اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فقط یک‌بهایی می‌توانداینگونه وطن‌فروش باشد



 

گزارش مفصل خبرنگار بی بی سی فارسی از ناو هواپیمابر یواس اس آراهام لینكلن با هدف نشان دادن قدرت آمریكا آنقدر منزجر كننده بود كه تاثیرات رپرتاژ بی بی سی برای نیروی دریایی آمریكا را معكوس كرد.

 

وطن امروز در مطلبی با عنوان " فقط یك بهایی می تواند اینگونه وطن فروش باشد" نوشت: حضور كسری ناجی خبرنگار بهایی بی بی سی فارسی در ناو هواپیمابر یواس اس آبراهام لینكلن هنگام خروج از تنگه هرمز و پخش گزارش آن از بی بی سی فارسی بازتاب بسیار منفی ای در میان بینندگان این شبكه تلویزیونی داشته است.

آنها معتقدند این اقدام ضد ایرانی آن هم به این شكل علنی و رسوا، تنها از یك بهایی بر می آید.این اقدام بی بی سی فارسی پس از این صورت گرفت كه یكی از برنامه های" نوبت شما" با موضوع تهدید ایران به بستن تنگه هرمز به محلی برای تایید سیاست های دفاعی جمهوری اسلامی تبدیل شد و پس از آن بود كه بی بی سی با برنامه های متعدد سعی كرد روی افكار مخاطبانش در این زمینه كار كند و گزارشات متعددی دراین باره پخش كرد.اما گزارش مفصل كسری ناجی از ناو هواپیمابر یواس اس آراهام لینكلن هنگام خروج از تنگه هرمز با هدف نشان دادن قدرت آمریكا در حالیكه خبرنگار روی عرشه ناو آمریكایی رو به ایران ایستاده، آنقدر منزجر كننده بود كه تاثیرات رپرتاژ بی بی سی برای نیروی دریایی آمریكا را معكوس كرد.

شاید اگر یك خبرنگار آمریكایی این گزارش را تهیه كرده بود اینقدر منزجر كننده نمی بود اما اینكه چگونه یك ایرانی بتواند در ازای پول چنین كاری را انجام دهد باید گفت: تعجب نكنید یك بهایی می تواند اینگونه وطن فروش باشد..../وطن امروز


ویدیو مرتبط :
مجریان صدای آمریکا وطن پرستند یا وطن فروش؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کیهان خطاب به خاتمی: با وطن فروش مناظره نمی کنند اعدامش می کنند



 

 

 

کیهان خطاب به خاتمی: با وطن فروش مناظره نمی کنند اعدامش می کنند

 

روزنامه کیهان در مطلبی نوشت:

*یکی از دست اندرکاران فتنه 88 اذعان کرد این جریان بدیل جریان برانداز و ضدنظام است. خاتمی می گوید «باید شخصیت های باسابقه ولو معترض سرمایه نظام به حساب آیند و تقویت شوند در غیر این صورت خیزش بعدی ممکن است به طرف اسلام و نظام اسلامی نباشد»!

* خاتمی با چه رویی و در حالی که آفرین های متعددی از اوباما و کلینتون و شیمون پرز و رئیس موساد و سلطنت طلبانی چون داریوش همایون (بانی اهانت به حضرت امام در دی ماه 56 و باعث خیزش الهی مردم قم در 19 دی) دریافت کرده، فتنه عناصر وابسته به ضد انقلاب را با قیام 15 خرداد و 19 دی مقایسه می کند. آیا همان خروش چند میلیونی مردم غیور تهران در 9 دی 88 و اقیانوس جمعیت از میدان امام حسین(ع) تا میدان انقلاب و آزادی که شعار می دادند «لعن علی عدوک یا حسین(ع)- خاتمی و کروبی و میرحسین»، کافی نیست تا این عنصر بازی خورده محافل غربی یقین کند که جریان متبوع وی نه به کمون ]کما![ رفته بلکه مرده است؟

*اگر جریان همراه خاتمی و دیگر فتنه گران غم و نگرانی نظام را داشتند که بساط بی قانونی، اردوکشی و آشوب خیابانی و اهانت به مقدسات ملت ایران را فراهم نمی کردند. جای سؤال دارد که اگر به جای منافقین فتنه گر جدید قرار بود جریان های ضد انقلاب محارب (منافقین قدیم) مانند سال های اول انقلاب معرکه گیری کنند، جز همان حوادث سیاه و خیانت های بی سابقه را رقم می زدند که امثال خاتمی و موسوی و کروبی تدارک کردند؟! بله شما «سرمایه» بودید اما نه سرمایه ملت ایران بلکه همان طور که نتانیاهو گفت: «سرمایه بزرگ اسرائیل بودید» اما سوخت شدید و روی دست سرمایه گذاران باد کردید.

*در هیچ جای جهان با خائن و جاسوس و وطن فروش «مناظره و مباحثه» نمی کنند و خیانت وطن فروشی را که حکمش اعدام است، به حساب «اشتباه» نمی گذارند....../تحلیل:عصرایران