اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرگوسن: بازگشت رونالدو امید واهی است


فرگوسن درمورد رونالدو گفته:" او اکنون، نسبت به زمانی که برای ما بازی می کرد، بازیکن بهتری است زیرا پخته تر شده است. او 28 ساله است و در اوج دوران حرفه ای اش قرار دارد"

سایت گل: سرالکس فرگوسن، سرمربی منچستریونایتد، شایعات اخیر در مورد بازگشت کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، به الدترافورد در تابستان آینده را رد کرد.

این ستاره پرتغالی که قراردادش با رئال در سال 2015 به پایان می رسد، هنوز برای تمدید قرارداد با باشگاه مادریدی به توافق نرسیده و به همین دلیل شایعاتی زیادی در مورد جدایی او از این باشگاه در پایان فصل جاری به گوش می رسد. گفته می شود در صورت ترک برنابئو، منچستریونایتد مقصد احتمالی او خواهد بود.

این در حالی است که او سه شنبه شب برای اولین بار بعد از چهار سال در الدترافورد به میدان خواهد رفت و مقابل تیم سابقش بازی خواهد کرد اما فرگوسن گمانه زنی ها در مورد بازگشت رونالدو به جمع شیاطین سرخ را یک "امید واهی" توصیف کرد و معتقد است که این ستاره 28 ساله به زودی قراردادش را با رئال تمدید خواهد کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" چیزی وجود ندارد که من را تهییج کند تا به بازگشت کریس فکر کنم. تا آنجایی که من می دانم، اصلا چیزی وجود ندارد. هنوز دو سال از قرارداد رونالدو با رئال باقی مانده و تا آنجا که من می دانم مذاکرات برای تمدید قرارداد او ادامه دارد. شاید مدیر برنامه هایش نقشه هایی دارد اما فکر می کنم این یک امید واهی است. ما از کریس، مانند همه بازیکنان سابق مان، استقبال فوق العاده ای خواهیم داشت؛ به ویژه اینکه او کارهای فوق العاده ای برای این باشگاه انجام داد و به همین دلیل با استقبال بی نظیری روبرو خواهد شد."

دیدار رفت منچستریونایتد و رئال در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ با تساوی 1-1 به پایان رسید و به نظر می رسد که شانس یونایتدها برای صعود به مرحله بعد بیشتر است اما فرگوسن می داند که شاگرد سابقش می تواند حسابی برای شان دردسرساز شود.

او تاکید کرد که رونالدو در اوج دوران حرفه ای اش قرار داد و البته دو راه طنزآمیز نیز برای متوقف کردن او پیشنهاد داد:" او اکنون، نسبت به زمانی که برای ما بازی می کرد، بازیکن بهتری است زیرا پخته تر شده است. او 28 ساله است و در اوج دوران حرفه ای اش قرار دارد. از 28 تا 32 سالگی، با آمادگی ای که رونالدو دارد، اگر مصدوم نشود و دیداری را از دست ندهد، مطمئنا می تواند بهترین بازی هایش را به نمایش بگذارد.  من برای متوقف کردن او برنامه دارد؛ او با چاقو، پلن B هم استفاده از تفنگ است."

رئال در فاصله 5 روز، دو بار موفق شد بارسلونا را شکست بدهد اما فرگوسن معتقد است که آنها نمی توانند در الدترافورد هم چنین نمایشی را ارائه بدهند:" آنها فوق العاده بودند. هر بخش بازی آنها درست و به جا بود. اما فکر نمی کنم آنها سه شنبه شب بتوانند چنین نمایشی را تکرار کنند. البته آنها به هر حال خوب کار می کند و ما هم مطمئنیم که عملکرد خوبی خواهیم داشت. ضدحملات آنها بسیار خطرناک است. ما از این مسئله آگاه هستیم و در آماده سازی مان آن را مد نظر قرار می دهیم."


ویدیو مرتبط :
بکهام از بازگشت به اولدترافوردف فرگوسن و گیگز می گوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو: با فرگوسن در مورد بازگشت به منچستریونایتد صحبت نکردم



ستاره رئال مادرید که خود 6 فصل برای شیاطین سرخ به میدان رفت، معتقد است که سیتی نمی تواند از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.

بازگشت رونالدو به منچستر یونایتد, قهرمانی منچستریونایتد
سایت گل- کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، معتقد است در رقابت های این فصل لیگ برتر، منچستریونایتد می تواند با پشت سر گذاشتن رقیب همشهری بار دیگر عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.
سیتی فصل گذشته با پیروزی در دیدار پایانی فصل گذشته مقابل کوئینزپارک رنجرز عنوان قهرمانی را به دست آورد اما رونالدو که خود 6 فصل برای شیاطین سرخ به میدان رفت، معتقد است که سیتی نمی تواند از عنوان قهرمانی اش دفاع کند.
او در گفتگو با دیلی میل گفت:" به نظر من، لیگ برتر جلو تر از لالیگا، رقابتی ترین لیگ دنیاست. بازیکنان فوق العاده زیادی در این رقابت ها حضور دارند و رقابت در این لیگ بسیار جذاب و تماشایی است. من بازی های لیگ برتر را هر هفته در خانه تماشا می کنم.
فکر می کنم منچستریونایتد این فصل بار دیگر قهرمان خواهد شد."
رونالدو چند روز قبل برای دیدار مقابل سیتی به انگلیس برگشت و دیداری نیز با فرگوسن داشت اما تاکید کرد با او در مورد بازگشت به لیگ برتر صحبت نکرد.
" من با او صحبتی در مورد بازگشت به منچستریونایتد نداشتم. ما تنها در مورد شرایط تیم های مان صحبت کردیم. ما از دیدن هم خیلی خوشحال شدیم.
بازگشت به منچستر بسیار لذت بخش بود. وقتی به فرودگاه رسیدیم، من خیلی خوشحال بودم. من روزهای خوبی در منچستر داشتم و دیدن دوباره هواداران بسیار خوب بود. همیشه از بودن در منچستر احساس خوبی پیدا می کنم.".... / منبع : گل