اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش تی شرت داعش در ترکیه +عکس


صاحبان این فروشگاه که حاضر به مصاحبه با رسانه ها نشده اند، اعلام کرده اند هیچ وابستگی تشکیلاتی به گروه داعش ندارند.

عصر ایران: یک بوتیک در شهر استانبول ترکیه تی شرت هایی حاوی آرم ها و نمادهای گروه تروریستی داعش را می فروشد.

به نقل از سی ان ان ترک یک فروشگاه در منطقه " باغجیلار" استانبول ، لباس هایی را با نماد گروه تروریستی داعش به فروش می رساند.

صاحبان این فروشگاه که حاضر به مصاحبه با رسانه ها نشده اند، اعلام کرده اند هیچ وابستگی تشکیلاتی به گروه داعش ندارند. پس از انتشار تصاویر لباس های این فروشگاه در شبکه های اجتماعی ترکیه، صاحبان این فروشگاه با چسباندن یک اعلامیه بزرگ روی شیشه ویترین این فروشگاه نوشته اند: این مغازه به هیچ گروه و فرقه ای وابستگی ندارد و کاملا شخصی است.

با این حال این فروشگاه هم به صورت آنلاین تی شرت هایی منقوش به آرم و پرچم گروه تروریستی داعش را می فروشد و هم این تی شرت ها را در رگال های خود در فروشگاه در معرض خریداری مشتریان قرار داده است.

احزاب مخالف حزب حاکم عدالت و توسعه در ترکیه در روزهای اخیر دولت رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه را به حمایت از گروه های تروریستی چون داعش و جبهه النصره متهم کرده اند.

فروش تی شرت های تبلیغی داعش در مغازه های ترکیه +عکس

فروش تی شرت های تبلیغی داعش در مغازه های ترکیه +عکس


ویدیو مرتبط :
ویدیو آموزش چاپ عکس روی تی‌شرت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: فروش آنلاین تی‌شرت‎ های داعش


ان مسلمان، تی‌شرت‌هایی را با آرم و شعار این گروهک طراحی و تولید کرده و به صورت اینترنتی به فروش می‌رسانند. خبرگزاری ایسنا: طرح یکی از این تی‌شرت‌ها شعار "مجاهدین سراسر دنیا / متحد با هم ایستاده‌ایم" است که تصویری از تروریست‌های داعش در حالی که چفیه بر سر گذاشته و همچون هنرپیشه‌های هالیوودی قهرمانانه ایستاده‌اند نیز بر روی آن چاپ شده است.

در طرحی دیگر، تصاویری از تروریست‌های طالبان قرار دارد که آنها را گروه یکتاپرست معرفی می‌کند.

این گروهک تروریستی و حامیانش با دست گذاشتن بر روحیه مبارزه‌طلبانه جوانان، سعی در اغوای آنان و منحرف کردن اصالت "جهاد" دارد.

این تی‌شرت‌ها از طریق صفحات فیسبوک و وب‌سایت‌ها به قیمت 7 الی 13 دلار به فروش می‌رسند.

گفتنی است بنا بر گزارش ibtimes، تولیدکنندگان این تی‌شرت‌ها اندونزیایی هستند که تا کنون انواع لباس‌ها، کالاهای ورزشی و برچسب‌هایی را با شعار "من جهاد را دوست دارم" با هدف تبلیغ تروریست‌های داعش طراح و تولید کرده‌اند.

حامیان اندونزیایی تروریست‌های سوریه و عراق همچنین در فضای مجازی نیز فعال بوده و با راه‌اندازی کمپین‌های مختلف مردم را به پیوستن به این گروه‌ها تشویق می‌کنند.

چنین فعالیت‌های رو به گسترشی در کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی باعث می‌شود صدها و هزاران جوان مسلمان فریب خورده و هم به خود و سایر مردم و هم به اسلام و جریان حق و مقاومت در جهان صدمه وارد کنند.

فروش آنلاین تی‌شرت‎های داعش+تصاویر

فروش آنلاین تی‌شرت‎های داعش+تصاویر

فروش آنلاین تی‌شرت‎های داعش+تصاویر

فروش آنلاین تی‌شرت‎های داعش+تصاویر