اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فـال روزانه 91/03/18


 
 


فـال روزانه  1391/03/18


متولدین فروردین

مسلماً شما حق دارید تصمیمتان را عوض کنید و کاری را انجام بدهید که خودتان می خواهید، ولی یادتان باشد که اگر مرتباً تصمیمتان عوض شود کم کم اعتماد دیگران را از دست خواهید داد. وقتی تصمیمی می گیرید، به آن اطمینان کنید و دیگر به گذشته نگاه نکنید. بر آنچه که در حال انجامش هستید تمرکز کنید و اجازه ندهید مسائل جانبی و نامربوط ذهنتان را از مسیر درست منحرف کنند. یادتان باشد اگر به خودتان اعتماد کنید دیگران هم به شما اعتماد خواهند کرد.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 3

متولدین ماه اردیبهشت

در حال حاضر اوضاع مالیتان سریعاً تغییر می کند پس بهتر است برای رسیدن به اهداف مالیتان به راه های جدیدی متوسل شوید. راه هایی پیدا کنید که به شما کمک می کنند به اندازه کافی پس انداز کنید. فقط به توصیه های کسانی عمل کنید که از تجربه و هوش کافی برخوردار هستند. اطلاعات خود را به روز نگه دارید. هنگام بیان احساساتتان شفاف تر باشید و نقاط مبهم را از بین ببرید.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 2

متولدین ماه خرداد

نقش شما در زندگی خانوادگی از آنچه که فکر می کنید بزرگ تر است. دیگران به راهنمایی و همفکری شما نیاز دارند پس سکوت خود را بشکنید. در برابر کسی که دوستش دارید مغرور نباشید چون غرور شما می تواند به این رابطه لطمه بزند. در حال حاضر انرژی مثبت زیادی در اطراف شما وجود دارد که می توانید از آن برای تغییر مسیر زندگیتان بهره ببرید. نگران آینده نباشید چون آینده شما روشن و امیدوارکننده است.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 8

متولدین ماه تیر

موقعیتی بر سر راهتان قرار می گیرد که از طریق آن توافقی با کسی حاصل می شود یا تعهدی تازه برای شما ایجاد می شود. سعی کنید کنترل همه چیز را در دست بگیرید و مطمئن باشید که فرایند موردنظرتان به خوبی انجام خواهد شد. در جریان کارها نقشی فعال داشته باشید.همه اراده و اعتماد به نفستان را به کار بگیرید و به نتیجه کار امیدوار باشید. از پرسیدن ابایی نداشته باشید و از مشورت و همفکری افراد قابل اعتماد بهره مند شوید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 1

متولدین ماه مرداد

قبل از اینکه یک تصمیم مالی مهم بگیرید، سعی کنید ذهنتان را آرام کرده و همه چیز را به صورت شفاف و بدون ابهام مشخص کنید. هرگز احساساتتان را در مسائل اقتصادی وارد نکنید چون مدیریت شما را تحت تاثیر قرار خواهند داد. اجازه ندهید موقعیت احساسی ای که پیش می آید تصمیم های شما را تحت تاثیر قرار دهد. در روزهای آینده سرتان به مراتب خلوت تر خواهد بود ولی باید مراقب باشید که بیهوده وقت هدر ندهید و از وقت های آزادتان نهایت استفاده را ببرید.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: 9

متولدین ماه شهریور

این روزها سرتان شلوغ است و ممکن است در چند روز آینده شلوغ تر هم بشود. البته تلاش و کوشش شما نتیجه خواهد داد و به آنچه که می خواهید دست خواهید یافت. تغییراتی در انتظار شما هستند، البته ممکن است بعضی از آنها چندان مطابق میلتان نباشند ولی مطمئناً در درازمدت به سود شما خواهند بود. از اینکه دیگران گاهی درکتان نمی کنند یا هیچ تلاشی برای بهتر شدن اوضاع نمی کنند دلخور نباشید چون هیچ کس به اندازه خود شما نمی تواند کمکتان کند.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 12

متولدین ماه مهر

کسی هست که می خواهد در مورد مسئله مهمی با شما صحبت کند ولی از اعتماد به نفس کافی برخوردار نیست. شاید طرز برخورد شما باعث می شود که جرات این کار را نداشته باشد. کمی نرم تر برخورد کنید و به دیگران اجازه بدهید به راحتی نظرات یا پیشنهادات خود را مطرح کنند. بعضی از دوستانی که ارتباطشان با شما قطع شده است خواهان برقراری دوباره این ارتباط هستند، پس به خودتان و آنها فرصتی دوباره بدهید.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: 4

