اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش تاج طلا و الماس ویکتوریا بکهام +عکس


وقتی ویکتوریا ادامز از گروه موزیک Spice Girl با دیوید بکهام، ستاره دنیای فوتبال، در مراسمی با تم سلطنتی ازدواج کرد، یکی از قدرتمندترین زوج های مشهور دنیا بوجود آمد.

 
 
 
 
 صبح بخیر: وقتی ویکتوریا ادامز از گروه موزیک Spice Girl با دیوید بکهام، ستاره دنیای فوتبال، در مراسمی با تم سلطنتی ازدواج کرد، یکی از قدرتمندترین زوج های مشهور دنیا بوجود آمد.

به گزارش صبح بخیر به نقل از دیلی میل؛ عشق این دو پس از آشنایی در مسابقه فوتبال خیریه در سال 1997 خیلی زود شکوفا شد و منجر به ازدواج این دو در مراسمی شبیه به داستان های عاشقانه شد.

تاجی که ویکتوریا در مراسم عروسی اش به سر داشت، حالا به قیمت 25 هزار پوند به فروش گذاشته شده است و طرفداران این دو حتی حاضرند مبلغی بیشتر از این رقم را برای بدست آوردن این تاج پرداخت کنند.

این تاج توسط اسلیم بارت، یکی از معروفترین طراحان جواهرات، طراحی شده است و از طلای زرد و الماس می باشد. او برای میک جاگر و پرنسس دایانا هم جواهراتی طراحی کرده است.

گفتنی است که لباس عروس 60 هزار پوندی ویکتوریا را ورا وانگ، طراح معروف لباس عروس، طراحی کرده بود.







ویدیو مرتبط :
10 قانون لباس پوشیدن به سبک ویکتوریا بکهام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویکتوریا بکهام" و "جسی جی" به کودکان نیازمند +عکس



"ویکتوریا بکهام" و "جسی جی" با حضور فعال در یک عمل بشر دوستانه به کودکان نیازمند کمک کردند.
ویکتوریا بکهام، الکساندر مک کوئین، و بربری فچ به عنوان معروفترین طراحان دنیای مد با طراحی خرسهای عروسکی و فروش آنها در یک حراجی اینترنتی موفق به جمع آوری بیش از 152200 پوند برای حمایت از کودکان نیازمند شدند.

 ویکتوریا بکهام,جسی جی,کودکان نیازمند


این کار جالب ایده خانم "کتی گرند" سردبیر یک مجله مطرح است و بسیاری از برندهای معروف چون پل اسمیت، گوچی، ورساچه و باربری نیز در تولید این خرسها به این ستارگان کمک کردند.
بالاترین فروش این حراجی مربوط به خرس تولید گیل دیکنز بود که با قیمت 24 هزار پوند به فروش رفت و بعد از آن خرس تولیدی لوئیز وویتون نیز با قیمت 20000 هزار پوند رتبه دوم را کسب کرد.
خرسی که ویکتوریا بکهام طراحی کرده بود یک عروسک سفید رنگ با لباس دخترانه و لبهای قرمز رنگ بود که یک روسری صورتی رنگ روی چشم چپش را پوشانده بود خرسی که او طراحی کرد  به قیمت 6500 پوند به فروش رسید.
گفتنی است این خرسها از نظر طراحی و تولید منحصر به فرد هستند و به همراه امضای طراح و تولید کننده شان به فروش میرسند.
گروه دیگری از ستاره ها نیز با فروش خرسهای سرامیکی اقدام به جمع آوری و کمک به این نهاد کردند . این خرسها با امضای ستارگان مشهور دنیای فیلم و سینما و موسیقی به فروش میرسد . در این میان خرس سرامیکی با امضای "جسی جی" با بالاترین قیمت 600 پوند به فروش رسید.... / پرداد

 

ویکتوریا بکهام,جسی جی,کودکان نیازمند

 

ویکتوریا بکهام,جسی جی,کودکان نیازمند

 

ویکتوریا بکهام,جسی جی,کودکان نیازمند