اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فساد اخلاقی سیاستمدار زن آمریکایی


" جو مک گینیس " نویسنده آمریکایی که این کتاب را نوشته است ، پالین را به اعتیاد به کوکائین ، ماری جوانا وارتباط نامشروع جنسی با شریک تجاری همسرش متهم کرده است .

کتاب جدید درباره فرماندار سابق آلاسکا و نامزد ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات سال 2008، هفته آینده منتشر می شود.

به گزارش سی ان ان ، دومین کتاب درباره «سارا پالین» با عنوان " سکس، مواد مخدر و سیاست " هفته آینده روانه بازار می کند.

" جو مک گینیس " نویسنده آمریکایی که این کتاب را نوشته است ، پالین را به اعتیاد به کوکائین ، ماری جوانا وارتباط نامشروع جنسی با شریک تجاری همسرش متهم کرده است .

نسخه ای از این کتاب اوایل هفته جاری به صورت اتفاقی توسط فردی ناشناس در اختیار شبکه خبری سی ان ان قرار گرفته است .

در کتابی که قرار است به زودی منتشر شود وی به عنوان همسری بی وفا ومصرف کننده مواد مخدر توصیف شده است .

در این کتاب همچنین درباره رابطه نامشروع پالین با یکی از بازیکنان بسکتبال سیاه پوست اشاره شده است.

با انتشار این کتاب منتقدان پیلین حربه خوبی علیه وی به دست خواهد آورد ، اما حامیان وی واعضای حزب جمهوری خواه به طبع از انتشار این کتاب خوشنود نخواهند شد.

" تاد میچل " همسر سارا پالین از نویسنده این کتاب به شدت انتقاد کرده و وی را جاسوس خانواده خود دانسته که با جستجو وکنکاش در زندگی خانوادگی پالین این کتاب را نوشته است .

منبع: برنا



ویدیو مرتبط :
سیاستمدار آمریکایی: سوری ها مثل سگ هارند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زن آمریکایی کاخی برای سگ‌های خود ساخت



 

کاخ سگها

 

زنی از کالیفرنیا کاخی باهزینه ۱۳ هزار لیره استرلینگ برای سگ‌های خود بنا کرد.این کاخ پارکی مخصوصی دارد که در اطراف آن دیواری برای حمایت از حیوانات بنا شده است.

 

زن آمریکایی در کاخ سگ‌هایش یک دستگاه دوربین، دستگاه های تهویه مطبوع، کاغذ دیواری و پرده های دوخته شده با دست قرار داده است. هر کدام از ۳ سگ این زن ۴۷ ساله تخت مخصوصی دارند که می توانند بر روی آن بخوابند.

 

زن آمریکایی در این باره گفت، سگ‌هایش زندگی او هستند. مادر این زن بیشتر لباس سگ‌ها را خریداری می کند و با آنها مانند نوه هایش رفتار می کند.

خبر آنلاین (www.khabaronline.ir)