متولدین ماه آبان

مهم است که به آنچه به آن اعتقاد دارید پایبند بمانید سعی کنید بر دیگران تاثیری واقعی و مثبت بر جای بگذارید. اگر به تازگی با کسی ملاقات داشته اید و می خواهید او را به گونه ای مثبت تحت تاثیر قرار دهید، سعی کنید به جای توسل به حربه های مادی، از جذابیت طبیعی خود استفاده کنید. تصویری واقعی از آنچه که هستید در ذهن طرف مقابل ایجاد کنید و هیچ گاه به آنچه که نیستید تظاهر نکنید.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: 11

متولدین ماه آذر

بدترین ظلمی که می توانید در حق خودتان بکنید این است که خودتان را گول بزنید و واقعیت را نپذیرید. شخصی یا موقعیتی هست که باید آن را آن طور که هست قبول کنید. بعضی چیزها از کنترل ما خارج هستند و هرگونه تلاش برای تغییر آنها بیهوده است. شخصیت قدرتمند و مستقل شما باعث می شود که زیر بار حرف زور نروید و آنچه را که به نظرتان اشتباه است نپذیرید. اما بد نیست اگر لحظه ای پیش داوری ها و ذهنیت های قدیمی خود را کنار بگذارید و به این فکر کنید که شاید حق با طرف مقابل باشد.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 10

متولدین ماه دی

چرا از کاه کوه می سازید و این همه استرس به خودتان وارد می کنید؟ زندگی آنقدرها که فکر می کنید سخت نیست. گاهی بهتر است از کنار بعضی مسائل بی تفاوت رد شویم و اجازه ندهیم هر چیز کوچکی باعث آشفتگی ما شود. خوشحال باشید چون امروز با کسی ملاقات می کنید که شدیداً دلتنگش بوده اید. ممکن است به یک مهامانی دعوت شوید. اوقات بسیار خوب و خوشی در انتظار شما است.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما:

متولدین ماه بهمن

در محل کار مرزها مسئولیت های خود را مشخص کنید و سعی کنید وظایف خود را به طور کاملاً مشخص تعریف کنید. با این کار دیگران هم تکلیف خود را با شما خواهند دانست. در مسائل عاطفی بیش از حد مصلحت اندیش و محتاط نباشید و این همه حساب و کتاب نکنید. گاهی بهتر است دل را به دریا بزنید و ریسک کنید. از ولخرجی و اسراف بپرهیزید و در هر کار حد وسط را نگه دارید. در تماسی تلفنی از خبر جدیدی آگاه خواهید شد.

رنگ شانس شما: نقره ای

عدد شانس شما: 5

متولدین ماه اسفند

شاید برنامه ریزی هایی که کرده بودید درست از آب در نیاید. ولی نباید عصبی و ناامید شوید چون فرصت برای جبران هست. خود را برای تغییرات عمده ومثبت در زندگی شخصیتان آماده کنید. بیشتر از قبل به فکر اعضای خانواده تان باشید. به مسئولیت هایی که علاقه دیگران ایجاب می کند بیشتر توجه کنید. خودتان را از نصیحت و توصیه های دیگران بی نیاز ندانید.

رنگ شانس شما: سبز

عدد شانس شما: 6

اگر امروز روز تولدتان است

پرینس (موسیقیدان) هم متولد امروز است. شما همیشه به آنچه در اطرافتان اتفاق می افتد توجه می کنید و گاهی از آن الهام می گیرید. به همین دلیل است که همیشه مد، سیاست و تغییرات اجتماعی را دنبال می کنید. نوگرایی و خلاقیت زیاد شما موجب می شود که گاهی از نظر دیگران عجیب به نظر برسید، هرچند اکثر افراد شما را شخصی جذاب و زیرک می دانند.




