اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرش‌های سرقتی دزد سابقه‌دار را لو داد



اخبار حوادث - فرش‌های سرقتی دزد سابقه‌دار را لو داد

متهم سابقه‌دار که پس از آزادی از زندان بار دیگر ازمنازل و یک مغازه فرش‌فروشی سرقت کرده بود، از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان مرودشت در استان فارس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در این باره به جام جم گفت: چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و خبرداد همسایه اش وضع مالی مناسبی ندارد، اما وی فرش های نفیسی را به خانه اش منتقل کرده و در تلاش برای یافتن مشتری برای فروش آنهاست و گمان می برد این اموال که در خانه مرد همسایه نگهداری می شود، سرقتی باشد.

سرهنگ علی شیبانی افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی تحقیقات در این باره آغاز شد و ماموران با زیر نظر گرفتن خانه این مرد، مشاهده کردند افراد غریبه بسیاری به خانه او در رفت و آمد هستند. ماموران با هماهنگی قضایی وارد خانه این مرد شدند و 9 تخته فرش نفیس دستباف را کشف کردند.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی ادعا کرد، فرش ها متعلق به یکی از دوستانش بوده که در اختیار وی قرار داده تا آنها را برایش بفروشد، اما برای بردن فرش ها به خانه اش نیامده است.

وی یادآور شد: با اطلاعات به دست آمده از دوست متهم، وی نیز تحت تعقیب قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر شد و با انتقال به پلیس آگاهی اظهارات متناقضی را بیان کرد و مدعی شد این مرد دوست قدیمی اش است، اما فرش ها را وی در اختیارش قرار نداده است. در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد این متهم یک دزد سابقه دار است که چندی پیش از زندان آزاد شده و از منازل و مغازه ها سرقت می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت اضافه کرد: با به دست آمدن سوابق کیفری متهم، او دوباره بازجویی شد و اعتراف کرد: چند روز یک مغازه فرش فروشی را در بازار وکیل شیراز زیر نظر گرفتم تا این که یک شب با تخریب این مغازه وارد آن شدم و 9 تخته فرش نفیس را دزدیدم و آنها را برای فروش به شهرستان مرودشت آوردم.

وی گفت: در پی اظهارات متهم، تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم وی آغاز تا این که مشخص شد این متهم شبانه به چند خانه نیز وارد شده و اموال قیمتی این مکان ها را نیز به سرقت برده است.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهم و مردی که اموال سرقتی را در خانه اش نگهداری کرده بود، تحقیقات تکمیلی از مرد سارق ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
دزد سابقه دار و حرفه ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری 101 دزد سابقه دار در تهران (+تصاویر)



اخبار,اخبارحوادث,دزدان سابقه دار

 

اخبار,اخبارحوادث,دزدان سابقه دار

 

اخبار,اخبارحوادث,دزدان سابقه دار

 

اخبار,اخبارحوادث,دزدان سابقه دار

 

اخبار,اخبارحوادث,دزدان سابقه دار

 

اخبار,اخبارحوادث,دزدان سابقه دار

 

اخبار,اخبارحوادث,دزدان سابقه دار

 

اخبار,اخبارحوادث,دزدان سابقه دار

 

اخبار,اخبارحوادث,دزدان سابقه دار

 

 اخبارحوادث  - ایرنا