اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرود اضطراری هواپیمای نیویورک ـ مسکو به خاطر جاسازی بمب



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دقایقی پیش صورت گرفت

فرود اضطراری هواپیمای نیویورک ـ مسکو به خاطر جاسازی بمب
خبرگزاری فارس: هواپیمای شرکت روسی که از نیویورک به مسکو پرواز کرده بود به خاطر جاسازی بمب در آن در ایسلند فرود اضطراری کرد.
به گزاش فارس به نقل از شبکه خبری راشاتودی، پرواز شرکت هواپیمایی روسی «آئروفلات» به خاطر  جاسازی مواد منفجره در آن در ایسلند به زمین نشست.
این هواپیما از نیویورک به قصد مسکو پرواز کرده یود.
بر اساس این گزارش، یک منبع آگاه بی‌نام  گفت در این هواپیما پنج چمدان مواد منفجره در هواپیما جاسازی شده بود که قرار بود پس از فرود هواپیما در مسکو منفجر شود.
کادر پرواز این هواپیما در پی آگاه شدن از این حادثه درخواست فرود اضطراری در فرودگاه «ریک‌جاواک» در ایسلند کردند.
راشاتودی تصریح کرد این هواپیما سالم به زمین نشست و تمامی مسافران آن خارج شدند./فارس


ویدیو مرتبط :
هواپیمای ترکیش بخاطر بمب گذاری فرود اضطراری کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرود اضطراری هواپیما به‌ خاطر دعوای زن وشوهر!



اخبار حوادث - فرود اضطراری هواپیما به‌ خاطر دعوای زن وشوهر!

یک فروند هواپیمای خطوط هوایی دلتای آمریکا، به خاطر درگیری یک زوج، در جزایر کایمن در دریای کارائیب فرود اضطراری کرد.

به گزارش شبکه العالم، قاضی دادگاه منطقه جزایر کایمن، دیروز (سه شنبه)، "مایکل فورت" اهل لوئیزیانای آمریکا را به دلیل "رفتار ناهنجار در حال مستی" که موجب فرود اجباری هواپیما شده بود، 600 دلار جریمه کرد.
 
دعوای این مرد آمریکایی با همسرش که در سالگرد ازدواجشان از آتلانتا عازم کاستاریکا بودند، در هواپیما چنان بالا گرفت که خلبان مجبور به فرود اضطراری شد و در پی آن، پلیس این مرد را بازداشت کرد، اما همسر وی به سفر خود ادامه داد.
 
در چند هفته اخیر، این دومین بار است که یک هواپیمای "دلتا ایرلاینز" به خاطر حضور یک مسافر مست، ناچار به فرود اضطراری می شود. در هفتم فوریه (18 بهمن ماه) نیز یک هواپیمای دلتا که از بالتیمور عازم سالت لیک سیتی بود، مسیر خود را به خاطر رفتار ناهنجار یک مسافر مست تغییر داده بود.
اخبار حوادث - عصر ایران