اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فـال روزانـه 1391/2/30


 
 




فال روزانه متولدین ماه فرودین

امروز برای شما روز پر مشغله ای خواهد بود به طوری که حتی بعضی کارهای شخصیتان تحت الشعاع قرار خواهند گرفت. شما در کل فردی فعال هستید و یک جا نشستن و تنبلی با روحیاتتان سازگار نیست. با این حال توصیه می شود به خودتان استراحتی بدهید و به زندگی شخصی و روابط انسانیتان بیشتر اهمیت بدهید. مدتی پیش در روابط عاطفی خود شخصی را رنجانده اید بهتر است به سراغش بروید و از او دلجویی کنید. البته این لزوماً به معنای یک شروع دوباره نیست بلکه تنها وسیله ای است برای زدودن کدورت ها و کینه ها.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: 3

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

آنچه لازم است جدی تر گرفته شود و جای آن در زندگی شما خالی است ورزش و تحرک است. تنبلی را کنار بگذارید و به طور مرتب ورزش کنید چون با این کار علاوه بر داشتن بدنی متناسب و قوی روحیه ای شاد خواهید داشت. در محل کار بعضی مسائل را همچنان پنهان نگه دارید و وقتی کسی رازی را با شما در میان می گذارد، از هر گونه اظهار نظر بپرهیزید. حسادت در بعضی زمینه ها نه تنها مخرب نیست بلکه باعث پیشرفت است، فقط مراقب باشید این رقابت از حد خاصی فراتر نرود. رفت و آمد مهمان به خانه شما خوب است ولی نباید از حد خاصی بیشتر شود.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 7



فال  روزانه متولدین ماه خرداد

درست است که تنها به دنبال تنوع و تجارب تازه هستید، اما مطمئن باشید بعضی چیزهایی که به نظر تکراری و یکنواخت می رسند در زندگی شما نقشی مهم داشته و مطمئناً نبودشان شما را آزار خواهد داد. امروز کسی چیزی را از شما می خواهد، بهتر است واقع بین باشید و قولی ندهید که از حد توانتان بیشتر باشد. نسبت به بعضی مسائل مهم زندگی بی تفاوت و بی توجه هستید، و همین امر اطرافیان شما را عصبانی و ناراحت می کند. بهتر است گاهی به حرف آنها توجه کنید چون رفتار آنها از سر خیرخواهی است.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه تیر

حالا که یکی از کارهای مهم زندگیتان را انجام داده اید، آن را نقطه پایان ندانید و هرچه زودتر هدف دیگری را برای زندگیتان تعیین کنید. اگر به دنبال درآمد بیشتر هستید تلاش و پرس و جوی خود را بیشتر کنید. اگر منتظر نتایج یک آزمون یا مصاحبه هستید همچنان صبر کنید و در صورت عدم موفقیت دوباره تلاش کنید. در مورد مسائل پیش پا افتاده با کسانی که دوستشان دارید بحث و مشاجره نکنید. همچنان مانند گذشته به زندگی عشق بورزید و دیگران را یاری کنید.

رنگ شانس شما: نقره ای

عدد شانس شما: 6



فال روزانه متولدین ماه مرداد

رازهای دیگران را همچنان در دل نگاه دارید و کاری را مرتکب نشوید که اعتماد دیگران را از شما سلب می کند. یکی از اعضای خانواده شدیداً به شما وابسته است و به کمکتان احتیاج دارد. همیشه دست یاریتان را به سمتش دراز کنید. اجازه ندهید مسائل مادی بین شما و یکی از عزیزانتان فاصله بیندازد. احساس حسادت و رقابت خود را کنترل کنید و اجازه ندهید بر روابط انسانیتان سایه بیفکند. به چیزی که می خواهید می رسید، قدر آن را بدانید چون آسان به دست نیامده است.

