اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فـال روزانه 91/2/23



 
 





فال روزانه متولدین ماه فروردین

از صبر، هوش و درایت بالایی برخوردار هستید و به همین دلیل می توانید به راحتی کنترل امور را در دست بگیرید. سعی کنید قسمتی از انرژی خود را صرف سامان دادن به امور خانواده کنید. ممکن است از بعضی رفتارهای اعضای خانواده خود ناراحت یا خسته شده باشید ولی قبل از هر اقدام یا حرفی به عواقب احتمالی آن فکر کنید. مشکلات عاطفی خود را در دل نگه دارید و رازهایتان را به راحتی بازگو نکنید. از کسی که در حقتان خوبی کرده تشکر کنید.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما:3

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

طرز رفتار شما در روابط عاطفیتان نفش مهمی دارد پس در رفتارهای خود دقت و توجه کافی داشته باشید. دوستی های قدیمی و پایدارتان را مدیون صداقت و روراستی خود هستید پس همین رویه را ادامه دهید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد. سوالی را که در ذهن دارید در موقعیت مناسب بیان کنید و از پافشاری بر چیزی که دیگران را ناراحت می کند بپرهیزید. هرگز در جمع دوستان یا خانواده به دیگران پرخاش نکنید.

رنگ شانس شما:قهوه ای

عدد شانس شما: 2

فال روزانه متولدین ماه خرداد

به زودی زندگی عاطفیتان دستخوش تغییراتی مثبت می شود. از همسر یا نامزدتان توقع نداشته باشید که همیشه با شما موافق باشد یا از شما اطاعت کند، بلکه اختلافات و تفاوت ها را عاملی برای پیشرفت و تکامل بدانید. اگر با مشکلی جسمی روبرو بوده اید به زودی بهبود خواهید یافت. اگر طلبی داشته اید به زودی آن را به شما پرداخت خواهند کرد ودر کلزندگیتان روال عادی قبل را پیدا خواهد کرد.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 4


فال روزانه متولدین ماه تیر

اگر چیزی را از شما می خواهند که در مورد آن تصمیم نگرفته اید با عجله جواب مثبت ندهید و قبل از آن همه جوانب آن را بسنجید. اگر دوستی از شما انتظار کمک دارد به او کمک کنید و مطمئن باشید پاداش آن را خواهید گرفت. لازم است به امور مالی خود بیش از پیش سامان بدهید و برای آینده برنامه ریزی دقیق تری داشته باشید. ظرف روزهای آینده مصاحبه یا آزمونی را در پیش دارید که در آن موفق خواهید بود. همیشه به خدا توکل کنید.

رنگ شانس شما: سبز

عدد شانس شما: 6

فال روزانه متولدین ماه مرداد

سعی کنید بیشتر به دیدار خانواده تان بروید و اوقات بیشتری را با آنها بگذارنید. نگران مسئله مالی مثل یک وام یا قرارداد هستید، به خواسته تان می رسید ولی باید با حوصله و دوراندیشی جلو بروید. به تازگی وقت زیادی را صرف کارهای غیرضروری می کنید، توصیه می شود قدر وقت را بیشتر بدانید و از اتلاف آن بپرهیزید. در روابط عاطفیتان رقابت طلبی نکنید چون حاصلی به جز پشیمانی نخواهد داشت.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 9



فال روزانه متولدین ماه شهریور

روزها می گذرند و شما هنوز برنامه های خود را عملی نکرده اید. منتظر چه هستید؟ هرچه زودتر اقدام کنید و به کارهایتان سر و سامان بدهید. در هر کاری احساسات دیگران را هم در نظر بگیرید و فقظ به خودتان فکر نکنید. مراقب باشید با سخنی نسنجیده و بی موقع عزیزانتان را نرنجانید. کسی از دستتان ناراحت است و شما هم این را می دانید، چرا به سراغ او نمی روید و از او دلجویی نمی کنید؟

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 5

فال روزانه متولدین ماه مهر

یک پروژه کاری یا تحصیلی نیمه تمام دارید که موجب نگرانی شما شده است. به یاد داشته باشید این اضطراب فقط بازده کار شما را پایین می آورد پس با خونسردی به این پروژه بپردازید و به نتیجه کار امیدوار باشید. به زودی پیشنهاد کاری خوبی دریافت می کنید که توصیه می شود به خوبی از آن استفاده کنید. اگر از کسی کینه به دل دارید آن را دور بریزید و اجازه بدهید روابطتان با او به روال عادی خود بر گردد. فراموش نکنید این دوستی روزگاری برای شما مهم و ارزشمند بوده است.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه آبان