ویدیو مرتبط :
موسسه مطالعات آمریکا : اخبار روزانه 2014-11-03

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فـال روزانه 91/03/6



 
 





فال روزانه متولدین ماه فروردین

هدفی را که برای آینده خود انتخاب کرده اید، دنبال کنید و از این شاخه به آن شاخه نپرید. لازم است در مسیری که انتخاب کرده اید بمانید و به آن ایمان داشته باشید.به نصایح و توصیه های دیگران توجه کنید اما از کسانی که با حرف های نا امیدکننده سبب دلسردیتان می شوند دوری کنید. در روابط عاطفی خود جدی و پایدارهستید و همه تلاش خود را برای حفظ آن به کار می گیرید ، به همین دلیل است که متولدین فروردین ماه معمولاً در این گونه روابط موفق هستند. این روش را ادامه بدهید چون موفقیت شما حتمی است.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 9

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

در مرحله ای از زندگی خود قراردارید که باید برای مراحل بعد زندگیتان تصمیم بگیرید. بر آینده تمرکز کنید و گذشته ها را کنار بگذارید. اگر مشکلی بر سر راه شما به وجود آمده به هر حال نتیجه اشتباه دیروز بوده است، ولی حسرت و افسوس فایده ای ندارد بلکه آنچه مهم است آینده و درس گرفتن از اشتباه دیروز است. شاید امروز چیزی شما را ناراحت و عصبانی کند، که چون اغلب عصبانیت شما باید دوره خود را طی کنند تا آرام آرام فروکش کنند و از بین بروند، تلاش دیگران برای آرام کردن شما بی فایده خواهد بود.

رنگ شانس شما: سفید

عدد شانس شما: 11


فال روزانه متولدین ماه خرداد

طبیعت شما آسان گیر است ولی بهتر است در این مورد خاص جدی تر فکر کنید. در مورد مسئله ای دچار شک و تردید هستید، اما قبل از روشن شدن همه چیزهیچ تصمیمی نگیرید. در مسائل عاطفیتان تغییراتی به وجود آمده و شاید وابستگیتان بیشتر شده باشد. در هیچ چیز افراط نکنید و بگذارید همه چیز روال عادی خود را طی کند. فکرتان را به چیزهای واهی مشغول نکنید و در هر کار به خدا توکل کنید.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما:8


فال روزانه متولدین ماه تیر

اگر قصد ثبت نام در یک دوره آموزشی را دارید همین امروز اقدام کنید چون در زندگی شما و مسیر آن تغییرات مثبتی ایجاد خواهد کرد. ممکن است این روزها احساس خواب آلودگی و خستگی کنید یادچار روزمرگی شده باشید. هیچ کس غیر از خود شما نمی تواند به حل این مشکل کمک کند. به اهداف خود فکر کنید تا برای ادامه دادن تلاش و انگیزه پیدا کنید. به کاری که خودتان هم می دانید درست نیست ادامه ندهید. بر چیزی که به نفعتان نیست اصرار نورزید.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 1

فال روزانه متولدین ماه مرداد

شاید رهایی از خاطرات تلخ گذشته برایتان بسیار دشوار باشد. اما به هر حال گذشته ها گذشته و دیگر بر نمی گردد . آینده خوب و شیرینی منتظر شما است به شرط آن که با تصمیم های عجولانه آن را خراب نکنید. د ممکن است در محل کارتان یا در وضع سلامتتان با مشکل کوچکی روبرو شوید. بهتر است بیشتر از قبل مراقب عادات غذایی و کاری خود باشید. با عصبانیت زودهنگام رابطه خود را با خانواده تان به خطر نیندازید.

رنگ شانس شما: خاکی

عدد شانس شما: 2

فال روزانه متولدین ماه شهریور

اگرچه چیزهایی وجود دارد که لازم است انجام شوند، ولی لازم نیست بیش از حد تسلیم اضطراب و نگرانی شوید. کارهای شما به خوبی و به موقع انجام خواهد شد. کسی از شما انتقاد می کند و مرتباً اشتباهات گذشته تان را به شما یادآوری می کند، و این موجب ناراحتی شدید شما خواهد شد. چون شما فرد رازنگهداری هستید، دوست ندارید اسرار خودتان فاش شود. پس به هرکسی اعتماد نکنید و راز دل خود را بیان نکنید.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 5

فال روزانه متولدین ماه مهر

کنار گذاشتن کارهای گذشته و ورود به مرحله جدید زندگی آسان نیست. البته این به آن معنا نیست که از انگیزه کافی برخوردار نیستید، بلکه شاید تمام کردن کارهای قبلی از شروع کارهای تازه برایتان مهم تر باشد. شما بین دوستان و آشنایان شخصیتی محبوب و دوست داشتنی هستید. امروز هم در روابط اجتماعی خود موفقید و ایده ها و صحبت هایتان با استقبال آنها روبرو خواهد شد. ممکن است موقعیتی برای غیبت و بدگویی پیش بیاید، سعی کنید با شوخی و خنده موضوع بحث را عوض کنید و به دیگران اجازه ندهید از کسی که در آنجا حضور ندارد بدگویی کنند.