رنگ شانس شما: ارغوانی

عدد شانس شما: 1



فال روزانه متولدین ماه شهریور



از اینکه دیگران کاری را به شما تحمیل کنند متنفرید ولی چه می شود کرد که ما هرگز نمی توانیم راه خود را از دیگران جدا کنیم و البته گاهی ما هم به آنها نیاز پیدا می کنیم. یکی از نقاط ضعف شما این است که کار امروز را به فردا می اندازید . گاهی نسبت به چیزهای مهم بی توجه و بی تفاوت می شوید. کاری را که بالاخره باید انجام دهید هرچه زودتر انجام دهید چون ممکن است خیلی دیر شود. در روابط عاطفی خود ابراز احساسات را تمرین کنید و بگذارید طرفتان بداند که چقدر دوستش دارید

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 2



فال روزانه متولدین ماه مهر


دلتان را به چیزهایی نشدنی و غیر واقعی خوش نکنید و به دنبال چیزی که قسمتتان نیست نروید. راه رسیدن به هدف دشوار و ناهموار است. شکست امروز به معنای پیروزی فردا است به شرط اینکه از لحظات کمال استفاده را ببرید. امروز و چندروز آینده بر یک کار خاص تمرکز خواهید کرد و مسائل دیگر را موقتاً کنار خواهید گذاشت. دوستی به دیدنتان می آید. پول کوچکی به دستتان خواهد رسید. از ولخرجی و افراط بپرهیزید و پس اندازتان را تا می توانید فزایش دهید چون به زودی به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 11



فال روزانه متولدین ماه آبان

از اینکه به کسی یا کسانی اعتماد کردید پشیمان هستید. بعضی از برنامه هایتان درست از آب در نیامده و حساب و کتابی که کرده بودید به هم ریخته است. اینها همه قبل از اینکه یک اشتباه باشند، درس عبرتی برای آینده شما خواهند بود. در روابط عاطفی خود دچار مشکلاتی هستید که 50 درصد آنها به خود شما بر می گردد. توصیه می شود برای بهبود این روابط به اشخاص باتجربه یا کتاب های روانشناسی مراجعه کنید و از آنها کمک بخواهید. مراقب باشید چون احتمالا در ظرف چند روز آینده با خرج بزرگی روبرو می شوید!

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: 9



فال روزانه متولدین ماه آذر

به قولی که داده اید عمل کنید. افسوس گذشته را نخورید چون به هر حال هرگز باز نخواهد گشت. اگر روزگاری کسی در زندگی شما بوده و حالا دیگر نیست، به بازگشتش فکر نکنید چون به دردتان نمی خورده است. رابطه خود را با اعضای فامیل نزدیک تر کنید چون بین آنها افرادی وجود دارند که در آینده به شما کمک خواهند کرد. هرگز عصبانیت و خستگی خود را بر سر اعضای خانواده خالی نکنید. خدا را هرگز از یاد نبرید و رابطه خود را با او محکم تر کنید.

رنگ شانس شما:طلایی

عدد شانس شما:4



فال روزانه متولدین ماه دی

در روابط عاطفیتان موفق هستید ولی لازم است احساسات طرف مقابلتان را بیشتر درک کنید و در بعضی مواقع لحظه ای خود را جای او بگذارید. اگر از اعضای خانواده و به خصوص پدر یا مادرتان انتظاری دارید که در حال حاضر نمی توانندآن را برآورده کنند واکنش منفی نشان ندهید و صبر کنید. همین امروز تلفن را بردارید و از دوستانی که چند روز پیش به شما کمک کرده اند باز هم تشکر کنید. مشکلات اقتصادی را بزرگ تر از آنچه که هست نبینید و امیدوار باشید. به زودی به یک جشن دعوت خواهید شد.

رنگ شانس شما: سبز

عدد شانس شما: 5


فال روزانه متولدین ماه بهمن

دوستانتان را فراموش نکنید و در مواقع سختی به کمک آنها بشتابید. خانواده شما بهترین یار و یاورتان هستند. تا آنها را دارید از هیچ چیز نترسید و به راه خود ادامه بدهید. اگر به فکر خرید چیزی هستید آن را سبک سنگین کنید و عجله نکنید. به زودی پولی به دستتان می رسد که اگرچه زیاد نیست ولی به دردتان می خورد. در پاسخ بعضی حرف های دوستان یا همکاران بهتر است تنها سکوت کنید و وارد بحث نشوید. مراقب بعضی از اطرافیان خود باشید چون چندان صادق و روراست نیستند.

