اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فساد اخلاقی یک خاندان پرطمطراق


بریتانیا از روزگاران دور با مشکلی به نام خاندان سلطنتی و چنبره آن بر تمامی ابعاد زندگی مردم این جزیره مواجه بوده؛ خاندانی که از همان روزهای آغازین تا امروز با فساد و انحراف اخلاقی رابطه ای ناگسستنی داشته است.

بریتانیا از روزگاران دور با مشکلی به نام خاندان سلطنتی و چنبره آن بر تمامی ابعاد زندگی مردم این جزیره مواجه بوده؛ خاندانی که از همان روزهای آغازین تا امروز با فساد و انحراف اخلاقی رابطه ای ناگسستنی داشته است.

سابقه فساد اخلاقی خاندان سلطنت بریتانیا به بیش از صد سال می رسد و گهگاه به آگاهی افکار عمومی نیز می رسد، مثلا ادوارد هفتم در سال 1870، آلوده روابط نامشروع بود و همگان از فساد جرج پنجم و روابط ضد اخلاقی اش آگاه بودند.
 
روابط عاشقانه متعدد ادوارد هفتم که در سال ۱۹۰۱ به سلطنت رسید، همواره باعث رنجش ملکه می ‌شد، اما در نهایت وی با شاهزاده الکساندرا از دانمارک وصلت کرد که این ازدواج برخلاف تصور همه تا سال‌های زیادی دوام آورد.
 



ویدیو مرتبط :
فساد جنسی و اخلاقی خاندان پهلوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قتل، فساد اخلاقی و جاسوسی اتهامات جدید کلاهبرداران میلیاردی واحد ۹۱۳



قتل، فساد اخلاقی و جاسوسی اتهامات جدید کلاهبرداران میلیاردی واحد ۹۱۳

روزنامه خراسان: کلاهبرداران میلیاردی که چندی پیش توسط پلیس فتای استان خراسان رضوی دستگیر شدند، جرایمی چون قتل، فساد اخلاقی، جاسوسی، روابط با اتباع بیگانه و ... را نیز در پرونده خود دارند.

در اوایل اردیبهشت امسال ماموران پلیس فتا در پی رصد سایت های اینترنتی، یک سایت فروش و تبلیغ ابزار جاسوسی را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دفتر کار متصدیان این سایت را که کلاهبردارانی میلیاردی بودند، در طبقه 9 یک مجتمع تجاری معروف مشهد بازرسی کردند که در آن انواع و اقسام مهرهای شرکت های مختلف، بی سیم های پیشرفته نظامی، چراغ گردان پلیس، دستگاه های شنود، اسناد ملکی، چند دستگاه رایانه و دیگر تجهیزات جاسوسی و نظامی را کشف کردند که در بررسی های پلیس مشخص شد این افراد که اغلب تا مقطع سیکل و دیپلم تحصیل کرده اند، خود را به طعمه های شان دکتر و سردار معرفی می کردند و اظهار می داشتند که با مقامات ارشد نظام رابطه دارند و با این شگرد از مردم، ملاکان و موسسات مالی و اعتباری کلاهبرداری می کردند که نمونه آن کلاهبرداری 10 میلیارد تومانی از یکی از موسسات مالی و اعتباری در مشهد با شگرد سرمایه گذاری در ساخت نیروگاه بادی توسط شرکتی واهی بود که کلاهبرداران نام آن را شرکت مرصاد گذاشته بودند. تاکنون 4 عضو این باند دستگیر شده اند و سردسته آن که همواره خود را سردار معرفی می کرد، همچنان فراری است.

 

سردار بهمن امیری مقدم درباره فعالیت های مجرمانه این باند گفت: اعضای این شبکه متهم به قتل، فساد اخلاقی، جاسوسی، کلاهبرداری های میلیاردی و ارتباطات مشکوک با اتباع بیگانه هستند که اگر دستگیر نمی شدند جرایم آن ها گسترده تر می شد. رئیس پلیس خراسان رضوی اضافه کرد: حتی اعضای این باند در دستگاه های دولتی نیز رخنه کرده بودند. وی افزود: یکی از اعضای این باند گروهبان اخراجی ارتش بود که خود را در ملاقات با طعمه ها دکتر و مهندس معرفی می کرد.

