اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فریدون آسرایی عزادار شد


خواننده خوش صدای موسیقی پاپ صبح دیروز داغدار شد و در سوگ از دست دادن مادرش نشست.

تماشا: خواننده خوش صدای موسیقی پاپ صبح دیروز داغدار شد و در سوگ از دست دادن مادرش نشست. فریدون آسرایی که خاطره ساز دو نسل از دوستداران موسیقی بود و با آثار عمدتا عاشقانه و حسی، تاثیر فراوانی در تصویرسازی های عاشقانه خیلی ها داشته، صبح دیروز مادرش را از دست داد تا هم خودش و هم دوستدارانش اندوهگین شوند.



این خواننده شب گذشته در این باره روی صفحه شخصی اش نوشت: «امروزمهربون ترین مادر دنیا رو از دست دادم. سپاسگزارم از همه دوستانی که لطف کردند و پیغام فرستادند.»


ویدیو مرتبط :
فریدون آسرایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلبوم جدید «فریدون آسرایی»



فریدون آسرایی ,  درباره كنسرت ,آسرایی

«فریدون آسرایی» درباره كنسرت 24 شهریور و آلبوم جدیدش گفت:
آلبوم «خاطرات گمشده» فریدون آسرایی سال گذشته در اكثر نظرسنجی‌های رسانه های موسیقی كشور به عنوان بهترین آلبوم سال انتخاب شد تا خواننده خوش صدا و خوش اخلاق بازار پاپ بتواند به موفقیت های آلبوم اولش (غریبه) نزدیك شود.این خواننده كه پس از انتشار و موفقیت آلبومش مورد توجه كنسرت گزاران قرار گرفت و با پیشنهادات فراوانی برای اجرای زنده رو به رو شد، گزیده كاری و اجراهای محدود را برگزید و به ندرت حاضر به اجرای كنسرت شد.

اما طبق اخبار رسیده این خواننده روز 24 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت تا این بار طرفدارهای به صورت زنده پای عاشقانه های فریدون کیف کنند. برنامه ای كه ظاهرا با غافلگیری های زیادی همراه است.

یكی از برنامه گزاران این كنسرت درباره قطعیت این برنامه گفت : « همه چیز قطعی شده و آقای آسرایی حاضر شده اند روی صحنه بروند و گلچینی از بهترین قطعات آلبوم هایشان را اجرا کنند. رهبر اركستر ایشان در این برنامه «امیر علیزاده» است و بلیت فروشی این برنامه هم از روز دوشنبه هفته بعد آغاز خواهد شد. ایشان قرار است گزیده ای از قطعاتی را كه در این سالها برای رادیو و تلویزیون خوانده اند را نیز در این برنامه برای اولین بار اجرا كنند كه قطعا می تواند برای حاضرین جالب توجه باشد. »

شاید فرزاد حسنی هم بیاید
این كنسرت گذار درباره بقیه جزئیات این برنامه هم گفت : « برخی برنامه ریزی هایی را داریم كه به مرور زمان می توانیم در مورد قطعیت آنها صحبت كنیم. از جمله اینكه تصمیم داریم از گروه هنری«فرزانه كابلی » برای اجرای حرکات نمایشی در این برنامه استفاده كنیم. صحبت هایی را هم با فرزاد حسنی انجام داده ایم كه به عنوان مجری در این برنامه حضور داشته باشد. همه این موارد زمانی قطعی می شود كه به زمان برنامه نزدیك تر شویم و بتوانیم نتیجه همفكری هایمان را جمع بندی نمائیم. »

آسرایی: اقای صفاریان هم هستند
برای پیگیری خبر با خود آسرایی تماس گرفتیم و این خواننده كه در خارج از تهران به سر می برد در این باره گفت :‌« قراردادی برای این برنامه منعقد شده و طبیعتا در همان تاریخ و زمان اعلام شده انجام خواهد شد. من در حال حاضر تهران نیستم و به محض بازگشت مراحل مختلف اجرایی شدن را پیگیری می كنم و در اختیار رسانه ها قرار می دهم. »

این هنرمند درباره برنامه هایش برای این اجرا نیز گفت : « حضور آقای صفاریان یكی از برنامه هایی است كه قرار است در این كنسرت داشته باشیم و آقای مهرزاد اصفهانی پور هم همینطور. البته همه این صحبت ها در حد پیشنهاد است. هر چند بسیار دوست دارم این اتفاقات و پیشنهاد ها عملی شوند و ما بتوانیم برنامه متفاوت با گذشته را برگزار کنیم. درباره انتشار قطعات آلبوم جدید هم باید بگویم كه ما تا این قطعات را برای اخذ مجوز به ارشاد نفرستادیم نمی توانیم از آنها در این برنامه استفاده کنیم و انشاالله پس از انتشار آلبوم جدید در برنامه های آینده از آنها استفاده خواهیم كرد. »

آلبوم جدید
آسرایی درباره جزئیات آلبوم جدید خود نیز گفت : « در آلبوم جدید باز هم قرار شد كه با آقای صفاریان كار كنیم. هر چند من حدود یك سال است كه خودم به تنهایی روی این آلبوم كار می كنم و كار تقریبا آماده بود ولی دیگر حضور اقای صفاریان باعث شد برخی تصمیمات جدید بگیریم. كار ایشان به قدری خوب است كه پس از قطعیت حضورشان به این نتیجه رسیدیم كه برخی كارها را باید دور بریزیم و از نو سراغ ساخت آنها برویم. البته همیشه همین طور بوده. بهروز صفاریان كه می آید، همه چیز به هم می ریزد! پیش بینی ما برای اسفند و بهمن است ولی با توجه به اینكه آقای صفاریان در كارشان هیچوقت درگیر پروسه زمان نمی شوند، من بعید می دانم آلبوم بعدی به امسال برسد. ولی همه سعی مان این است كه خاطرات آلبوم «غریبه» را برای همه تداعی نمائیم و با توجه به صحبت و تصمیم گیری هایی كه شده، به نظرم این اتفاق چندان هم دور از ذهن نیست. »..../موسیقی ما