اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فساد دولت احمدی نژاد سرطانی بود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فساد در همه دولتها وجود داشته است زیرا دولت یک مجموعه بزرگ است که کنترل همه ارکان آن قطعا کار سختی است ولی اگر فساد را یک بیماری بدانیم باید گفت فساد در دولتهای قبل از احمدی نژاد یک سرما خوردگی بود ولی در دولت نهم و دهم فساد به صورت سرطان بود .

محمود زمانی قمی استاندار مرکزی صبح امروز در مراسم سالگرد 24 خرداد که در سالن همایشهای استانداری مرکزی با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و جمعی از مدیران و مردم استان مرکزی برگزار شد با اشاره به روند فساد در دولت قبل گفت : فساد در همه دولتها وجود داشته است زیرا دولت یک مجموعه بزرگ است که کنترل همه ارکان آن قطعا کار سختی است ولی اگر فساد را یک بیماری بدانیم باید گفت فساد در دولتهای قبل از احمدی نژاد یک سرما خوردگی بود ولی در دولت نهم و دهم فساد به صورت سرطان بود .


به گزارش خبر آنلاین استاندار مرکزی خاطر نشان ساخت در دولتهای نهم و دهم اقداماتی رخ داد که عوارض آن همچنان بر جامعه سایه افکنده است از جمله این کارها تعطیلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، تعطیلی کمیسیونهای تخصصی دولت که باعث شد تصمیم گیریها به صورت شخصی ویا چند نفره انجام شود . وی در مورد دیگر اقدامات دولت قبل نیز گفت : حذف فله ای چهره های خدوم کشور استخدامهای بدون چارچوب و جذب نیروهای غیرمتخصص و غیرضرور ، ترویج بداخلاقی و تخریب شخصیتها که ابتدای انقلاب تا کنون بی سابقه بوده است .


زمانی قمی سخره گرفتن اعتقادات مردم را از دیگر کارهای ناشایست دولت قبل برشمرد و گفت : ما شیعیان اعتقاد راسخ به مسئله انتظار و ظهور حضرت مهدی (عج) داریم که ایشان با دستمایه قراردادن این مسائل و مسائلی از قبیل مطرح کردن هاله نور در حضور آیت اله العظمی جوادی آملی به اعتقادات مردم ضربه وارد کردند .


زمانی قمی ترویج ریاکاری نفاق و دروغ را در دولتهای قبل بسیار زیاد دانست و گفت : در تاریخ تشکیل دولت مدرن در ایران سابقه نداشته که مدرک وزیری قلابی بوده باشد.


استاندار مرکزی با اشاره به اینکه در 8 سال دولت نهم و دهم 700 میلیارد دلار درآمد ارزی نصیب کشور شده است که در تاریخ ایران بی سابقه بوده است ولی در نهایت خزانه خالی تحویل دولت تدبیر و امید شد و از سوی دیگر دولت نهم و دهم کشور را با رشد اقتصادی 6 درصد از دولت قبل از خود تحویل گرفت ولی با رشد منفی تحویل داد . استاندار مرکزی گفت : اگر ما عده ای را استخدام می کردیم و به آنها می گفتیم که وضع مملکت را به هم بریزند ، بیشتر از دولت قبل قادر به تخریب نبودند .


زمانی افزود : رشد نقدینگی ، بیکاری و زمین گیر شدن تولید از دیگر اقدامات دلوت قبل بود که همچنان دولت تدبیر و امید را گرفتار کرده است .


زمانی سپس با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید در بحث حل مشکل هسته ای گفت : دولت با تمام توان و دلسوزی و با حمایت و نظارت دقیق رهبری در حال مذاکره با 1+5 است ولی عده ای که خودشان در بوجود آمدن این شرایط مقصر بوده اند علیه دولت و مذاکرات جلسه می گذارند و هر چه می خواهند می گویند و ما به عنوان نماینده دولت امنیت نشستها و تجمعات آنها را برقرار می کنیم و این تحمل دولت را در مواجه با مخالفان نشان می دهد .


زمانی سپس با اشاره به وضع موجود استان گفت : در این استان در زمان پایان دولت قبل نرخ تورم نزدیک به 34 درصد بوده است که هم اینک به 11/8 درصد رسیده است که این کاهش نرخ تورم در سراسر کشور نیز بوده است .


