اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فریادهای زن شکاک برایش دردسرساز شد


او دائم در مقابل خانواده و دیگران مرا زیر سؤال می‌برد و با شکاکی و طرز رفتارش با من، دیگر آبرویی برایم باقی نگذاشته است.

فارس:   مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم با شکاکی و داد و فریادش، آبرویم را در مقابل همه برده و به همین دلیل خواهان طلاق هستم.

مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

* همسرم آبرویم را در مقابل همه برده است

 این مرد با اشاره به اینکه همسرم در مقابل همه آبرویم را برده است، اظهار داشت: او دائم در مقابل خانواده و دیگران مرا زیر سؤال می‌برد و با شکاکی و طرز رفتارش با من، دیگر آبرویی برایم باقی نگذاشته است.

وی بیان کرد: فریادهای همسرم در زمان صحبت کردن با من و شکاکی‌اش، مرا آزار داده و تنها به طلاق می‌اندیشم.

* شوهرم به فکر زندگی با زن دیگری است

زن در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه 6 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، عنوان کرد: شوهرم بهانه می‌آورد، در حقیقت او به فکر زندگی جدید با زن دیگری است بنابراین من او را تنها نمی‌گذارم.

وی افزود: شوهرم باید بداند که با جدایی از او موافقت نخواهم کرد و چنانچه او در این خصوص پافشاری کند درخواست مهریه و حق و حقوقم را ارائه خواهم داد.

* 6 سال دعوای زن و شوهر

مرد بار دیگر در برابر قاضی با بیان اینکه فرزندی نداریم، طی 6 سال از زندگی‌مان دائم با همسرم دعوا داشته و یک روز خوش با یکدیگر نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: چنانچه همسرم تعهد دهد که رفتارش را درست کرده و به من احترام بگذارد، حاضرم تا مدتی کوتاه به او فرصت داده و از درخواستم منصرف شوم.

* شوهرم باید بیشتر به فکر زندگی‌مان باشد

زن در انتهای جلسه عنوان کرد: شوهرم باید بیشتر به فکر من و زندگی‌مان باشد تا حاضر شوم برای خوش رفتاری با او تعهد بدهم.

بعد از چند دقیقه سکوت و آماده شدن صورت‌جلسه و بعد از حرف‌های زن و مرد، قاضی این شعبه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و از زن و مرد گذشت و مصالحه را خواهان شد. 


ویدیو مرتبط :
زن شکاک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوشگذرانی 8 ساله زن برایش دردسرساز شد


همسرم هر روز با دوستانش برای تفریح به بیرون از منزل می‌رود؛ در حقیقت از ساعت 5 صبح مرا تنها گذاشته و 10 شب به منزل می‌آید و انتظار دارد که من سکوت کرده و درخواستی مانند طلاق به دادگاه ارائه ندهم.

 مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم 8 سال تمام به دنبال تفریح با دوستانش بود و اهمیتی به من نمی‌داد؛ دیگر تحمل این وضع را ندارم و خواهان جدایی هستم.
 
مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد در برابر قاضی این شعبه با بیان اینکه حدود 8 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، گفت: همسرم طی 8 سال زندگی مشترک یک بار هم برای هیچ موضوعی از من اجازه نگرفته است و هر کاری را مستقلاً انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: همسرم بدون اجازه من به جاهای مختلف می‌رود و من حق هیچ گونه اعتراضی را ندارم چون با هر اعتراض، او یکی از حقوقش را درخواست می‌کند.

مرد بیان کرد: می‌خواهم از همسرم جدا شوم چون تحمل رفتارهای او را ندارم؛ گویی من شوهر او نیستم و اهمیتی به من نمی‌دهد.

وی افزود: همسرم هر روز با دوستانش برای تفریح به بیرون از منزل می‌رود؛ در حقیقت از ساعت 5 صبح مرا تنها گذاشته و 10 شب به منزل می‌آید و انتظار دارد که من سکوت کرده و درخواستی مانند طلاق به دادگاه ارائه ندهم.

زن در دادگاه خانواده حضور داشت و با اشاره به اینکه یک فرزند 3 ساله داریم، عنوان کرد: شوهرم به دنبال بهانه است چون من هیچ اشتباهی نکردم که بخواهد درخواست جدایی دهد.

وی ادامه داد: به فکر جوانی و تفریحم هستم که این موضوع شوهرم را عذاب می‌دهد و به همین دلیل می‌خواهد از من جدا شود؛ او باید بداند که حاضر به جدایی نیستم و با درخواستش کنار نمی‌آیم.

بعد از چند دقیقه سکوت، قاضی این پرونده زن و مرد را به مصالحه دعوت کرده و حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد همچنین از زن خواست که بیشتر در چارچوب خانه باشد.


منبع: فارس