اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرود هواپیمای زندانیان در عمان تکذیب شد


یک مقام آگاه دیپلماتیک در وین با بیان اینکه خبرهای منتشر شده مبنی بر نشستن هواپیمای زندانیان آزاد شده در عمان صحت ندارد، گفت: طرفین در حال نهایی کردن برخی ملاحظات فنی هستند.

نسیم آنلاین: یک مقام آگاه دیپلماتیک در وین گفت: خبرهای منتشر شده مبنی بر نشستن هواپیمای زندانیان آزاد شده در عمان صحت ندارد.

وی افزود: مقصد هواپیمای حامل زندانیان آزاد شده ژنو سوییس است.

این منبع دیپلماتیک تاکید کرد: برجام و موضوع تبادل زندانیان دو موضوع کاملا مجزا و بی ارتباط با یکدیگر هستند.

وی همچنین در خصوص طولانی شدن روند مذاکرات نهایی برای اعلام اجرای برجام گفت: طرفین در حال نهایی کردن برخی ملاحظات فنی هستند.

انتظار می رفت روز جمعه گزارش آژانس در راستی ازمایی اقدامات ایران انجام شود ولی تاکنون - شنبه شب- این کار انجام نشده است.


ویدیو مرتبط :
فرود هواپیمای قولپیکر ایرباس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب فرود هواپیمای فرانسه در کرمان


مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: هواپیما فرانسوی به منظور سوخت‌گیری در فرودگاه کرمان به زمین نشست و فرود اضطراری صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: هواپیما فرانسوی به منظور سوخت‌گیری در فرودگاه کرمان به زمین نشست و فرود اضطراری صحت ندارد.

محمد نخعی، با اشاره به سوخت‌گیری هواپیمای فرانسوی در فرودگاه کرمان اظهار داشت: این هواپیما از نوع H25C از پاریس به مقصد کشور تایلند در حرکت بوده است.

وی با بیان اینکه نوع پرواز این هواپیما آمبولانس است و ضمن تکذیب فرود اضطراری در فرودگاه کرمان خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های کتبی و قبلی این پرواز پس از کسب مجوز از اداره کل استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفته است.

نخعی بیان داشت: همچنین در زمینه سوخت‌گیری این هواپیما در فرودگاه کرمان هماهنگی با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از چند روز قبل انجام شده و صرفا به منظور سوخت‌گیری از فرانسه وارد و حرکت به سمت تایلند صورت می‌گیرد و بحث فرود اضطراری بی‌اساس و شایعه است.