اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فن زیبایی كه شاگرد به استادش زد +فیلم


ملی پوش طلایی فرنگی کشورمان بعد از پیروزی در مسابقه فینال با اجرای یک سالتو بارانداز دیدنی روی مربی نامدار خود، به این شکل عجیب شادی خود را با محمد بنا تقسیم کرد تا تماشاگران حاضر در سالن هم به وجد بیایند!

باشگاه خبرنگاران جوان: ملی پوش طلایی فرنگی کشورمان بعد از پیروزی در مسابقه فینال با اجرای یک سالتو بارانداز دیدنی روی مربی نامدار خود، به این شکل عجیب شادی خود را با محمد بنا تقسیم کرد تا تماشاگران حاضر در سالن هم به وجد بیایند!

امید نوروزی پس از کسب مدال طلای المپیک در رشته کشتی فرنگی افزود: این پیروزی برایم بسیار با ارزش است و باید از محمد بنا و کادر فنی تیم کمال تشکر را داشته باشم که نقش مهم و صد در صدی در کسب این نتیجه داشتند.

وی در مورد زدن فن به محمد بنا پس از برتری بر حریفش گفت: به خاطر احساس خوشحالی بسیار این کار را کردم و در واقع نوعی تشکر ویژه بود از شخص بنا‌.





ویدیو مرتبط :
تست بنچمارک اکسپریا زد 5، زد 3+، زد 2، زد 1 و زد سونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: بنده خدا هوا زد!


 
 
 

بنده خدا هوا زد!


برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید.