اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش 65500 یورویی ساعت لیونل مسی


ساعت اختصاصی ای که کمپانی Audemars Piguet با همکاری لیونل مسی طراحی کرده بود روز شنبه با قیمت 65500 یورو دریک حراجی به فروش رسید تا این مبلغ از سوی بنیاد مسی در آرژانتین، مکزیک و اسپانیا صرف کمک به کودکان نیازمند شود.

ابتکار: ساعت اختصاصی ای که کمپانی Audemars Piguet با همکاری لیونل مسی طراحی کرده بود روز شنبه با قیمت 65500 یورو دریک حراجی به فروش رسید تا این مبلغ از سوی بنیاد مسی در آرژانتین، مکزیک و اسپانیا صرف کمک به کودکان نیازمند شود.

 ساعت لیونل مسی

این ساعت مچی که شماره ده را یدک می‌کشد، مدل Royal Oak Chronograph Leo Messi نام دارد که یک مدل محدود است و تنها صد عدد از آن تولید می‌شود. قبل از آغاز حراج این ساعت انتظار می‌رفت تا با قیمتی درحدود70هزار یورو به فروش برسد و درنهایت هم همین طور شد. مناقصه برای فروش این ساعت در حدود 5 دقیقه به طول انجامید و 5 نفر برای تصاحب آن با هم مبارزه می‌کردند. این حراج در هتل بئو ریواژ انجام شد. این ساعت از جنس پلاتین است و وجوه حاصله از فروش آن صرف ساخت بیمارستانی دولتی مخصوص به کودکان در محله روساریوی آرژانتین خواهد شد. در کنار این ساعت، یک پیراهن که توسط مسی امضا شده بود، یک توپ فوتبال که به امضای مسی رسیده بود و یک تصویر از چهره مسی که توسط اوکتایو گارسیا تهیه شده بود به خریدار آن اهدا شد.به علاوه مالک این ساعت این شانس را خواهد داشت تا بعد از یک مسابقه فوتبال در بارسلونا با لیونل مسی آشنا شود.

 ساعت لیونل مسی

 ساعت لیونل مسی


ویدیو مرتبط :
لیونل مسی - تکنیک های مسی - لیونل مسی 2014- دانلود کلیپ جدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سود 400 هزار یورویی بارسلونا از فروش پیراهن پسر مسی



لیونل مسی, پسر لیونل مسی, بارسلونا,

فرزند لیونل مسی در اولین هفته از زندگی خود بیش از 400 هزار یورو سود خالص به باشگاه بارسلونا هدیه داد.

به گزارش نامه، بیش از 3 میلیون پیراهن سایز کودک و نوزاد به نام تیاگو مسی با شماره 10 در سراسر جهان به فروش رسیده و باشگاه بارسلونا امیدوار است این عدد تا پایان این هفته به مرز 5 میلیون برسد.

بیشترین خرید پیراهن تیاگو مسی کوچک به سه کشور امارات، چین و آرژانتین مربوط می‏شود و مردم کاتالونیا نیز چهارمین خریدار عمده پیراهن تیاگو مسی محسوب می‏شوند.

بسیاری از هواداران بارسلونا که حتی فرزندی ندارند به احترام مسی پیراهن فرزند او را خریداری کرده و نگه داشته اند.

لیونل مسی در پاسخ به این سوال که آیا از سود حاصل از فروش پیراهن سهمی برای فرزند خود می‏خواهد یا خیر گفت: او عضو باشگاه بارسلونا است و این هم کوچکترین خدمت از سوی کوچکترین عضو باشگاه بوده است.

 لیونل مسی, پسر لیونل مسی, بارسلونا,

  منبع:namehnews.ir