اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش ماهی خالکوبی شده در چین +عکس



 رسانه‌های دولتی چین اعلام كردند: ماهی‌های تاتو شده در این كشور به بالاترین قیمت فروخته می‌شوند و از طرفداران ویژه‌ای برخوردار هستند.

  بر اساس گزارش این روزنامه، فروش این نوع از ماهی‌ها برای اولین بار در سال 2005 میلادی در بازار ماهی‌های زینتی باب شد و پس از آن به سرعت گسترش یافت، به گونه‌ای كه ماهی‌های زینتی كه بر روی بدنشان عباراتی نظیر  «خوش شانسی»، «شانس و بخت»، «زندگی طولانی» و «شادمانی‌» حك شده باشد، تا 120 یوآن فروخته می‌شوند.

 

اخبار,اخبار گوناگون , ماهی‌های تاتو شدهظ


اگرچه فروش این نوع از ماهی‌های زینتی و آكواریومی نظر مساعد بسیاری از علاقه مندان را به خود جلب كرده است، اما بسیاری هم با این روند مخالف هستند.

چرا كه بر اساس نظر كارشناسان علوم زیستی و جانوری تاتو بر روی بدن این ماهی‌ها، ممكن است باعث آسیب رساندن به این آبزیان شود،‌ اما با این حال تاكنون قانونی برای جلوگیری از آن به تصویب نرسیده است.


 اخبار  گوناگون  -  شفاف


ویدیو مرتبط :
خالکوبی عکس حضرت عیسی روی بازو مسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش آدم برفی برای تزئین خودرو در چین! +عکس



اخبار گوناگون - فروش آدم برفی برای تزئین خودرو در چین! +عکس

دو مرد چینی به تازگی با استفاده از برف هایی که خداوند رایگان برای آن ها فرستاده است درآمدزایی جدیدی را راه انداخته اند. این دو مرد در تاریخ 10 فوریه که برف زیادی در منطقه "سیچوآن" بارید تصمیم گرفتند این کار یک روزه خود را راه بیاندازند.

چینی ها علاقه خاصی دارند تا از هر راه ممکن کسب درآمد کنند از این رو حتی برف و آدم برفی را هم به سوژه ای برای پول در آوردن تبدیل کرده اند. این کسب و کار جدید کمی هم عجیب است زیرا آدم برفی برای خودروها ساخته می شود.

دو مرد چینی به تازگی با استفاده از برف هایی که خداوند رایگان برای آن ها فرستاده است درآمدزایی جدیدی را راه انداخته اند.  این دو مرد در تاریخ 10 فوریه که برف زیادی در منطقه "سیچوآن" بارید تصمیم گرفتند این کار یک روزه خود را راه بیاندازند.

اخبار,اخبار گوناگون,فروش آدم برفی در چین,تزیین خودرو با آدم برفی


آن ها آدم برفی هایی کاملا معمولا ساخته و آن ها را در اختیار راننده ها قرار داند تا روی سقف خودرو آدم برفی داشته باشند. شاید به نظر کاری بیهوده باشد اما هستند افرادی که از این آدم برفی ها خریدند و تقریبا برف تمام خیابان تبدیل به 100 آدم برفی شد.

با استناد به گزارش های این کار عجیب آن ها هر آدم برفی را حدود 5 دلار فروخته اند که با احتساب 100 آدم برفی حدود 500 دلار گیر آن آمده است. این مبلغ با احتساب دلاری 3000 تومان درآمد یکروزه یک و نیم میلیون تومانی را برای آن ها به همراه داشته است.

اخبار,اخبار گوناگون,فروش آدم برفی در چین,تزیین خودرو با آدم برفی

اخبار,اخبار گوناگون,فروش آدم برفی در چین,تزیین خودرو با آدم برفی

 

اخبار,اخبار گوناگون,فروش آدم برفی در چین,تزیین خودرو با آدم برفی

اخبار,اخبار گوناگون,فروش آدم برفی در چین,تزیین خودرو با آدم برفی


اخبار گوناگون - باشگاه خبر نگاران