ابراز احساسات در رابطه عاطفی شما به بهبود این روابط کمک می کند پس در بیان احساس خود سخاوتمندانه عمل کنید. کسی هست که همچنان بعد از گذشت ماه ها از شما ناراحت است، او همان کسی است که مدتی قبل او را از خود راندید ولی همچنان به شما فلکر می کند. بد نیست اگر سراغی از او بگیرید. بعضی اوقات درست زمانی که باید جدی باشید شوخ طبع و بی خیال می شوید و دیگران را عصبی می کنید. به یاد داشته باشید مسایلی که برای ما مهم نیستند، می توانند برای دیگران حیاتی و مهم باشند.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: 10

فال روزانه متولدین ماه آذر

اگر در مسیری که برای آنیده خود انتخاب کرده اید با مانعی روبر شدید نگران و مضطرب نشوید چون با کمی تلاش و تغییر دیدگاه هایتان بر آن غلبه خواهید کرد. زندگی اجتماعی خود را تقویت کنید و در ایجاد ارتباطات صمیمانه تر تلاش کنید. به دنبال کسی یا چیزی که قرار نیست مال شما باشد نروید و در عوض وقت و انرژی خود را صرف چیزی کنید که ارزشش را داشته باشد. اگر کسی به شما حسادت می ورزد یا پشت سرتان حرف می زند، با سکوت معنادار خود ناراحتی خود را به او بفهمانید و از مشاجره لفظی خودداری کنید.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 11


فال روزانه متولدین ماه دی

اگرچه از خریدن چیزهای مدرن و شیک لذت می برید، سعی کنید میانه رو باشید و همیشه مخارجتان را با درآمدی که دارید تطبیق دهید. چیزی که در ذهن شماست کاملاً منطقی معقول است اما موردقبول قرار گرفتن آن بستگی به طرز بیانتان دارد. اگر از آینده و از نتیجه کاری که اخیراً انجام داده اید مطمئن نیستید، نگران نباشید چون به زودی خواهید دید که تلاشتان اثربخش بوده است. قدر مهربانی های دیگران را بدانید و در هرکاری اول از خدا کمک بخواهید.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 1

فال روزانه متولدین ماه بهمن

خوشبختانه بر احساسات خود کنترل دارید و هنگام بحث و مشاجره احساساتی نمی شوید. جدیت شما باعث می شود تا دیگران هم شما را جدی بگیرند. شحصیت شما به گونه ای است که ناخودآگاه احترام و توجه دیگران را برمی انگیزید. به زودی در محل کارتان تغییری به وجود می آید که خوب یا بد بودن آن در درازمدت اثبات می شود. بعضی از اطرافیان بر خلاف آنچه به نظر می رسد خیرخواه شما نیستند، بهتر است بیشتر حواستان را جمع کنید.

رنگ شانس شما: ارغوانی

هدد شانس شما: 9

فال روزانه متولدین ماه اسفند

هرگز خود را با دیگران مقایسه نکنید و شکرگزار نعمت هایی باشید که خداوند به شما عطا کرده است. کسی هست که منتظر تماس شماست، هرچه زودتر تلفن را بردارید و به او زنگ بزنید. بابت چیزهایی که هنوز اتفاق نیفتاده اند نگران نباشید. کارهایتان یکی بعد از دیگری انجام می شوند و در ظرف دو یا سه ماه آرامش واقعی را تجربه خواهید کرد. روابط عاطفیتان روز به روز بهتر خواهند شد، به شرط آنکه گذشت و بردباری بیشتری نشان دهید.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: 6

اگر امروز روز تولدتان است

جورج کارلین (کمدین) هم متولد امروز است. شما از هوش و استعداد بالایی برخوردار هستید، ولی گاهی کمی بدجنس می شوید و از این هوش برای ناراحت کردن دیگران استفاده می کنید. در واقع با هیچ کس رودربایستی ندارید و هرچه در سرتان می گذرد را بیان می کنید. حتی اگر نخواهید، نقش رهبر و رئیس را به شما می دهند و از شما پیروی می کنند.