رنگ شانس شما: سرخابی

عدد شانس شما: 10



فال روزانه متولدین ماه اسفند

خودتان هم می دانید که نسبت به بعضی مسائل حساسیت بیش از اندازه نشان می دهید در حالی که این مسائل واقعاً بزرگ و بغرنج نیستند. این حساسیت شما اطرافیان و به خصوص اعضای خانواده را آزار می دهد پس بهتر است با آن مبارزه کنید. نگران آینده نباشید چون آینده شما روشن و امیدوار کننده است. پولی را که به دستتان می رسد بیهوده خرج نکنید. به جای اینکه پشت سر دیگران صحبت کنید مشکل خود را رو در رو با آنها مطرح کنید. به جای عصبی شدن با منطق و خونسردی مسائل و مشکلات را مورد بحث قرار دهید.

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 8



اگر امروز روز تولدتان است

نانسی کووان (بازیگر) هم متولد امروز است. شما بسیارانرژی هستید و به طور ذاتی از توانایی مدیریت و رهبری برخوردارید. دیگران از شما راهنمایی می خواهند و شما را به عنوان الگوی خود انتخاب می کنند. شما همچنین به معنویات علاقمند هستید و دوست دارید در این زمینه چیزهای بیشتری یاد بگیرید. در سالی که پیش رو دارید بیشترین تمرکزتان بر روی دوستی ها و روابط انسانی خواهد بود.






ویدیو مرتبط :
فـال قهــوه ((شادمهــر عقیلــــی))

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فـال روزانـه 1391/02/28


 
فـال روزانه  1391/02/28


فال روزانه متولدین ماه فروردین

چون مدیری عالی هستید و به خوبی از عهده همه کارهای خود برمی آیید، از مداخله دیگران متنفرید و گاهی تلاشی برای پنهان کردن این تنفر نمی کنید. شاید امروز هم ترجیح بدهید کارها را خودتان انجام بدهید و وقتی کسی نظر می دهد یا می خواهد به شما کمک بکند با واکنش منفی شما روبرو می شود. شما مخالف دوز و کلک هستید و به همین دلیل است که دروغ و دورویی کسی این همه شما را می آزارد. از همه بدتر اینکه ناچار هستید سکوت کنید. اگر چنین احساسی دارید، باز هم به روی او نیاورید بلکه سکوت کنید و خودتان سعی کنید همیشه صادق و روراست باشید.

رنگ شانس شما: نارنجی

عدد شانس شما: 9

فال روزانه متولدین ماه اردیبهشت

شما دیر ناراحت می شوید اما اگر ناراحت شوید دنیا را به هم می ریزید. رفتار کسی آزارتان می دهد و کاسه صبرتان در حال لبریز شدن است. اما از آن جایی که سیاستمدار و باهوش هستید، از راه درست وارد خواهید شد. اگرچه همیشه در روابط انسانیتان با سیاست عمل می کنید و هیچ وقت بی حساب و کتاب کاری را نمی کنید، برای همسر یا نامزدتان هر کاری می کنید و همیشه به فکر او هستید. به یک مهمانی دعوت شده اید ولی شاید به آن نروید، ممکن است مهمان هایی به خانه تان بیایند، طی روزهای آینده به یک جلسه مهم خواهید رفت.

رنگ شانس شما: نیلی

عدد شانس شما: 12

فال روزانه متولدین ماه خرداد

شدیداً خواهان وفاداری هستید و به محض دیدن بی وفایی عصبانی و ناراحت می شوید. یادتان باشد خود شما هم باید به چیزهایی که از دیگران انتظار دارید عمل کنید و هیچ چیز را فقط برای خود نخواهید. در آستانه شروع یک کار یا مرحله ای جدید از زندگیتان هستید. دیدگاه هایتان به نحوی تغییر خواهند کرد و باعث می شوند به موقعیت های گذشته با دیدی تازه نگاه کنید. هیچ رویایی آنقدر بزرگ و دست نیافتنی نیست که نتوانید به آن دست پیدا کنید. حتی اگر کسی به شما می گوید که این کار غیرممکن است، به تلاش خود ادامه بدهید و دلسرد نشوید.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: 2

