اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فهرست مقامات ایرانی که لغو تحریم شدند


متن برنامه جامع اقدام مشترک بین ایران و 1+5 که به تازگی منتشر شده است، شامل اسامی تعداد بسیاری از افراد و شرکت‌هایی است که از تحریم درآمده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: متن برنامه جامع اقدام مشترک بین ایران و 1+5 که به تازگی منتشر شده است، شامل اسامی تعداد بسیاری از افراد و شرکت‌هایی است که از تحریم درآمده‌اند.

در این فایل منتشر شده از صفحه 73 تا صفحه 113 به اسامی افراد و شرکت‌هایی اشاره شده که براساس توافق جدید از تحریم بیرون می‌آیند.

در پایان این لیست که به ترتیب حروف الفبای انگلیسی منتشر شده نام بابک مرتضی زنجانی به چشم می‌خورد.

در این لیست همچنین نام افراد دیگری نظیر رضا آقازاده، علی اکبر صالحی، هاله بختیار، محمد قنادی، هوشنگ نوری، قاسم سلیمانی، کامران دانشجو، جواد درویش‌وند، علی فدویی، سید مهدی فرحی، پرویز فتاح، علی حسینی‌تاش، بیک محمدلو، محمد نادری، مصطفی محمدی نجار، محمدرضا نقدی، محمدصادق ناصری، محمد پاک‌پور، رستم قاسمی، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی، حسین سلامی، علی شمشیری، احمد وحیدی، فریدون عباسی دوانی، احمد وحید دستجردی، محمد حجازی، مرتضی رضایی، یحیی رحیم صفوی، محمدرضا زاهدی، محمدباقر ذوالقدر، علی عزتی و سید جابر صفدری وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
سوییس تحریم های ضد ایرانی را لغو کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدور حکم لغو‌تحریم 7بانک و شرکت ایرانی



لغو تحریم ایران,لغو تحریم های ایران

دادگاه اروپایی دستور لغو تحریم هفت بانک و شرکت ایرانی را صادر کرد

یک دادگاه اتحادیه اروپا امروز (جمعه) طی حکمی اعلام کرد که اتحادیه باید تحریم هایی را که علیه هفت شرکت ایرانی اعمال کرده است، لغو کند؛ این اقدام ضربه‌ای به تلاش‌های اتحادیه اروپا برای استفاده از فشار اقتصادی در جهت ایجاد محدودیت در برنامه هسته‌یی ایران خواهد بود.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رویترز با اعلام این خبر از بروکسل گزارش داد: این حکم که ممکن است درخواست تجدید نظر درباره آن داده شود، در پی تصمیمات مشابهی اعلام می شود که در سال جاری علیه تحریم های اعمال شده بر بزرگ ترین بانک های ایران اتخاذ شده است.

این حکم پست بانک، شرکت بیمه ایران، شرکت کشتیرانی گودلاکینگ، بانک توسعه ملی ایران، چرشیا اینترنشنال بانک، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی و بانک رفاه کارگران را تحت پوشش قرار می دهد.

دادگاه عمومی اروپا که دومین دادگاه عالی این اتحادیه است اعلام کرده است که اتحادیه اروپا قادر نبوده مدارک کافی برای اثبات دست داشتن این موسسات در فعالیت های هسته‌یی ایران را ارایه کند. /ایسنا