اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرود هواپیمای ایران ایر در استانبول


هواپیمای ایرباس ایران ایر در مسیر تهران - استکهلم دچار نقص فنی شد و در استانبول فرود اضطراری کرد.

خبرگزاری فارس: هواپیمای ایرباس ایران ایر در مسیر تهران - استکهلم دچار نقص فنی شد و در استانبول فرود اضطراری کرد.

شاهرخ نوش آبادی مدیر کل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در خصوص مشکل پیش آمده برای هواپیمای ایرباس A300 ایران ایر در استانبول گفت :

این هواپیما از تهران به مقصد استکهلم در پرواز بود اما در میانه مسیر دچار نقص فنی شد.

وی گفت : با بروز نقص فنی هواپیما تغییر مسیر داده و به بدون مشکل در استانبول به زمین نشسته است.

نوش آبادی افزود : یک فروند هواپیمای جایگزین به استانبول فرستاده خواهد شد تا مسافران را به استکهلم منتقل کند و قطعه مورد نیاز هواپیمایی که دچار نقص فنی شده را نیز به استانبول ببرد


ویدیو مرتبط :
فرود بوئینگ 727 ایران ایر در فرودگاه استانبول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرود اضطراری هواپیمای ایران ایر در آنکارا


مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ورود یک فروند هواپیمای این شرکت در ساعت ۲۱ شب گذشته به فرودگاه آنکارا ترکیه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: شاهرخ نوش‌آبادی مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: یک فروند هواپیمای ایران ایر به شماره پرواز 722، شب گذشته از فرودگاه هامبورگ به سمت فرودگاه امام حرکت می‌کند که روی آسمان آنکارا یکی از مسافران این پرواز دچار عارضه قلبی می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل اضطراری بودن این مسئله، خلبان به فرودگاه آنکارا اطلاع داده و درخواست فرود اضطراری می‌کند، در نهایت هواپیما ساعت 21 شب گذشته دراین فرودگاه فرود می‌‌آید.

مدیر کل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: همکاران ما در فرودگاه آنکارا، بیمار را که خانم مسنی بوده از هواپیما پیاده کرده و تحویل عوامل پزشکی فرودگاه آنکارا می‌دهند.

نوش‌آبادی خاطرنشان کرد: هواپیما ساعت 22 و 20 دقیقه شب گذشته از فرودگاه آنکارا به سمت فرودگاه امام خمینی پرواز می‌کند.