اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرمانده نیروی انتظامی عزادار شد



اخبار,اخبار اجتماعی, فرمانده نیروی انتظامی

‌فرمانده نیروی انتظامی در غم از دست دادن پدر به سوگ نشست.

 پهلوان حاج مرتضی اشتری پیرغلام اهل بیت(ع)، شاعر و مداح اهل بیت ‌اصفهانی و پدر سردار حسین اشتری‌ فرماندهی نیروی انتظامی چشم از جهان فروبست.

مراسم ترحیم این شاعر و مداح اهل بیت اصفهانی به‌زودی اعلام می‌شود.

گفتنی است، مراسم تجلیل از حاج مرتضی اشتری، پیرغلام اهل بیت(ع) با حضور محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردار اشتری، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان استان اصفهان 19 دی‌ماه سال گذشته در اصفهان برگزار شد.

در این مراسم، به پاس خدمات و تلاش‌های این پیرغلام اهل بیت(ع) در زمینه ترویج فرهنگ زورخانه‌ای و نیز فعالیت‌های وی در هیئات مذهبی تجلیل به عمل آمد.

اخبار اجتماعی - تسنیم


ویدیو مرتبط :
واکنش فرمانده کل نیروی انتظامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قالیباف : کسی جرأت نداشت از فرمانده نیروی انتظامی سوال بپرسد ، اما من این راه را باز کردم / مدیر اجرایی نباید حرف مفت بزند



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قالیباف : کسی جرأت نداشت از فرمانده نیروی انتظامی سوال بپرسد ، اما من این راه را باز کردم / مدیر اجرایی نباید حرف مفت بزند

اگر فرصتی باشد حرف می‌زنم حرف اضافه بلد نیستم زمانی که سؤالی افراد بپرسند ما جواب می‌دهیم و اگر اتفاق خاصی در شهر روی دهد حتماً شفاف موضوعات را بیان می‌کننم.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب : سال گذشته عملیات عمرانی ساخت تونل صدر_نیایش در تهران کلید خورد و شهردار تهران در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

امروز بعد از یک سال طی بازدید خبرنگاران از پیشرفت 70 درصدی تونل نیایش و 50 درصدی پل صدر شهردار تهران در خصوص ویژگی‌های فنی و اقدامات صورت گرفته در این پروژه سخن گفت.

همه خبرنگاران با گذاشتن کلاه ایمنی، پوشیدن چکمه و به تن کردن کاورهای مخصوص از حدود 3 کیلومتر از پروژه بازدید کردند.

در طول بازدید مازیار حسینی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به خبرنگار فارس گفت که تونل صدر_نیایش با یک میلیارد دلار ساخته می شود و فکر نمی‌کنم هزینه بیش از این شود.

در این مراسم یکی از خبرنگاران از قالیباف پرسید که شما چقدر به خبرنگاران پاسخگو هستید و چه میزان به آنها اعتماد دارید گفت: یک زمانی در نیروی انتظامی کسی جرأت نداشت سؤالی از فرمانده نیروی انتظامی بپرسد اما بنده راه را برای خبرنگاران باز گذاشته تا همه موضوعات را بپرسند و به موضوعات جواب می‌دادم الا مواردی که وارد حریم خصوصی افراد شوند.

وی افزود: شما به عنوان خبرنگار حق ندارید وارد حریم خصوصی افراد شوید.

قالیباف اضافه کرد: حال اینکه بنده در شهرداری پاسخگو نیستم بله. من حوصله حرف اضافه زدن و گفتاردرمانی ندارم. من کار دارم هفته چند روز از تونل‌ها و پروژه‌های شهرداری بازدید می‌کنم.

وی با بیان اینکه من مدیر اجرایی هستم گفت: مدیر اجرایی چقدر باید حرف بزند حرف مفت که نمی‌توانم بزنم.

وی با تأکید بر این موضوع هیچ وعده‌ای ندادم که تاکنون به آن عمل نکرده باشم، گفت: هر تعهدی که دادم تا پایان سال جاری به لطف خدا انجام می‌دهم.

وی با بیان اینکه مخلص خبرنگارانم هستم، گفت: اگر فرصتی باشد حرف می‌زنم حرف اضافه بلد نیستم زمانی که سؤالی افراد بپرسند ما جواب می‌دهیم و اگر اتفاق خاصی در شهر روی دهد حتماً شفاف موضوعات را بیان می‌کننم.

وی افزود: هر جا ابهامی وجود دارد بپرسید من پاسخ می‌دهم.

وی با بیان اینکه من مسئول سخنرانی نیستم گفت: من مسئول کار مردم ،تونل‌سازی، جمع‌آوری زباله و انجام کارهای شهر هستم. اگر بخواهم سخنرانی هم بکنم باید مطالعه بکنم. حرف مفت نمی‌توانم بزنم.

وی بیان کرد: من مسئول نصحیت کردن نیستم من باید کار فرهنگی انجام دهم.

قالیباف تأکید کرد: وقتی برای زدن حرف اضافه ندارم اینکه صداوسیما در برنامه‌های شهرداری حلقه اول است مشکل شما با آنهاست تلاش کنید برطرف شود./انتخاب