اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فروش آدامس محرک جنسی ممنوع شد


معاون داروی سازمان غذا و دارو از مردم خواست اقدام غیرقانونی فروش آدامس‌های محرك جنسی در داروخانه‌ها را به مراجع مربوطه گزارش كنند.

معاون داروی سازمان غذا و دارو از مردم خواست اقدام غیرقانونی فروش آدامس‌های محرك جنسی در داروخانه‌ها را به مراجع مربوطه گزارش كنند.

محمدرضا شانه‌ساز گفت: هیچ داروخانه‌ای حق فروش آدامس‌های محرك جنسی را ندارد و مردم این گونه موارد را به دانشگاه‌های علوم پزشكی سراسر كشور گزارش كنند تا برخورد شود.

وی افزود: بازرسان سازمان غذا و دارو با چنین مواردی برخورد قانونی می‌كنند و اكنون هم برای پیگیری گزارشات مردمی در این خصوص آمادگی دارند.

وی فروش این آدامس‌ها در عطاری‌ها، سوپرماركت‌ها و مغازه‌های دیگر را هم ممنوع اعلام كرد و اظهار داشت: البته باید بین آدامس‌های مختلف تفكیك قایل شد، زیرا در حال حاضر در دنیا آدامس‌های درمانی هم ساخته می‌شود و یكی از انواع داروهای جدید در دنیا به شكل آدامس و پاستیل ساخته و عرضه می‌شود كه عرضه این داروها در داروخانه‌ها با مجوز سازمان غذا و دارو مشكل ندارند.

منبع: برنا



ویدیو مرتبط :
• محرک های جنسی و سایت های پورن به روایت رایفی پور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گیاه محرک تمایلات جنسی



 

گیاهی ، محرک تمایلات جنسی

 

زعفران نه تنها ادویه‌ای خوش‌بو و خوش‌رنگ است بلکه می‌تواند برای تمایلات جنسی نیز محرک خوبی باشد.



زعفران خواص بسیاری از جمله ویژگی ضد افسردگی، تنظیم‌کننده جریان خون، برطرف‌کننده دیابت، سرطان و بیماری‌ آلزایمر نسبت داده شده است

 

تحقیقات پژوهشگران مرکز طب گیاهی لیون هم نشان داده‌اند از آنجا که زعفران سبب بهبود جریان خون می‌شود می‌تواند باعث گرم شدن بافت‌های بدن و افزایش احساسات شده و حتی بافت رحم را نیز تحریک کند.


به همین دلیل از سویی می‌تواند محرک تمایلات جنسی باشد اما مصرف بیش از یک گرم آن از آنجا که سبب خون‌ریزی رحم، حالت تهوع و استفراغ می‌شود به زنان باردار توصیه نمی‌شود. مصرف بیش از دو گرم از آن نیز کشنده است. در حال حاضر محققان در پی کشف روشی هستند تا با کمک زعفران, دارویی برای تقویت قوای جنسی تهیه کنند.