فال روزانه متولدین ماه تیر

اگر به چیزی که می خواسته اید نرسیده اید، غمگین نباشید و همیشه به خودتان گوشزد کنید که شاید چیزی که می خواسته اید به نفعتان نبوده است. آینده هزاران اتفاق جالب و خوشایند را برایتان رقم خواهد زد پس با قلبی گرم و پرامید چشم به راه آینده بدوزید. یکی از عزیزانتان با مشکلی مواجه است و شما خود را در برابر او مسئول می دانید. مشکل او حل می شود ولی نیازمند زمان است. اگر در حال یادگیری چیزی هستید، هرچه بیشتر تمرین کنید و اگر شکست کوچکی خوردید ناامید نشوید. تمرین و تکرار تنها چیزی است که به آن احتیاج دارید.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 4

فال روزانه متولدین ماه مرداد

بعضی کارهایی که در طول روز انجام می دهید مورد تنفر شما هستند و تنها از سر ناچاری آنها را انجام می دهید. به هر حال زندگی همیشه این گونه بوده است و انسان ها هرگز نمی توانند زندگی ایده آل خود را داشته باشند. تنها کاری که می توانید بکنید این است که دید خود را عوض کنید، یعنی به نیمه پر لیوان نگاه کنید و از افکار دلسردکننده بپرهیزید. اگر کسی می کوشد ذهن شما را از مسایل مهم و ارزشمند زندگی منحرف کند، به او اجازه این کار را ندهید. اولویت های زندگی خود را هرگز فراموش نکنید.

رنگ شانس شما: آبی

عدد شانس شما: 6

فال روزانه متولدین ماه شهریور

دیگران شاید دلیل بسیاری از رفتارهای شما را درک نکنند، اما چه اهمیتی دارد؟ اگر واقعا به کاری که می کنید معتقد هستید، و اگر قبلا راجع به همه چیز فکرکرده اید، تسلیم حرف های نا امیدکننده دیگران نشوید. البته در اطراف شما کسانی هستند که عمیقاً دوستتان دارند و همیشه خیرخواهی خود را ثابت کرده اند. این افراد می توانند بهترین مشاوران و همراهان شما باشند. در مسایل عاطفی اگرچه خوددار و گاهی خشک هستید، ولی آتش عشق در قلبتان جاودانه است. مراقب باشید دیگران در زندگی خصوصیتان سرک نکشند، چون بعضی مسائل بهتر است پنهان بمانند.

رنگ شانس شما: صورتی

عدد شانس شما: 8

فال روزانه متولدین ماه مهر

راه حل اصلی همیشه خوشایندترین و آسان ترین راه نیست، گاهی یافتن راهی برای مقابله با یک مشکل سخت و دشوار است، ولی هیچ وقت غیرممکن نیست. بر مسایل حیاتی و تعیین کننده زندگی خود تمرکز کنید و ذهنتان را از چیزهای بی ارزش منحرف کنید. هدفی که برای خود تعیین کرده اید ارزش تلاش و کوشش را دارد. در قضاوت خود راجع به کسی یا چیزی دچار اشتباه شده اید اما این اشتباه قابل تصحیح است. کافیست چشم هایتان را بیشتر باز کنید و به نشانه هایی که در اطرافتان وجود دارند دقت کنید. بعضی اوقات به حای مراجعه به حساب بانکی باید به قلبتان رجوع کنید!

رنگ شانس شما: قرمز

عدد شانس شما: 10

فال روزانه متولدین ماه آبان

کائنات با فرستادن نور و انرژی زندگی عاطفیتان را روشن می کند. عشق هرگز بی خطر نیست، اما اگر این خطر وجود نداشته باشد هر عشقی فاقد ارزش خواهد بود. از عشق ورزیدن نترسید و وقتی فرصتی برای عاشق شدن بر سر راهتان قرار می گیرد آن را از دست ندهید. شما همیشه مراقب رفتارهای اطرافیان هستید و به همین دلیل هیچ گاه چیزی را از دست نمی دهید. اما در عین حال احساسات خود را نوعی راز می دانید و ترجیح می دهید که آنها را پنهان کنید. ظرف روزهای آینده موقعیتی پیش می آید که در آن پنهان کردن احساسات به ضرر شما خواهد بود.

