اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش اینترنتی مدارک تحصیلی!



اخبار,اخباراجتماعی,فروش مدارک تحصیلی


اخبار  اجتماعی - فروش اینترنتی مدارک تحصیلی!

 رییس پلیس فتا استان خراسان شمالی گفت: اخیرا عده‌ای افراد سودجو باراه‌اندازی سایت‌های جعلی در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مدارک تحصیلی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، سرگرد سهیل خاکشور در این رابطه افزود: افراد کلاهبردار با راه اندازی سایت های جعلی و تبلیغات فراوان و دادن وعده های دروغین از جمله منحصر به فرد بودن ، قیمت های استثنایی و همچنین کوتاه ترین زمان ممکن... دانشجویان را فریب داده و سعی در جلب اعتماد آنها می کنند.

وی اظهار کرد: این کلاهبرداران، افراد را ترغیب می‌کنند تا ازخدمات آنان بهره‌ مند شوند اما غافل از اینکه بررسی‌ها نشان داده است که این مدارک نه تنها معتبر نبوده بلکه پوششی است برای اخاذی و کسب درآمد که پس از واریز وجه به حسابشان دیگر پاسخگو نبوده و ارتباط خود را با متقاضیان قطع می نمایند.

وی همچنین بیان داشت: با توجه به ماده 13 قانون مصوب 11 دی ماه سال 88 جرائم رایانه ای استفاده غیر مجاز از سامانه های رایانه ای یا مخابراتی برای ارتکاب اعمالی از قبیل وارد کردن، تغییر، محو، ایجاد یا متوقف کردن داده ها یا مختل کردن سامانه و تحصیل وجه یا مال یا منفعت یا خدمات یا امتیازات مالی برای خود یا دیگری علاوه بر رد مال به صاحب آن به حبس از یک تا پنج سال یا جزای نقدی از بیست تا یکصد میلیون ریال یا هردو مجازات خواهد شد.

رییس پلیس فتا استان خراسان شمالی به شهروندان توصیه کرد: فریب کلاهبرداران اینترنتی که نسبت به ایجاد سایت های فروش مدرک تحصیلی دروغین در فضای مجازی می نمایند را نخورند و در صورت مشکوک شدن به این صفحات با پلیس فتا خراسان شمالی به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش "تماس با ما" یا ایمیل پلیس فتا خراسان شمالی به آدرس [email protected] تماس حاصل نمایند.

اخبار اجتماعی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
دیپلم های جعلی فروش مدارک تحصیلی تقلبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز فروش اینترنتی بلیت اتوبوس های نوروزی



 

 

 

آغاز فروش اینترنتی بلیت اتوبوس های نوروزی

 

فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای دوره نوروز ( 25 اسفند تا 15 فروردین) آغاز شد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، علاقه مندان می توانند به سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به نشانی www.rmto.ir مراجعه کنند و سپس وارد سایت مسافریار شوند. متقاضیان همچنین می توانند مستقیم به سایت http://www.mosaferyar.ir وارد شوند.

پیش‌فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای رفاه حال مسافران نوروزی حمل و نقل جاده‌ای، از اول تا هفتم اسفند، انجام می شود و از هشتم تا بیستم اسفند نیز فروش بلیت از طریق حضوری در محل پایانه‌های عمومی مسافر، دفاتر مرکزی شرکت‌های حمل و نقلی و دفاتر فروش بلیت سطح شهر، انجام می‌شود.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور تاکید کرده است، امسال افزایش 20 درصدی قیمت بلیت در خطوط عادی اعمال نخواهد شد.

از مسافران خواسته شده است سریع‌تر با خرید بلیت اینترنتی یا حضور در محل پایانه‌های عمومی و سایر دفاتر، برای تهیه بلیت اتوبوس اقدام کنند تا سازمان راهداری و شرکت‌های تعاونی مسافربری بتوانند متناسب با میزان تقاضای سفر برون‌شهری، برنامه ریزی کنند...../تحلیل:عصرایران