رنگ شانس شما: زرد

عدد شانس شما: 6

فال روزانه متولدین ماه آبان

خستگی و آشفتگی محل کار را به خانه تان انتقال ندهید. بیشتر مراقب باشید چون این کار بر روابط خانوادگی شما تاثیر می گذارد. توانایی و لیاقت شما بر هیچ کس پوشیده نیست ولی لازم است از آن بیشتر استفاده کنید. تجربه تفریحی جالبی در انتظار شماست که توصیه می کنیم از آن نهایت استفاده را ببرید چون این روزها فشار درس و کار بر شما زیاد شده است. اگر می خواهید حرفی را بزنید که ممکن است دیگران را ناراحت کند، از حربه شوخی استفاده کنید.

رنگ شانس شما: نقره ای

عدد شانس شما: 4

فال روزانه متولدین ماه آذر

به فکر همکاری یا شراکت با کسی هستید. این کار مزایا و معایبی دارد که لازم است آنها را بیشتر برسی کنید. ممکن است کسی از دست شما ناراحت باشد، یادتان باشد در هر دعوا و مشاجره دو طرف مقصرند پس به سراغ او بروید و کدورت ها دور بریزید. در مسائل عاطفی خود چون همیشه حساب و کتاب می کنید و مواظب هستید بیشتر از طرف مقابلتان علاقه خود را ابراز نکنید، اما مراقب باشید دچار غرور نشوید و دور خودتان دیوار نکشید.

رنگ شانس شما: طلایی

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه دی

یکی از کارهای مهم زندگی شما به پایان رسیده و از بار مسئولیتتان کاسته شده است. دغدغه ای دارید که به درس و تحصیل مرتبط است . جای نگرانی نیست چون این مسئله به زودی حل و فصل می شود. دلتان برای کسی یا کسانی تنگ شده است ولی به زودی به دیدار آنها می روید. در جشن یا مهمانی شرکت کرده اید که تاثیر خوبی در روحیه تان باقی گذاشته است. در زندگی زناشویی یا روابط عاطفی خود موفق خواهد بود به شرط آن که گذشت داشته باشید و زندگی را سخت نگیرید.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 7

فال روزانه متولدین ماه بهمن

در مهمانی دوستانه ای شرکت کرده اید و اوقات خوشی را سپری کرده اید. کسی را دوست دارید ولی از احساس او مطمئن نیستید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به او فرصت بدهید تا خودش را پیدا کند و تکلیفش را با خودش روشن کند. از رفتار سرد او نرنجید چون ظاهری است و از شک و تردید او سرچشمه می گیرد. افکار واهی و بیهوده را به سرتان راه ندهید. توکل به خدا داشته باشید و برای حل مشکلات خود از او کمک بخواهید.

رنگ شانس شما: نقره ای

عدد شانس شما: 10


فال روزانه متولدین ماه اسفند

اگر از کار خود لذت نمی برید بهتر است به فکر تعویض آن باشید چون انجام کارهایی که دوست نداریم می تواند ما را افسرده یا فرسوده کند. برنامه های زیادی در ذهن دارید ولی برای انجام آنها از انگیزه و همت کافی برخوردار نیستید. زندگی را سخت نگیرید و در مقابل همسر یا کسی که دوستش دارید این همه حساس و زودرنج نباشید. اگر می خواهید رژیم غذایی خاصی را شروع کنید از امروز دست به کار شوید.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 6

اگر امروز روز تولدتان است

جان واین (بازیگر) هم متولد امروز است. شما برای افتخار و غرور شخصی معیارهای خاصی دارید. همیشه از کسانی که دوستشان دارید حمایت می کنید ولی شدیداً به عقاید و ارزش های خود پایبندید و گاهی این پایبندی تبدیل به تعصب می شود. آزادی عمل و بیان برای شما بسیار مهم است و دخالت دیگران را در کارهای خود نمی پذیرید.