اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرهاد مجیدی جواد زرینچه را نمی‌شناسد!


سرانجام فرهاد مجیدی لب به انتقاد گشود و از شرایط مالی تیمش گلایه کرد. او بعد از تساوی برابر راه‌آهن گفت: «با این شرایط حتی اگر پنجم هم بشویم‌، هنر کردیم.»

 فرهاد مجیدی اگر جواد زرینچه را در خیابان ببیند، او را نمی‌شناسد.

سرانجام فرهاد مجیدی لب به انتقاد گشود و از شرایط مالی تیمش گلایه کرد. او بعد از تساوی برابر راه‌آهن گفت: «با این شرایط حتی اگر پنجم هم بشویم‌، هنر کردیم.»
 
این جمله از کاپیتان پرستاره‌ترین تیم لیگ برتر، درحالی اتفاق می‌افتد که استقلال به رغم همه مشکلات مالی‌اش در رده دوم جدول قرار دارد.

حرف‌های مجیدی در انتقاد از هیئت مدیره استقلال اما حاوی نکته‌ای است که بی‌شک بحث‌های زیادی به راه می‌اندازد. او که اقلا در استقلال‌، سال‌ها پشت سر جواد زرینچه به زمین بازی وارد شده در حرف‌هایش گفته است: «اسامی آنها را فقط شنیدم و سر تمرین استقلال تاکنون نیامدند. این پنج اسم را عنوان می‌کنند اما ما تا کنون ندیده‌ایم. اگر آنها را در خیابان ببینم نمی‌شناسم. همه مشکلات مالی روی دوش فتح‌الله‌زاده است و وی یک‌نفره بار تیم را بر دوش می‌کشد. قول الکی نمی‌دهیم. استقلال با این وضعیت پنجم هم نمی‌شود.»

این روایت فارس است از حرف‌های بعد از بازی مجیدی و البته همین بخش را ایسنا کمی ملایم‌تر نوشته است: «فقط مسئولان هیئت‌مدیره باشگاه را انتخاب کرده‌اند و ما هنوز آن‌ها را ندیده‌ایم و من آن‌ها را نمی‌شناسم و خود فتح‌الله‌زاده هم با کلی مشکل بالای سر تیم ایستاده است و اگر وضعیت به این صورت پیش برود تیم ما پنجم هم نمی‌شود و نباید قول بیهوده به مردم بدهیم.»

منبع: خبر آنلاین



ویدیو مرتبط :
بازگشت فرهاد مجیدی شعار زیبای فرهاد مجیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ جالب جواد زرینچه به فرهاد مجیدی


عضو هیئت مدیره استقلال گفت: مجیدی دوست‌داشتنی است اما لطف کرده که گفته ما را نمی‌شناسد.

جواد زرینچه درخصوص ناراحتی بازیکنان استقلال از مشکلات مالی و دیگر مسائل این تیم صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

- پنج‌شنبه در تمرین پرسپولیس شرکت کرده بودید. دلیل آن چه بود؟

پنج‌شنبه به همراه حمید استیلی از سوی یک شرکت دعوت شده بودیم. در این مراسم افرادی مثل آقایان پورمخبر، شهریاری، هادی ساعی و ... حضور داشتند. بعد از آن میهمانی من چون ماشین نداشتم حمید استیلی قرار شد مرا برساند. در جریان مسیر با بازیکنان پرسپولیس روبه‌رو شدیم و هیچ مسئله خاصی دیگری نبود.

- مشکلات مالی اعتراض بازیکنان را بیش از گذشته کرده، به طوری که فرهاد مجیدی روز گذشته و در پایان دیدار با راه آهن از این بابت اظهار ناراحتی و اعلام کرد اگر اعضای هیئت‌مدیره استقلال را در خیابان ببیند، نمی‌شناسد.

این لطف آقایان است. انشاءالله مشکلات مالی به زودی حل می‌شود. با توجه به اینکه جا‌به‌جایی حساب داریم، رسیدن پول طول می‌کشد. قرار است مبلغی که وزارت ورزش لطف کرده به استقلال بدهد به حساب فدراسیون فوتبال واریز و سپس این پول به حساب جدید استقلال واریز شود. به هر حال کارهای اداری طول می‌کشد. گلایه‌های بازیکنان به حق است چون پولی که می‌خواهند بگیرند حق‌شان است و نوش جانشان باشد. ما هم می‌خواهیم گرفتاری بازیکنان برطرف شود چون اگر آنها دغدغه داشته باشند نمی‌توانند به فوتبال حرفه‌ای بپردازند. قرار است مقداری از مطالبات‌شان امروز و فردا پرداخت شود. ۳۰ سال است که در استقلال کار اساسی نشده و اکنون دنبال راه‌هایی هستیم که استقلال را از این شرایط خارج کنیم. اینکه بعضی‌ها مصاحبه می‌کنند و می‌گویند اعضای هیئت‌مدیره را نمی‌شناسیم برای من شیرین است. خودم بازیکن بودم و از این حرف‌ها می‌زدم.

- اما وقتی کاپیتان تیم این صحبت را می‌کند فکر نمی‌کنید روی بقیه بازیکنان اثر بگذارد؟

فرهاد مجیدی دوست‌داشتنی و سال‌ها کنار خودم بازی کرده است. دیروز همه از استقلال انتظار برد داشتند و همه این مسائل روی بازیکنان فشار می‌آورد اما جای نگرانی نیست. اینکه ما را نشناسند بهتر است. من به این حرف‌ها عادت دارم.

- بازیکنان استقلال دوست دارند اعضای هیئت‌مدیره در تمرینات حاضر شوند...

قرار است دعوتی از بازیکنان و کادر فنی داشته باشیم. برای آنها ارزش قائلیم و نمی‌خواهیم برای دور هم بودن و شیرینی خوردن سر تمرین برویم. می‌خواهیم رفتار‌های غلطی که در گذشته با امثال من زرینچه شده با این بازیکنان نشود. می‌خواهیم درددل آنها را بشنویم.
 
- اینکه گفته می‌شود اعضای هیئت‌مدیره استقلال عملکرد مظلومی را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند و اگر یکی دو بازی تیم نتیجه نگیرد برای او جانشین انتخاب می‌کنند صحت دارد؟

هیئت مدیره استقلال ۳ جلسه برگزار کرده و در این نشست‌ها یک بار هم در مورد مسائل فنی صحبت نکرده‌ایم. من این خبر را تکذیب می‌کنم. مظلومی با تمام قدرت به کارش ادامه می‌دهد. ما او را دوست داریم. فوتبال برد و باخت دارد و باید شرایطی مهیا کنیم که تیم نتیجه بگیرد.

- نظرتان در مورد بازی با راه‌آهن چیست؟
 
قبل از هر چیز بگویم ریکاوری در ایران سخت است و استقلال ۶ بازیکن ملی‌پوش داشت که برای بازی با بحرین تحت فشار روانی بودند. فکر می‌کنم اگر روی نیروهای دیگر استقلال که روی نیمکت بودند حساب باز می‌کردیم و به ملی پوشان خود استراحت می‌دادیم شرایط بهتری داشتیم هر چند همه بچه‌ها دیروز خیلی زحمت کشیدند. راه‌آهن پس از یک اردوی خوب و بدون دغدغه داشتن ملی پوش و با یک بازتوانی مناسب مقابل استقلال قرار گرفت. این حق استقلال بود که یک روز زمان بازی‌اش جا به جا شود. ما نباید خودمان را با کشورهای اروپای مقایسه کنیم چون شرایط ریکاوری آنها با ایران فرق می‌کند. ما بازی زیاد داریم و بچه‌ها نباید نگران چیزی باشند. باید به بازی هفته آینده برابر ذوب آهن فکر کنیم. ما همیشه این تیم را برده‌ایم.

منبع: فارس