اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرهاد مجیدی سورپرایز داربی هفتاد و هشتم


این روزها پیچیدن خبری که هنوز اساس آن مشخص نشده و معلوم نیست در حد شایعه است یا به واقعیت خواهد پیوست هواداران استقلال را امیدوار کرده است.

باشگاه خبرنگاران: این روزها اخبار در گوشی بین خانواده بزرگ استقلال پیچیده که رنگ و بوی  امید را به هواداران این تیم باز گردانده است، این خبر همان حضور مجیدی در داربی هشتاد و هشتم است.
 
 بر این اساس شایعه شده است که فرهاد مجیدی بازیکن‌ پر طرفدار استقلال که چندی پیش در مراسمی نه چندان با شکوه و در بازی کم تماشاگر و میان بهت و حیرت خانواده آبی پوشان چهار گوشه زمین را بوسید و برای همیشه خداحافظی کرد، بار دیگر در‌ داربی استقلال و پرسپولیس در میدان حاضر می‌شود تا این مسابقه به منزله بازی خداحافظی‌اش باشد، هر چند شنیدن این خبر حتی با وجود  اینکه مشخص نیست به واقعیت خواهد پیوست یا خیر به استقلالی‌ها که این روزها بازی‌های نه چندان دل چسبی را از تیم مورد علاقه‌شان می‌بینند و از شکست مقابل پرسپولیس واهمه دارند نور امیدی را بازگردانده است، اما هنوز مسئولان باشگاه در خصوص تایید صحت و سقم آن سکوت کرده‌اند و برخی هم اعلام کرده‌اند که اطلاعی از این موضوع ندارند.
 
با این وجود فرهاد مجیدی عادت دارد استقلالی‌ها را سور‌پرایز کند و بعید نیست در ‌داربی هفتاد و‌ هشتم خود را نشان دهد.


ویدیو مرتبط :
بازگشت فرهاد مجیدی شعار زیبای فرهاد مجیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سورپرایز ویژه فرهاد مجیدی برای هواداران استقلال، قبل از دربی



اخبار,اخبار ورزشی,فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی احتمالا قبل از دربی چند جلسه با استقلال تمرین می‌کند.

جمعه 8 آبان ماه بازی رفت تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود. استقلالی‌ها كه در چند دربی اخیر نتایج خوبی نگرفته‌اند، می‌خواهند با پرویز مظلومی دوباره خاطره خوش سال‌های گذشته را تكرار كنند.

 

این روزها در تمرین استقلال شنیده می‌شود كه قرار است مجیدی قبل از دربی چند جلسه به تمرین استقلال برود و با تیم تمرین كند.

فرهاد مجیدی برای اینکه نشان دهد محبوب ترین استقلالی است، همیشه در مواقع حساس، كارهای خاصی انجام می‌دهد و این بار هم با علم به اینكه تیم در فاصله چند روز مانده به دربی مورد توجه هواداران قرار می‌گیرد، می‌خواهد به تمرینات استقلال برود و در كنار بازیكنان تمرین كند. او البته از قبل هم به مظلومی قول داده بود كه به موقع، به كمك تیم می‌رود و با بازیكنان تمرین می‌كند.

حالا در این شرایط نابسامانی پرسپولیس، حضور مجیدی در تمرین استقلال می‌تواند انگیزه بازیكنان جوان این تیم را بالا ببرد و به برد استقلال مقابل پرسپولیس كمك كند.

 

در چنین شرایطی اگر استقلال دربی را ببرد، بی شك نقش مجیدی بسیار پررنگ می‌شود و اگر هم استقلالی‌ها برنده نشوند، به هر حال مجیدی به عنوان یك بازیكن باتعصب، برای تیمش مایه گذاشته و ارزش بیشتری نزد هواداران پیدا می‌كند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین