اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرزند ایرج دانایی‌فرد در تمرین استقلال


فرزند زننده نخستین گل ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال از هفته آینده در تمرین تیم استقلال حضور پیدا می‌کند.

خبرگزاری فارس: فرزند زننده نخستین گل ایران در مسابقات جام جهانی فوتبال از هفته آینده در تمرین تیم استقلال حضور پیدا می‌کند.

فرزند ایرج دانایی‌فرد با هماهنگی کادر فنی تیم استقلال از هفته آینده در تمرینات این تیم حضور پیدا خواهد کرد. قرار است بعد از بازگشت استقلال از اردوی اوکراین پسر دانایی‌فرد پس از تشکیل جلسه با مسئولان این تیم، در تمرینات آبی‌ها حضور یابد.

ایرج دانایی‌فرد عضو تیم ملی فوتبال در جام جهانی 1978 بود که در دیدار با اسکاتلند نیز گلزنی کرد. او زننده نخستین گل ایران در تاریخ جام‌های جهانی است.


ویدیو مرتبط :
گوش چپ دهه 50 ایران و تاج(استقلال) ایرج دانایی فرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم انصاری‌فرد در تمرین استقلال!


تیم استقلال به منظور آماده‌سازی خود صبح امروز به آکادمی ملی المپیک رفت و بازیکنان این تیم به مدت 40 دقیقه زیرنظر کادر فنی به زدن وزنه‌های سبک و تست پرداختند. خبرگزاری فارس: تمرین امروز استقلال با حضور کریم انصاری‌فرد برگزار شد.

تیم استقلال به منظور آماده‌سازی خود صبح امروز به آکادمی ملی المپیک رفت و بازیکنان این تیم به مدت 40 دقیقه زیرنظر کادر فنی به زدن وزنه‌های سبک و تست پرداختند.

نکته جالب در تمرین امروز استقلال حضور کریم انصاری فرد بود که در بین بازیکنان این تیم دیده شد و با آنها به گرمی برخورد کرد. کریم انصاری فرد پس از انجام تمرین خود به سرعت محل آکادمی را ترک کرد.

استقلالی‌ها با ملی‌پوشان از رشته های مختلف هم روبرو شدند. ملی پوشانی از تیم های کاراته، جودو و والیبال نشسته.

تمرین عصر استقلال امروز ساعت 18 در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار می شود.