اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرماندار خرم آباد خبر درگیری در سخنرانی الله کرم را تایید کرد (+عکس)



فرماندار خرم آباد خبر درگیری در سخنرانی الله کرم را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، درپی انتشار برخی اخبار در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه روز گذشته ‏در درگیری طلاب حوزه علمیه خرم آباد با برخی افراد منسوب به بسیج، چند تن از طلبه ها با آجر و بیل مصدوم و شیشه های حوزه شکسته شد، امروز خجسته پور فرماندار خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا این خبر را تایید کرد.

در این مراسم که با حضور حسین الله کرم برگزار شد، درگیری و‌ زد و خورد پس از آن آغاز شد که یکی از افراد حاضر  به خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی توهین کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 


ویدیو مرتبط :
ویدئو سخنرانی فرماندار شهریار در همایش استانی خبر نگار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری در سخنرانی الله کرم در خرم آباد


فرماندار خرم آباد خبر درگیری در سخنرانی الله کرم را تایید کرد.

خبرگزاری ایلنا: فرماندار خرم آباد خبر درگیری در سخنرانی الله کرم را تایید کرد.

درپی انتشار برخی اخبار در شبکه های اجتماعی مبنی بر اینکه روز گذشته ‏در درگیری طلاب حوزه علمیه خرم آباد با برخی افراد حاضر در جلسه، چند تن از طلبه ها مصدوم و بنا به شنیده ها شیشه حوزه شکسته شد، امروز خجسته پور فرماندار خرم آباد در گفت و گو با خبرنگار خبر درگیری را تایید کرد.

سردار کشکولی انتساب این افراد به بسیج را رد کرده است.

در این مراسم که با حضور حسین الله کرم برگزار شد، درگیری پس از آن آغاز شد که یکی از افراد حاضر  به خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی توهین کرد.

درگیری در سخنرانی الله کرم در خرم آباد