در این دیدار بچه محل قدیمی خودم حمید استیلی روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. چرا نباشد؟ حمید برای این تیم زحمت زیادی کشیده و تیمش خوب بازی می‌کند.»

وی تاکید کرد: «بعد از نیم فصل تراکتورسازی فوتبال متفاوتی بازی خواهد کرد. بسیار بهتر شده‌ایم و به روز تر فوتبال بازی می‌کنیم. بازیکنان جدیدی به خدمت می‌گیریم و از لحاظ فنی پیشرفت زیادی خواهیم کرد، و با حل مشکلات اخلاقی تیم متفاوتی در مسابقات می‌بینید.»

قلعه نوعی درباره مسئله مربوط به کیانی عنوان کرد: «نمی‌دانم این مسئله چرا انقدر کش پیدا کرده است. من کیانی را در اختیار باشگاه قرار دادم و باشگاه هم زمانی که منافعش تامین شود او را با بازیکن دیگری معاوضه خواهد کرد.»