در ادامه مراسم حجت الاسلام هاشمی رئیس ستاد دکتر روحانی در استان مرکزی و مشاور عالی استاندار مرکزی در سخنانی خواستار حفظ نشاط سیاسی مردم شد و گفت : همه باید تلاش کنیم تا آرامش و اعتدال موجود در جامعه حفظ شود و مردم را در صحنه نگهداریم و نقش بی بدیل مردم در پیروزی دکتر روحانی غیرقابل انکار است . وی افزود : افراد و جریانهای زیادی در به پیروزی رسیدن دکتر روحانی در انتخابات 24 خرداد نقش داشتند که باید از یکایک این عزیزان قدردانی نمود .


در ادامه این مراسم دکتر طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک به تشریح اقدامات دولت در حوزه سلامت پرداخت و گفت : بی شک یکی از مقوله های مورد توجه دولت حوزه سلامت است که دولت تدبیر و امید توانسته در این خصوص اقدامات موثری را به انجام برساند . دکتر طاهر احمدی افزود وزیر بهداشت دولت قبل هزینه کرد برای سلامت را یک کار غیرضرور می دانست و به همین دلیل ارز مورد نیاز جهت خرید داروی بیماران سرطانی برای واردات دسته بیل و غذای سگ و زین اسب مصرف شده است .


دکتر طاهر احمدی افزود:دانشگاه علوم پزشکی اراک با ۱۵۰ میلیارد تومان بدهی بدهکارترین دانشگاه علوم پزشکی کشور بود که با تلاش دولت تدبیر و امید قسمت عمده ای از عقب افتادگی های حوزه سلامت جبران شد و بخشی از بدهیها پرداخت شد.

 

اخبار سیاسی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
کار شکنی صداوسیما در مبارزه با فساد دولت احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده مجلس:هیچ دولتی از لحاظ فساد مالی بدتر از دولت احمدی‌نژاد نبود



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

قاضی‌پور: هیچ دولتی از لحاظ فساد مالی بدتر از دولت احمدی‌نژاد نبود

عضو هیأت رئیسه فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه امثال محصولی از فتنه گران هم بدتر هستند، گفت: ما بهار این افراد را خزان می‌کنیم؛ بهاری که بوی انحراف و پیروی نکردن از صحبت‌های رهبر معظم انقلاب می‌دهد.

به گزارش خانه ملت، نادر قاضی‌پور با بیان اینکه صادق محصولی در حدی نیست که مجلس نهم را نقد کند، افزود: وی صلاحیت صحبت در خصوص مجلس نهم را ندارد و بهتر است به دنبال صدور نفت، تجارت و منافع مادی خود برود.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به طور حتم کسی با سابقه شبهه ناک مالی نمی‌تواند دم از ولایتمداری و مردمداری بزند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اگر رنجشی در خصوص عملکرد مجلس نهم داشته باشد مستقیما اعلام می‌کنند، تصریح کرد: همانطور که ایشان دستور دادند طرح سوال از رئیس جمهور در مجلس سریعا متوقف شد بنابراین اگر اشکالی در روند عملکرد مجلس نهم ببینند خودشان اعلام خواهند کرد.

وی، مجلس نهم را مجلسی ولایتمدار خواند و افزود: نمایندگان مجلس مطیع فرمان رهبری هستند و خواسته ایشان را بدون چون و چرا می‌پذیرند.

قاضی‌پور، با لعنت کردن جریان فتنه، یادآور شد: افرادی مثل محصولی از جریان فتنه هم بدتر هستند چرا که این‌ها با طرح ظاهری فریبنده به ارکان نظام لطمه می زنند بنابراین مردم باید هوشیار باشند چراکه خطر این‌ افراد از فتنه نیز بدتر است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، دوران فعالیت رئیس جمهور را موجب ثروتمند شدن عده‌ای از جمله صادق محصولی دانست و ادامه داد: متاسفانه هیچ دولتی از لحاظ فساد مالی بدتر از دولت احمدی‌نژاد نبود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه محصولی دوست صمیمی فرمانده جریان انحراف است، گفت: ما بهار این افراد را خزان می‌کنیم؛ بهاری که بوی انحراف و پیروی نکردن از صحبت‌های رهبری می‌دهد./خانه ملت