ویدیو مرتبط :
کلمات انگلیسی روزانه اپیسود 23

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فـال روزانه 91/3/23



 
 




فال روزانه متولدین ماه فروردین

امروز سعی کنید بیش از پیش مراقب حرف ها و اشارات خود باشید و بعضی حرف ها را به زبان نیاورید. بعضی از اطرافیانتان زودتر از آنچه که فکرش را می کنید از کوره در می روند و با شما وارد بحث و جدل می شوند. اگر در چنین بحثی گرفتار شدید، لازم نیست احساس خشم و ناراحتی خود را سرکوب کنید بلکه تنها سعی کنید راهی آرام تر و مسالمت آمیزترین برای ابراز آنها پیدا کنید. قبل از هر حرفی خوب راجع به آن فکر کنید.

رنگ شانس شما: نقره ای

عدد شانس شما: 1

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

این هفته کنترل بیشتری بر مخارج خود خواهید داشت و شاید بتوانید جبران بعضی ولخرجی های هفته های قبل را بکنید. چون مدتی از کار و تلاش دور بوده اید ممکن است شروع دوباره برایتن دشوار به نظر برسد. اما مطمئناً دوباره عادات شما به حالت اول برخواهد گشت و مجددا کار خود را مثل گذشته از سر خواهید گرفت. از دست دادن کسی یا چیزی تاثیری عمیق بر روحیه شما باقی گذاشته ولی با گذشت زمان کم کم این ناراحتی را فراموش می کنید و به حالت عادی بر خواهید گشت.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 3

فال روزانه متولدین ماه خرداد

فراموش کردن کسی که دوستش داریم دشوار است حتی اگر عقل و منطق به ما چنین حکمی را بدهد. شما به خوبی می دانید که تاریخ انقضای بعضی چیزها رسیده و باید آنها را رها کنید ولی در عین حال پشت کردن به کسی یا چیزی که زمانی همه توجه شما را به خود جلب می کرد آسان نیست. با این حال این روزها انرژی که ستاره ها به شمت شما ساطع می کنند می تواند به شما کمک کند تا خود را از چیزهایی که دیگر نباید در زندگیتان وجود داشته باشند رها کنید.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 5

فال روزانه متولدین ماه تیر

امروز با دیگران رابطه ای خوب و پر از مسالمت و تفاهم برقرار خواهید کرد. اگر می خواهید با کسی در مورد مسئله ای مهم صحبت کنید امروز فرصتی مناسب خواهد بود. با این حال لازم است قبل از شروع به صحبت، به افکار خود نظم ببخشید. نگران بی ثباتی ای که در شرایط مالی و اقتصادیتان به وجود آمده نباشید چون با توجه به شرایط زندگی شما بروز چنین مشکلی طبیعی است و به مروز زمان حل خواهد شد، تنها چیزی که د رحال حاضر به آن نیاز دارید صبر و بردباری است.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 2

فال روزانه متولدین مرداد

احساس می کنید احساساتتان بر شما تسلط پیدا کرده و توانایی فکر کردن منطقی را از شما گرفته اند. رفتار کسی که دوستش دارید یا یکی از دوستان صمیمی باعث تعجب شما شده است و واقعاً نمی دانید چکونه باید با او برخورد کنید. لحظه ای مکث کنید و موقعیت خود را ارزیابی کنید. اگر دقیق تر نگاه کنید خواهید دید که قضیه آنقدرها هم که فکر می کنید بزرگ و بغرنج نیست. اگر صبور باشید و زود از کوره در نروید دیگران و خودتان را از یک دردسر حتمی نجات خواهید داد!

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه شهریور

توقعاتی که اعضای خانواده از شما دارند آن طور که باید و شاید برآورده نمی شود. گاهی مسائلی که از نظر دیگران مهم و حتی شاید حیاتی هستند از نظر شما بی اهمیت هستند و همین امر باعث بروز اختلاف بین شما و آنها می شود. لازم است توانایی های ارتباطی خود را تقویت کنید و بیشتر با دیگران و یا اجتماع در تعامل باشید. خودتان را به یک یا دو جنبه از زندگی محدود نکنید و عنصر هیجان را به زندگی روزمره تان بیفزایید.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: 9

