اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرهاد مجیدی از لیست 18 نفره خط خورد


هر چند استقلالی ها با خیال راحت تری نسبت به بازی رفت به دیدار این هفته با الهلال نگاه می کنند اما شاید بسیاری از دوستداران تیم آبی منتظر بودند تا ازستاره محبوب شان در بازی برگشت استفاده شود

سایت گل:  هر چند استقلالی ها با  خیال راحت تری نسبت به بازی رفت به  دیدار این هفته با الهلال نگاه می کنند اما شاید بسیاری از دوستداران تیم آبی منتظر بودند تا ازستاره محبوب شان در بازی برگشت استفاده شود و با فرهاد مجیدی صعودشان را جشن بگیرند اما ظاهرا این اتفاق رخ نخواهد داد.

با  وجود اینکه مجیدی طی دو روز گذشته در تمرین استقلال حضوری فعال داشته  و پا به پای جوان های تیمش تمرین کرده اما  نامی از او در لیست 18 نفره دیدار با الهلال دیده نمی شود.

البته ظاهرا خود مجیدی با این اتفاق مشکلی ندارد چرا که او اعلام کرده فردا شب برای حمایت از تیمش به ورزشگاه آزادی خواهد رفت تا  نشان دهد بیرون ماندنش از لیست 18 نفره را نمی توان به حاشیه ها ربط داد.

http://sobbekheir.com/up/images/15/159599.0m4x2v5.jpg


ویدیو مرتبط :
ضربه سر فرهاد مجیدی که با بدشانسی به تیرک خورد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرهاد مجیدی در لیست 18 نفره آبی ها


آخرین مصاحبه امیر قلعه نویی پیش از بازی با مس کرمان برای هواداران استقلال یک سورپرایز ویژه داشت. قرار گرفتن نام فرهاد مجیدی در لیست 18 نفره آبی ها خبری بود که جنب و جوش زیادی در بین هواداران این تیم ایجاد کرد.

تماشا: آخرین مصاحبه امیر قلعه نویی پیش از بازی با مس کرمان برای هواداران استقلال یک سورپرایز ویژه داشت. قرار گرفتن نام فرهاد مجیدی در لیست 18 نفره آبی ها خبری بود که جنب و جوش زیادی در بین هواداران این تیم ایجاد کرد. او در کنفرانس روز قبل از بازی در جمع خبرنگاران گفت: «کارت بازی مجیدی قرار است صادر شود و فکر می کنم جزو 18 بازیکن باشد.» همین جمله قلعه نویی کافی بود تا هواداران زیادی برای حضور در ورزشگاه برای تشویق مجیدی برنامه ریزی کنند.

مجیدی بازی می کند


در حالی که قلعه نویی تنها از حضور مجیدی در لیست 18 نفره خبر داد اما منابع موثق از بازی کردن مجیدی در این مسابقه خبر می دهند. با اینحال طبق شنیده ها مجیدی از ابتدا به میدان نمی آید و در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی وارد زمین می شود.

آمادگی بعد از 10 روز

بعد از ثبت قرارداد  و صدور کارت بازی فرهاد مجیدی، کادر فنی و مربی بدنساز استقلال زمان مناسب برای بازی کردن او را بعد از سه تا چهار هفته اعلام کردند. با این وجود مجیدی بعد از حدود 10 روز به شرایط بازی رسیده و قرار است مقابل مس به میدان برود اما نکته جالب درباره این پیش بینی زمانی است که قلعه نویی از همان اول می دانست که مجیدی آماده است و کار زیادی برای رسیدن به شرایط بازی ندارد. با اینحال او با تعیین زمان طولانی تر فشار هواداران و شعارهای آنها در چند بازی قبل را از روی خودش برداشت.

فرهاد کاپیتان می شود؟

مسئله کاپیتانی این روزها موضوع بی اهمیتی برای استقلالی ها نیست. آبی ها حالا چند کاپیتان دارند و با وجود ختم ماجراها با رأی قلعه نویی، هنوز هم این قضیه تمام نشده. در این شرایط باید دید با حضور مجیدی در میدان چه اتفاقی برای بازوبند کاپیتانی می افتد. بازوبند بر دست جباری یا رحمتی باقی می ماند یا این تکه پارچه پر ماجرا به فرهاد مجیدی سپرده می شود؟!

مجیدی روال تازه واردها را ادامه می دهد؟

روال عملکرد همه بازیکنان استقلال در این فصل به این شکل بوده که اکثر آنها در اولین بازیشان برای استقلال عملکردی قابل قبول داشته اند. فابیو جانواریو در شروع فصل در اولین بازی برای استقلال گل زد. حسن اشجاری و عباس محمدرضایی در اولین بازی مقابل سایپا پاس گل دادند و ایمان موسوی و فرزاد حاتمی هم در اولین بازیشان برای استقلال در جام حذفی گل زدند. فرهاد مجیدی که در آخرین تمرین های استقلال عملکرد قابل قبولی داشته حالا این فرصت را به دست می آورد تا روال کار تازه واردها را ادامه دهد.