اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرصت 10 روزه نیلسون به پرسپولیس


جلسه دروازه‌بان ناراضی پرسپولیس با مسئولان این باشگاه برگزار شد.

خبرگزاری فارس: جلسه دروازه‌بان ناراضی پرسپولیس با مسئولان این باشگاه برگزار شد.

نیلسون این روزها به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از دست مسئولان باشگاه پرسپولیس ناراحت است و حتی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمال جدایی از جمع قرمزپوشان را در نیم فصل دارد.

از همین رو مسئولان باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای را با نیلسون برگزار کردند و در خصوص مصاحبه‌هایش و اتفاقات اخیر با وی به گفت‌وگو پرداختند در نهایت مسئولان باشگاه پرسپولیس از نیلسون خواستند تا 10 روز دیگر به آنها برای پرداخت بخشی از مطالباتش فرصت دهد که او نیز با وجود ناراحتی با این درخواست موافقت کرد اما نیلسون اعلام کرده در صورتی که قرمزپوشان به وعده خود عمل نکنند تصمیم دیگری خواهد گرفت.


ویدیو مرتبط :
سوپر واکنش نیلسون دروازبان پرسپولیس!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرصت 10 روزه پرسپولیس به دنیزلی


مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دنیزلی در نامه‌ای به ما اعلام کرده که در حال حاضر در یونان است اما ما فقط 10 روز دیگر به او وقت می‌دهیم.

خبرگزاری فارس: مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دنیزلی در نامه‌ای به ما اعلام کرده که در حال حاضر در یونان است اما ما فقط 10 روز دیگر به او وقت می‌دهیم.

مصطفی شکری در خصوص پرونده مانوئل ژوزه اظهار داشت: از این پرونده فعلا خبر خاصی نیست فقط فیفا در سه نامه از ما مدارکی خواسته که ما هم برای آنها جامع و کامل ارسال کردیم.

وی درباره شکایت آرفی نیز گفت: او ابتدا شکایتی را به فیفا انجام داد و سپس به وی اعلام شد که باید موضوع را در ایران پیگیری کند. به همین دلیل آرفی شکایت خود را به کمیته انضباطی انجام داد که کمیته انضباطی نیز اعلام کرد که پولی بالغ بر 100 هزار دلار باید به ایشان پرداخت شود البته این پول کمی بیشتر از 100 هزار دلار است.

مشاور حقوقی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: او به تازگی به فیفا رفته و گفته که رأی کمیته انضباطی ایران عملی نشده است و به همین دلیل فیفا از این بازیکن مدارکی خواسته و رونوشت‌های نامه‌ها را برای ما ارسال کرده است. متأسفانه زمانی که آرفی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ما را متهم به پرداخت پول‌هایش کرده کسی نبوده که در این مورد درخواست تجدید نظر خواهی داشته باشد. به همین دلیل این رأی علیه ما صادر شده اما نمی‌شود گفت که رأی صادره برای ما خطرناک است.

شکری ادامه داد: البته رأی صادره کمیته انضباطی باید یک ماهه عملی شود که ما هم پیگیر این پرونده هستیم تا تکلیف را روشن کنیم. ولی به آرفی در همین رسانه اعلام می‌کنیم بهتر است که در یک نشست برسر قیمت و مبلغ پرداختی با یکدیگر کنار بیاییم و این مشکل را حل کنیم.

شکری در مورد پرونده دنیزلی نیز گفت: ایشان باید پول پرسپولیس را پرداخت کند اما او به ما اعلام کرده که در حال حاضر در یونان است و هفته آینده بر می‌گردد. ما هم دوست داریم که وارد فاز حقوقی نشویم به همین دلیل 7 الی 10 روز به آن فرصت دادیم تا تکلیف را روشن کند و پول ما را پرداخت کند در غیر این صورت لایحه شکایتی خود را به فیفا ارسال خواهیم کرد.