رنگ شانس شما: خاکستری

عدد شانس شما: 5


فال روزانه متولدین ماه آذر

شما تصمیمتان را گرفته اید، هدفی را تعیین کرده اید و با تمام قدرت به سمت آن در حرکتید. از آنجایی که در کل شخصیتی مستقل دارید، کسی شمارا در این تصمیم گیری همراهی نکرده است. ولی بد نیست از این جا به بعد از همفکری و مشورت با دیگران استفاده کنید. در ذهن شما همیشه سوالاتی وجود داشته است که در تمام طول زندگی خود به آنها فکر کرده اید. پاسخ بعضی سوال ها را در چند سال آینده خواهید یافت، و بعضی دیگر بنا برماهیتی که دارند همیشه بی جواب خواهند ماند. ستاره شانس شما ژوپیتر است، ژوپیتر در افسانه های روم باستان خدای خداها بوده وخیلی ها معتقدند که آذرماهی ها این ریاست و حاکمیت را از ژوپیتر به ارث برده اند.

رنگ شانس شما: بنفش

عدد شانس شما: 6


فال روزانه متولدین ماه دی

هیچ یک از آرزوهای شما دور از دسترس و غیرواقع بینانه نیست، ولی در عین حال آرزوهای بزرگی دارید که برای رسیدن به آنها تلاش می کنید. شما از سکون و رکود متنفرید، به همین دلیل هیچ گاه خود را به کار پشت یک میز اداره یا یک مغازه کوچک محدود نخواهید کرد. پیروزی که به آن فکر می کنید بالاخره به سراغتان خواهد آمد، البته شاید نه در آینده خیلی نزدیک. البته شما بسیار صبور هستید و هرگز بی تاب و بی حوصله نخواهید شد. امروز به خرید می روید و چیزهای شیک و زیبایی می خرید. دیگران خرید شما را خواهند پسندید.

رنگ شانس شما: سرخابی

عدد شانس شما: 7

فال روزانه متولدین ماه بهمن

شخصی در مورد زندگی خصوصی شما کنجکاوی می کند و سوالاتی می پرسد، ولی شما مجبور نیستید که به سوالات او پاسخ دهید. همه ما در زندگی خود مسایلی داریم که بهتر است ناگفته بمانند وگرنه ممکن است موجب پشیمانی شوند. شما همیشه به داشتن یک زندگی بهتر فکر می کنید، و دیگران را هم به آن تشویق می کنید. اما برای داشتن این زندگی بهتر لازم نیست قدم هایی بزرگتر از توانایی خود بردارید. همیشه واقع بین باشید و زندگی خود را در یک مسیر منطقی و درست هدایت کنید. از کسانی که پشت سرتان صحبت می کنند یا به شما حسادت می ورزند دوری کنید.

رنگ شانس شما: مشکی

عدد شانس شما: 3


فال روزانه متولدین ماه اسفند

عنصر وجودی شما آب است، به همین دلیل شخصیتی نرم، حساس و مهربان دارید و به راحتی گرفتار احساسات می شوید. امروز رفتارهای پیش بینی نشده ای از شما سر می زند که ممکن است دیگران را غافلگیر کند. اگر احساس دلتنگی یا بدبینی می کنید، یا حس می کنید که زندگیتان دچار پوچی شده است، حتما ورزش و تمرین را در برنامه روزانه خود بگنجانید. امروز چیزی که از نظر دیگران کوچک ولی برای شما مهم و ارزشمند است دلتان را شاد می کند. هرچه زودتر به کارهای عقب افتاده خود سر و سامان بدهید. بعضی از شادترین روزهای زندگیتان را در یک تا دو ماه آینده خواهید دید.

رنگ شانس شما: لیمویی

عدد شانس شما: 1


اگر امروز روز تولدتان است

انیا (موسیقیدان) هم متولد امروز است. شما به زندگی نگاهی قاطع و جدی دارید و هدفتان را با جدیت دنبال می کنید. گاهی اشتیاق و جدیت شما دیگران را شگفت زده می کند. همین طور گاهی دیگران از رک بودن شما جا می خورند. شما ترجیح می دهید به تنهایی کار کنید و تا جایی که می توانید دیگران را دخالت ندهید. در سالی که پیش رو دارید یکی از چیزهایی که سال ها به آن مشغول بوده اید به پایان خواهد رسید.