اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش فوری محصولات سایپا با قیمت‌ مصوب


معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش فوری و پیش فروش نقدی محصولات گروه سایپا با قیمت های جدید مصوب شورای رقابت خبر داد.

خبرگزاری مهر: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش فوری و پیش فروش نقدی محصولات گروه سایپا با قیمت های جدید مصوب شورای رقابت خبر داد.

 محمد علی قادری در خصوص فروش فوری خودرو های تیبا، خانواده محصولات x100  و وانت دیزل گفت: فروش این محصولات با موعد تحویل حداکثر 30 روزه هم اکنون برقرار است. پیش فروش نقدی تیبا و محصولات خانواده x100  با موعد تحویل مرداد تا مهر ماه 92 با سود مشارکت 25 درصدی جاری می باشد و پیش فروش نقدی وانت های بنزینی و دو گانه سوز با سود مشارکت 18 درصدی و موعد تحویل مرداد ماه 92 نیز شامل این طرح فروش است.

وی افزود: تعهدات انواع محصولات گروه خودرو سازی سایپا  و پیش فروش خودرو تندر 90، پارس تندر، تیانا و پیکاپ به زودی اعلام خواهد شد . در ضمن صدور پیش فاکتور جهت اخذ تسهیلات بانکی و خودرو های فرسوده در حال حاضر جاری است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا  خاطر نشان کرد: هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا و یا نمایندگی های مجازگروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام و تحویل خودرو نمایند.


ویدیو مرتبط :
مصوبه ممنوعیت فروش محصولات خارجی در فروشگاههای شهرداریها مصوب شورای عالی استانها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز فروش فوری محصولات سایپا/فروش اینترنتی از امروز با شرایط تحویل فوری



آغاز فروش فوری محصولات سایپا/فروش اینترنتی از امروز با شرایط تحویل فوری

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

حسن فروزانمهر اظهار کرد: در مدت زمان باقی مانده تا پایان سال ۷۰ هزار دستگاه انواع خودرو عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه عرضه این تعداد خودرو با هدف شکستن قیمت‌های حاشیه بازار صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: برخی از این خودروها به صورت پیش فروش و برخی نیز با شرایط تحویل فوری عرضه می‌شود.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: عرضه محصولات به صورت تحویل فوری از روز پنجشنبه هفته گذشته در شبکه نمایندگی‌های فروش در سراسر کشور آغاز شده و ظرف امروز و فردا نیز فروش اینترنتی با شرایط تحویل فوری آغاز خواهد شد.

وی افزود: با فروش فوری محصولات تلاش می‌کنیم مردم از مراجعه به بازار آزاد بی نیاز شده و بتوانند محصولات مدنظر خود را با قیمت منطقی و تعیین شده دریافت کنند.

فروزانمهر تصریح کرد: پیش فروش برای محصولات پارس خودرو با قیمت‌های قطعی در موعد تحویل فروردین و اردیبهشت نیز آغاز شده است. محصولات زامیاد هم در حال حاضر به صورت فروش فوری عرضه می‌شود./باشگاه خبرنگاران