اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش سلاح و تجهیزات نظامی در مغازه اسباب بازی فروشی



تبهکاری که در پوشش مغازه اسباب بازی فروشی اقدام به توزیع سلاح گرم در سطح شهر تهران می‌کرد،‌توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

چندی پیش ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ متوجه شدند فردی بنام "منصور" در محدوده سه راه آذری در یک مغازه اسباب بازی فروشی اقدام به نگهداری و فروش سلاح گرم و تجهیزات نظامی می‌کند.

ماموران پلیس تهران پس از جمع بندی اطلاعات، دو شب گذشته به محل مورد نظر اعزام و با انجام تشریفات قضایی و طی بازرسی از مغازه مورد نظر در نهایت تعداد چهار قبضه سلاح كلت كمری جنگی به همراه 3 دستگاه بی سیم و تعداد 13 عدد باطری بی سیم دستی را كشف و ضبط کردند.

سرهنگ علیرضا لطفی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با تایید این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در این راستا متهم اصلی به نام "منصور" دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال داده شد.


 اخبار حواث  -  باشگاه  خبرنگاران 


ویدیو مرتبط :
مغازه اسباب بازی فروشی برای باربی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فروش سلاح در مغازه اسباب بازی فروشی!


تبهکاری که در پوشش مغازه اسباب بازی فروشی اقدام به توزیع سلاح گرم در سطح شهر تهران می‌کرد،‌ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: تبهکاری که در پوشش مغازه اسباب بازی فروشی اقدام به توزیع سلاح گرم در سطح شهر تهران می‌کرد،‌ توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

چندی پیش ماموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ متوجه شدند فردی بنام «منصور» در محدوده سه راه آذری در یک مغازه اسباب بازی فروشی اقدام به نگهداری و فروش سلاح گرم و تجهیزات نظامی می‌کند.
 
ماموران پلیس تهران پس از جمع بندی اطلاعات، شب گذشته به محل مورد نظر اعزام و با انجام تشریفات قضایی و طی بازرسی از مغازه مورد نظر در نهایت تعداد چهار قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه 3 دستگاه بی سیم و تعداد 13 عدد باتری بی سیم دستی را کشف و ضبط کردند.
 
سرهنگ علیرضا لطفی، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: در این راستا متهم اصلی به نام «منصور» دستگیر و به پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال داده شد.