اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرهاد مجیدی منتظر نتیجه جلسه هیات مدیره


فرهاد مجیدی که نیم فصل دوم از استقلال جدا شد، دوست دارد به استقلال برگردد. با پایان لیگ قطر او دیگر قراردادی با الغرافه ندارد و منتظر اتفاقات استقلال است.

تماشا: فرهاد مجیدی که نیم فصل دوم از استقلال جدا شد، دوست دارد به استقلال برگردد. با پایان لیگ قطر او دیگر قراردادی با الغرافه ندارد و منتظر اتفاقات استقلال است.

کاپیتان فصل گذشته استقلال که از نیم فصل گذشته لیگ ستارگان به الغرافه پیوسته بود با پایان قراردادش سرنوشت نامشخصی دارد و باوجود اینکه گفته می شد این بازیکن در پایان قرارداد با الغرافه به جمع آبی پوشان بازخواهد گشت اما رسانه های عربی از حضور او در تیم الوکره قطر در فصل جدید خبر می دهند.



البته گفته می شود او چند پیشنهاد از تیم های عربی دارد با این حال دوست دارد به تیم محبوبش برگردد اما منتظر جلسه امروز هیات مدیره است تا ببیند در انتخاب مدیریت و سرمربی استقلال چه اتفاقی می افتد و براساس آن تصمیمش را در رابطه با بازگشت به استقلال بگیرد.

از طرفی یکی دو تن از اعضای هیات مدیره هم سخت در تلاش هستند تا فرهاد را به استقلال برگردانند، هرچند که بعضی از اعضای هیات مدیره خیلی تمایلی برای بازگشت او ندارند. آنها مدعی هستند که جدایی او از استقلال به ضرر این تیم تمام شد و او نباید در آن برهه تیم را تنها می گذاشت تا استقلال به این روز بیفتد.


ویدیو مرتبط :
با حال ترین جلسه هیات مدیره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خروج وزرای ۱+۵ پس از ۴ روز مذاکرات فشرده/هیات ایرانی منتظر اعلام نتیجه جلسه+عکس



نشست داخلی 1+5 با اشتون پایان یافت/ هیات ایرانی منتظر اعلام نتیجه جلسه

نشست داخلی 1+5 با اشتون دقایقی پیش پایان یافت.

به گزارش ایسنا، قرار است جمع‌بندی این نشست به ایران اعلام شود.

در این نشست 1+5 چهار ساعت و نیم با یکدیگر و پایتخت‌های‌شان رایزنی و مشورت کرده‌اند و قرار است نتایج این گفت‌وگوها را به اطلاع هیات ایرانی برسانند.

هنوز مشخص نیست این جمع‌بندی با حضور اشتون برگزار شود یا با حضور سایر وزیران خارجه کشورهای عضو این گروه.

 

 خروج وزرای ۱+۵ پس از ۴ روز مذاکرات فشرده

 

 خروج وزرای ۱+۵ پس از ۴ روز مذاکرات فشرده

 

 خروج وزرای ۱+۵ پس از ۴ روز مذاکرات فشرده

 /ایسنا