اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرود نامناسب هواپیما در فردوگاه مشهد ۱۱ مجروح بر جای گذاشت



 

فرود نامناسب هواپیما در فردوگاه مشهد ۱۱ مجروح بر جای گذاشت

 

رییس مركز حوادث و فوریت های پزشكی مشهد با اعلام خبر فرود نامناسب یك فروند هواپیمای ایرباس در فرودگاه مشهد گفت: یازده مسافر در این حادثه مجروح شدند.

دكتررضا وفایی نژاد با بیان اینكه امدادگران اورژانس مشهد در ساعت ۲ دقیقه بامداد در جریان وقوع حادثه ای در فرودگاه مشهد قرار گرفتند، گفت: امدادگران با حضوردر صحنه حادثه دریافتند یك فروند هواپیمای ایرباس به مقصد مشهد به دلیل فرود نامناسب دچار سانحه شده و در این میان تعدادی از مسافران این هواپیما دچار سانحه و مصدومیت شدند.

رییس مركز حوادث و فوریت های پزشكی مشهد با بیان اینكه فرودگاه مشهد دارای درمانگاه مجهزی است، گفت: امدادگران اورژانس هشت نفر از مصدومان این حادثه را به صورت سرپایی و در محل مورد مداوا كرده و سه تن از مصدومان این حادثه را نیز به بیمارستان منتقل كردند.

وفایی نژاد به ایسنا گفت: یك تن از این مصدومان از ناحیه لگن دچار صدماتی شده و دو تن دیگر از این مصدومان به علت استرس ناشی از فرود نامناسب دچار مشكلات تنفسی و قلبی شده بودند.

به گفته وی و بر اساس گفته های حاضران در محل حادثه این هواپیما در هنگام نشستن از ناحیه چرخ جلو دچار سانحه شده است..... / خبرگزارى ایسنا


ویدیو مرتبط :
فرود زیبای هواپیما در فرودگاه مشهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرود اضطراری هواپیمای مشهد - زاهدان با 9 مجروح/ چرخ های هواپیما باز نشد



اخبار ,اخبار حوادث ,فرود اضطراری هواپیمای مشهد

 

اخبار حوادث - فرود اضطراری هواپیمای مشهد - زاهدان با 9 مجروح/ چرخ های هواپیما باز نشد

در بررسی ها مشخص شد هواپیمای پرواز مشهد ـ زاهدان با 113 سرنشین به علت باز نشدن چرخ ها پس از 15 دقیقه پرواز بر فراز زاهدان و آماده شدن باند اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان کرده است.

سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: پرواز مشهد- زاهدان با 113 سرنشین به علت باز نشدن چرخ ها مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان شدکه بر اثر آن مسافر مجروح شدند.

حسین درخشان در گفتگو با مهر اظهار داشت: ساعت 12:30 امروز تیم های امداد و نجات هلال احمر در جریان فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه زاهدان قرار گرفتند.

بلافاصله تیم های امدادی به فرودگاه اعزام شدند و در بررسی ها مشخص شد هواپیمای پرواز مشهد ـ زاهدان با 113 سرنشین به علت باز نشدن چرخ ها پس از 15 دقیقه پرواز بر فراز زاهدان و آماده شدن باند اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه زاهدان کرده است.

به گفته درخشان، در این حادثه 9 نفر از جمله دو زن باردار مجروح شدند که 7 نفر آنها به صورت سرپایی مداوا و دو نفر به مراکز درمانی منتقل شدند. 

اخبار حوادث - مهر