اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرود اضطراری پرواز تهران در فرودگاه کرمان


مدیرکل اداره فرودگاههای کرمان گفت: پرواز شماره 1039 هواپیمایی ماهان که از تهران به مقصد رفسنجان در حال پرواز بود به علت نقص فنی در فرودگاه کرمان فرود اضطراری انجام داد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل اداره فرودگاههای کرمان گفت: پرواز شماره 1039 هواپیمایی ماهان که از تهران به مقصد رفسنجان در حال پرواز بود به علت نقص فنی در فرودگاه کرمان فرود اضطراری انجام داد.
 
ˈمحمد نخعیˈ افزود: این پرواز به علت نقص هیدرولیک ساعت 14 و 22 دقیقه بعد از ظهر امروز در فرودگاه بین المللی کرمان به زمین نشست.
 
وی ادامه داد: با تلاشهای انجام شده عوامل هوانوردی در فرودگاه بین المللی کرمان حال 68 مسافر این پرواز خوب است و مسافران به سمت پایانه هدایت شده اند.
 
او گفت: این پرواز به علت بالا بودن وضعیت ایمنی فرودگاه کرمان اقدام به فرود اضطراری در این فرودگاه کرد اما مسافران آن به رفسنجان منتقل خواهند شد.
 
مدیرکل اداره فرودگاههای کرمان افزود: با تلاشهای انجام شده مجموعه عملیات هوانوردی، برج مراقبت پرواز، ایمنی زمینی، سپاه، نیروی انتظامی و سایر ارگانهای مستقر در فرودگاه کرمان به سرعت در محل حادثه حضور یافتند لذا هیچ مشکلی برای مسافران این پرواز پیش نیامد.
 
وی گفت:هم اکنون در حال تلاش برای خارج کردن این هواپیما از باند فرودگاه کرمان هستیم.


ویدیو مرتبط :
فرودگاه آزادی تمرین فرود اضطراری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرود اضطراری پرواز بانکوک - تهران در کرمان



اخبار حوادث - فرود اضطراری پرواز بانکوک - تهران در کرمان

مدیرکل اداره فرودگاههای کرمان گفت: پرواز بانکوک - تهران بامداد امروز در فرودگاه کرمان فرود اضطراری انجام داد.

ˈمحمد نخعیˈ روز یکشنبه  افزود: بیماری یک نوجوان مسافر باعث شد تا خلبان هواپیمای مسیر بانکوک - تهران مجبور به فرود اضطراری شود.
 
وی بیان کرد: ساعت یک و هفت دقیقه بامداد یکشنبه خلبان پرواز شماره 050 شرکت هواپیمایی ماهان از نوع ایرباس 310 به علت وضعیت حاد یکی از مسافران، درخواست فرود اضطراری در فرودگاه کرمان را به برج مراقبت اعلام کرد.
 
او ادامه داد: پس از هماهنگی به عمل آمده هواپیما فرود اضطراری انجام داد و نوجوان 22 ساله برای مداوا به بیمارستان افضلی پور کرمان منتقل شد.
 
مدیرکل اداره فرودگاههای کرمان گفت: این هواپیما که از مبدا بانکوک به مقصد تهران در حرکت بود ساعت دو و 36 دقیقه باند فرودگاه کرمان را به سوی فرودگاه امام خمینی(ره) ترک کرد.
 
وی افزود: این پرواز شرکت هواپیمایی ماهان با 158 مسافر به سلامت در فرودگاه امام (ره) تهران به زمین نشست.
 
نخعی گفت: بر اساس پیگیریهای انجام شده حال جوان بیمار بستری شده در کرمان نیز رضایتبخش است.

اخبار حوادث - ایرنا