اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش محصولات ایران خودرو با قیمت‌های جدید آغاز شد



فروش محصولات ایران خودرو,قیمت محصولات ایران خودرو,قیمت جدید محصولات ایران خودرو

فروش محصولات ایران خودرو با قیمت‌های جدید آغاز شد

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز فروش محصولات این شرکت با نرخ‌های جدید از روز جاری خبر داد.ا

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز فروش محصولات این شرکت با نرخ‌های جدید از روز جاری خبر داد.

عبدالله بابایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ از امروز فروش چهار محصول خانواده پژو 405، پژو پارس، سمند و وانت پیکان با قیمت‌های جدید آغاز می‌شود.

وی با بیان این‌که در خصوص برخی از این خودروها ابتدا تعهدات قبلی پاس می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی دیگر از این محصولات که موجودی فروش دارند به صورت نقدی عرضه خواهند شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: قیمت جدید این محصولات براساس دستورالعمل قیمت‌گذاری شورای رقابت و با در نظر گرفتن شاخص‌های نرخ پایه سال 91، نرخ تورم و ضریب کیفی خودروها تعیین شده است.

وی درباره قیمت‌های قبلی اعلامی از سوی مرکز ملی رقابت، اظهار کرد: آن قیمت‌ها براساس شاخص‌های نادرستی محاسبه شده بود و قابل اجرا نیست اما قیمت‌های جدید براساس دستورالعمل ابلاغی شورای رقابت محاسبه شده است.

بابایی تصریح کرد:‌ در حال حاضر تنها ابهاماتی در رابطه با هزینه‌های مالی خودروسازان مطرح است که به زودی در تعامل با شورای رقابت حل خواهد شد./ایسنا

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 

 

 


ویدیو مرتبط :
آغاز طرح فروش 100هزار خودرو 90% ایران خودرو -سایپا و 10

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش ویژه محصولات ایران خودرو با مدل ۹۱ آغاز شد



 

 

ایران خودرو , محصولات ایران خودرو

 

 

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فروش ویژه ایران خودرو در قالب طرح بهار تا بهار با مدل ۹۱ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران محصولات خودرو با مدل ۹۱ و قیمت مناسب از طریق نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسرکشوربا شرایط آسان ومتنوع خرید خودرو به بازار عرضه می شوند.

محصولاتی همچون تندر۹۰ ، پژو ۴۰۵ ، ۲۰۶هاچ بک وصندوقدار ،سمند ،پارس وسوزوکی گرند ویتارا با شرایط نقد وتحویل فوری عرضه می شوند، همچنین مشتریان می توانند در ماه جاری پژو ۴۰۵ ،پارس ، سمند و۲۰۶ تیپ۲ را بصورت نقد واقساط خریداری کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو مشابه ماه گذشته است و در عین حال، شرایط فروش نسبت به ماه پیش متنوع تر و منعطف تر شده است.

طرح رنگین کمان که در سال جاری به عنوان موفق ترین شرایط فروش ایران خودرو در راستای مشتری مداری به شمار رفت ، پایان یافته و به جای آن طرح "بهارتا بهار" که نمادی از بهار انقلاب تا بهار طبیعت است، اعلام شده است..... /   خبرگزارى مهر