اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش ویژه کتاب با تخفیف 25 درصدی


به منظور ترویج فرهنگ مطالعه برای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی، از 16 تا 26 اردیبهشت‌ماه تمامی کتاب‌های فروشگاه دیجی‌کالا با تخفیف 25 درصد به خریداران عرضه می‌شود.





صبح بخیر: به منظور ترویج فرهنگ مطالعه برای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی، از 16 تا 26 اردیبهشت‌ماه تمامی کتاب‌های فروشگاه دیجی‌کالا با تخفیف 25 درصد به خریداران عرضه می‌شود.

فروش ویژه کتاب با تخفیف 25 درصدی

دیجی‌کالا در راستای فعالیت‌های محیط‌زیستی و کمک به کاهش رفت و آمدهای شهری، تجربه دیدنِ غرفه‌ها و قفسه‌های نمایشگاه را با شعار «راهی آسان برای خرید کتاب» به خانه‌ها می‌برد تا علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی به دور از دغدغه‌ ترافیک و شلوغی، کتاب‌های موردعلاقه‌‌شان را با تخفیف ویژه تهیه کنند. علاقه‌مندان می‌توانند از 16 تا 26 اردیبهشت‌ماه 1394 به وب‌سایت www.digikala.com مراجعه و کتاب‌های عمومی و تخصصی موردنظرشان را در حوزه‌هایی مانند هنر، ادبیات، فلسفه و عرفان، کودک و نوجوان، روانشناسی و .... را با 25 درصد تخفیف خریداری کنند.


ویدیو مرتبط :
پکیج گلدیران تخفیف 15 درصدی فروش ویژه فروشگاه پکیج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات جدید پیش‌فروش سکه/تخفیف 18 درصدی برای خریدار با دوره 6 تا 8 ماهه



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

جزئیات جدید پیش‌فروش سکه/تخفیف 18 درصدی برای خریدار با دوره 6 تا 8 ماهه

براساس آخرین تصمیمات بانک مرکزی در طرح پیش فروش سکه، دوره تحویل سکه‌ها 6 تا 8 ماهه بوده و قیمت تمام شده سکه تحویلی به متقاضی 18 درصد کمتر از نرخ روز سکه خواهد بود.

به گزارش فارس طبق آخرین تصمیمات اتخاذ شده توسط بانک مرکزی، دور جدید پیش فروش سکه از اول اسفند ماه در شعب منتخب بانک ملی آغاز خواهد شد که در این مرحله هر فرد می‌تواند تا سقف 10 سکه پیش خرید کند.

همچنین دوره تحویل سکه‌‌ها از زمان ثبت نام فعلا 6 ماهه تعیین شده و متناسب با میزان استقبال امکان افزایش طول دوره به 8 ماه را دارد. سود در نظر گرفته شده برای این 6 ماه به صورت علی الحساب 18 درصد تعیین شده است.

قیمت سکه در این دوره علی‌الحساب یک میلیون تومان خواهد بود و در زمان تحویل سکه که شش ماه پس از پیش خرید خواهد بود، 18 درصد نسبت به قیمت روز سکه به خریدار تخفیف داده و پس از کسر این مقدار، مابقی قیمت دریافت می‌شود. 

خریدارانی که پیش از سررسید 6 ماهه از تحویل سکه انصراف دهند، مبلغ پرداختی خود را دریافت خواهند کرد حتی اگر قیمت زمان استرداد به کمتر از یک میلیون تومان رسیده باشد./فارس

 

قیمت سکه و طلا در بازار ایران