فال روزانه متولدین ماه مهر

به فکر کسی  هستید که متقابلاً به فکر شما است اما بنا به دلایلی سکوت را ترجیح داده است. اگر چیزی در شرایط کنونی شدنی نیست به آن اصرار نورزید و بگذارید بعضی چیزها روال عادی خود را طی کنند. هرگز خدا را فراموش نکنید و از او بخواهید هر آنچه به نفع شما است اتفاق بیفتد. گاهی بعضی چیزها به ظاهر بد و در باطن خوب هستند ولی اثبات این امر نیاز به زمان خواهد داشت. پس صبر و حوصله داشته باشید.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: 1

فال روزانه متولدین ماه آبان

چیزی که به تازگی فکر شما را بیش از هر چیز دیگر مشغول کرده است مسائل مالی است. وقت آن رسیده که در زندگی خود تغییرات مثبتی ایجاد کنید. در بعضی زمینه ها از دانش و تجربه کافی برخوردار نیستید و به همین دلیل توصیه می کنیم حتما با دیگران مشورت کنید. قبل از اینکه از چیزی مطمئن شوید قضاوت نکنید چون عاقبتی جز پشیمانی در انتظارتان نخواهد بود.

رنگ شانس شما: طلایی

عدد شانس شما: 8

فال روزانه متولدین ماه آذر

آنچه در ذهن شما می گذرد بازتاب تجارب و علایق خود شما است و دقیقا به همین دلیل در حال حاضر مهم ترین چیز است. یادتان باشد هیچ یک از ما در هیچ زمینه ای قادر به جلب رضایت همه اطرافیان خود نخواهیم بود بنابراین لازم است در عین احترام به عقاید آنها، بیش از حد تحت تاثیرشان قرار نگیریم. در یک مکالمه جدی شرکت خواهید داشت. تماسی از سوی یکی از دوستان خوب دریافت خواهید کرد.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 4

فال روزانه متولدین ماه دی

احساس می کنید که در رابطه شما با کسی که دوستش دارید نوعی بدبینی و شک به وجود آمده است. شاید حدس شما درست باشد ولی مقصر تنها طرف مابل نیست بلکه ممکن است شما نیز اشتباهاتی را مرتکب شده و در بعضی زمینه ها کوتاهی کرده باشید. از بعضی دوستان قدیمی مدت ها ات که بی خبر هستید. بد نیست اگر با آنها تماس گرفته جویای حالشان شوید. ظرف روزهای آینده پولی به دستتان خواهد رسید.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: 5

فال روزانه متولدین ماه بهمن

مراقب باشید دچار قضاوت عجولانه نشوید و رفتارها و اعمال دیگران را مورد پیش داوری یا قضاوت متعصبانه قرار ندهید. شاید دیگران راجع به شخص خاصی بدگویی می کنند یا شایعه ای بر سر زبان ها افتاده است، ولی مسلماً این شایعات یا بدگویی ها نمی توانند مبنایی برای قضاوت یا تصمیم گیری شما باشند. آنچه در ذهن شما می گذزد با آنچه در ذهن طرفتان هست یکی نیست بنابراین انتظار نداشته باشید که در عرض مدتی کوتاه توافق دوطرفه حاصل شود.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: 10

فال روزانه متولدین اسفند

احساس می کنید در بن بست گرفتار شده اید و علیرغم تلاشی که دارید کارها به خوبی و طبق برنامه پیش نمی رود. دلسرد نشوید چون همه این سختی ها به زودی به پاان خواهند رسید. برای انجام کاری که در ذهن دارید عجله نکنید ولی مراقب باشید دچار سهل انگاری و بی خیالی هم نشوید. کسی هست که لطف و مهربانی اش را بی دریغ به شما تقدیم می کند قدر او را بیشتر بدانید.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 11

اگر امروز روز تولدتان است

کندرا ویلکینسون (مدل و شخصیت تلویزیونی) هم متولد امروز است. همیشه نسبت به آینده خود خوش بین هستید و به آن ایمان دارید، و همین امر دلیل اصلی موفقیت شما است. ایده آل گرا هستید اما در عین حال شدیداً واقع بینانه عمل می کنید. از انرژی زیادی برخوردار هستید و همزمان چندین کار یا پروژه را انجام می دهید. ایده های جالب شما همیشه نظر دیگران را به خود جلب می کند.