 

در بررسی رایانه این افراد نیز فیلم ها و عکس های مستهجن و مبتذل، نامه های سیاسی و اسناد و مدارک جعلی فراوان کشف شده است که نشانگر فعالیت مجرمانه گسترده این کلاهبرداران در زمینه های مختلف است. یکی از افرادی که به عنوان کارمند در استخدام این شبکه بود، اظهار می داشت: همواره با خودروام برای این کلاهبردار کار می کردم. آن ها با وعده این که تو را به عنوان مسئول خریدهایمان در خارج از کشور منصوب می کنیم حتی پول بنزین خودروی شخصی ام را هم که به تهران برای انجام ماموریت سفر می کردم، ندادند و در مدت 6 ماهی که برای آن ها کار کردم حتی یک ریال حقوق هم به من ندادند.

 

وی افزود: یک خانم 45 ساله عضو باند امور اداری کلاهبرداران را بر عهده داشت. این زن طعمه های پولدار و زمین دار را شناسایی و آنان را به اعضای رده بالای باند معرفی می کرد و سران کلاهبردار نیز در مراجعه طعمه ها از ارتباط خود با مسئولان نظام دم می زدند و در رفتار و کردار، خود را مومن و مقید به موازین شرع نشان می دادند، به گونه ای که سردسته باند در ملاقات با طعمه ها نیم ساعت قبل از اذان ظهر عذرخواهی می کرد و آستین ها را بالا می زد و می گفت: عمل به دستورات اسلام و نماز از همه چیز واجب تر است! آن ها حتی با اسلحه و بی سیم و خودروی موهاوی شیشه دودی در ملاقات ها حضور می یافتند.

یکی دیگر از مالباختگان که کلاهبرداران قصد تصرف 600 هکتار زمین وی در حاشیه مشهد را داشتند، نیز از اعمال شنیع این شیادان سخن گفت و از ماجرای ورود کلاهبرداران برای تصرف زمین خود به بهانه ساخت پروژه ملی مسکن مهر خبر داد و گفت: جواز چاه آب مرا نیز با حیله به نام خود زدند و در محضر نیز از من وکالت بلاعزل گرفتند.

مالباخته دیگری نیز از موضوع اخذ 120 میلیون تومان وام با اسناد منزل خود توسط این باند خبر داد و افزود: آن ها توانستند با چرب زبانی و نشان دادن اسلحه و معرفی خود به عنوان سردار و دکتر مرا خام کنند و با سندهای منزلم در خیابان هاشمیه مشهد 120 میلیون وام از یک موسسه مالی در مشهد بگیرند و اکنون 3 طبقه از خانه ام در آستانه تصرف توسط موسسه مزبور است.

یکی دیگر از مالباختگان نیز گفت: 4 هزار متر زمین در بهترین نقطه مشهد داشتم. آن ها به وسیله خانمی که عضو این باند بود خود را به من نزدیک کردند و اظهار داشتند ما با مقامات قوه قضاییه ارتباط داریم و در اسرع وقت برای زمین هایت سند می گیریم به شرط آن که 2000 متر از زمین ها را به ما بدهید. وی افزود: این کلاهبرداران بدین منظور در یکی از محضرهای مشهد از من وکالت بلاعزل گرفتند و بعد آن را به افراد دیگر فروختند. وی افزود: این افراد با چرب زبانی به محل زمین آمدند و اظهار داشتند که چون با افراد صاحب نام و آوازه و معتمدی مثل ما آشنا شدی چند گوسفند را نیز قربانی کن که من 3 گوسفند را قربانی کردم و آن ها گوشت و حتی پوست گوسفندان را هم با خود بردند. مالباختگان همچنین گفتند که پس از شکایت های مان، کلاهبرداران مرتب ما را تهدید می کردند./روزنامه خراسان