اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فسخ قرارداد فرزاد حاتمی با فولاد


حاتمی 2 گل وارد دروازه فجرسپاسی و استقلال خوزستان کرد و یک گل به خودی در مسابقه فولاد و پرسپولیس زد

گل: حاتمی 2 گل وارد دروازه فجرسپاسی و استقلال خوزستان کرد و یک گل به خودی در مسابقه فولاد و پرسپولیس زد

باشگاه فولاد خوزستان قبل از آغاز موعد نقل و انتقالات میان فصل لیگ برتر، قرارداد فرزاد حاتمی را فسخ کرد.

فرزاد حاتمی که ابتدای فصل به فولاد خوزستان پیوسته بود، دوران ناموفقی را در تیم قرمزپوش اهواز سپری کرد و در نهایت قبل از فرا رسیدن موعد رسمی نقل و انتقالات لیگ برتر ناچار به ترک فولاد شد. قرارداد حاتمی شنبه شب به صورت رسمی فسخ شد و این بازیکن پس از خداحافظی با بازیکنان فولاد، اهواز را به مقصد تهران ترک کرد.

حاتمی که آذرماه سال گذشته بعد از جدایی از تراکتورسازی به استقلال رفته بود، پس از جدایی اش از فولاد خوزستان، باید پیراهن چهارمین تیم را در 11 ماه اخیر بر تن کند. این مهاجم 28 ساله در 8 مسابقه (5 بازی در ترکیب ثابت و 3 بازی به عنوان بازیکن تعویضی) برای فولاد به میدان رفت. حاتمی 2 گل وارد دروازه فجرسپاسی و استقلال خوزستان کرد و یک گل به خودی در مسابقه فولاد و پرسپولیس زد.


ویدیو مرتبط :
شرط فسخ قرارداد چیست ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرزاد حاتمی با استقلال به توافق رسید/ احتمال امضای قرارداد در روز دوشنبه



فرزاد حاتمی با استقلال به توافق رسید/ احتمال امضای قرارداد در روز دوشنبه

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال که به تازگی از تیم فولاد خوزستان جدا شده است، پس از دیدار با مدیرعامل باشگاه استقلال در آستانه بازگشت به جمع آبی پوشان پایتخت قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سایت باشگاه استقلال امروز گزارش داد که فرزاد حاتمی به همراه سیدمهدی رحمتی در دفتر علی فتح‌الله‌زاده حاضر شد. بازیکن پیشین تیم استقلال به همراه کاپیتان تیم برای رفع سوءتفاهمات به دفتر مدیرعامل استقلال رفت و در نشستی صمیمانه با فتح‌الله‌زاده به صحبت پرداخت .

در این نشست توافقات لازم برای حضور حاتمی در استقلال هم صورت گرفت تا وی به احتمال زیاد فردا دوشنبه قرارداد خود را با استقلال به امضا برساند.

این در حالی است که فرزاد حاتمی نیم فصل دوم سال گذشته هم در استقلال حضور داشت ولی در پایان فصل امیر قلعه نویی این بازیکن را نخواست تا حاتمی با ناراحتی استقلال را به مقصد فولاد خوزستان ترک کند. حاتمی در فولاد هم روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و در نهایت تصمیم گرفت بعد از چند ماه حضور در اهواز، از جمع بازیکنان این تیم جدا شود.

بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال، استقلال با "کبه" بازیکن بورکینافاسویی داماش گیلان به توافق رسیده بود. در صورت توافق نهایی، حاتمی دومین بازیکنی است که استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل جذب می‌کند.

/مهر