اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فساد جنسی کلیسا مردم را فراری داد


در نزدیكی محل سخنرانی پاپ، با وجود تدابیر امنیتی شدید پلیس آلمان ، مردی با شلیك 4 گلوله، امنیت محل را مختل كرد.

هافینگتون پست نوشت: دیروز مردی در یك كیلومتری از محل سخنرانی پاپ در شهر ارفورت برای بیش از 30 هزارمسیحی كاتولیك، با شلیك 4 گلوله به نیروهای محافظ پاپ، سبب اختلال در امنیت محل شد.

به گفته پلیس در این حادثه كه از بیرون محل استحفاظی پاپ رخ داد، به كسی آسیب نرسید. و پلیس توانست این فرد را دستگیر كند.

این حادثه در حالی اتفاق افتاده كه پلیس آلمان برای ایجاد امنیت برای پاپ ، ورود مسافر به شهرهای "برلین، ارفورت، فریبورگ"را ممنوع كرده و در تمام نقاط این شهرها پلیس و ماموران امنیتی بسیاری گماشته است.

پاپ در سخنرانی برای طرفدارنش، با تقبیح و هشدار به خطرات عمل سقط و ازدواج همجنسبازان،تاكید كرد: نباید مذهب از زندگی ها خارج شود.

سفر چهار روزه پاپ به آلمان در زمانی انجام شده كه دهها هزار نفر از طرفدارنش به دلیل افشای فساد جنسی دركلیسا، از كلیسا روبر گردانده اند.

منبع: برنا



ویدیو مرتبط :
اسناد آزارهای جنسی توسط کلیسا در آمریکا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پای بیل کلینتون به پرونده فساد جنسی شاهزاده انگلیسی باز شد



اخبار,اخبار بین الملل ,فساد جنسی شاهزاده انگلیسی

 

اخبار بین الملل - پای بیل کلینتون به پرونده فساد جنسی شاهزاده انگلیسی باز شد

نام بیل کلینتون بیش از ۲۰ مرتبه در ایمیل بانکدار آمریکایی که متهم به دست داشتن در پرونده سوءاستفاده جنسی پسر ملکه انگلیس است، دیده شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از واشنگتن تایمز، مقاماتی که درحال بررسی پرونده جفری اپستین، بانکدار آمریکایی و ارتباط وی با برده‌داری جنسی پسر ملکه انگلیس از یک دختر نوجوان هستند به مدارک جالبی دست یافته‌اند که از آن جمله می‌توان به رد و بدل شدن 21 تماس تلفنی و ایمیل بیل کلینتون، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و داگ بند، مشاور شخصی وی با این بانکدار آمریکایی اشاره کرد.


با توجه به مدارکی که در دادگاه ارائه شد فایل این تماس‌ها در ایمیل اپستین یافت شد. اپستین 61 ساله در سال 2008 نیز به جرم آزار جنسی دختران زیر سن قانونی در فلوریدا محکوم شد.


اپستین به روابط خود با افراد مشهور و قدرتمند ادامه داد و حتی پس از زندان نیز این ارتباطات با برخی از این افراد قطع نشد که از آن جمله می‌توان به شاهزاده اندرو، فرزند ملکه انگلیس اشاره کرد که اخیرا به سوءاستفاده جنسی از ویرجینیا رابرت در زمانی که تنها 17 سال سن داشت متهم شده است.


هرچند کلینتون از سال 2005 و اندکی پس از بازداشت اپستین به جرم آزار جنسی ارتباط خود را با وی قطع کرد اما پیش از آن و در سال‌های بین 2002 تا 2005 کلینتون سفرهای مشترک زیادی را به همراه اپستین و جت شخصی وی تجربه کرد.


ویرجینیا رابرت اعلام کرده در دوران نوجوانی به‌عنوان برده جنسی مورد سوء استفاده قرار گرفته و از همین رو در دادگاه از شاهزاده اندرو به‌عنوان یکی از افرادی که وی را مورد سوء استفاده جنسی قرار داده نام برده است. این زن که به دادگاهی در فلوریدا مراجعه کرده بود اعلام کرد یک بانکدار آمریکایی با نام جفری اپستین وی را در اختیار افراد پولدار و دوستان قدرتمندش قرار داده است.
اخبار بین الملل - تسنیم