اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فرزاد فرزین کاپرفیلد می شود


«فرزاد فرزین» خواننده مطرح کشورمان که به آقای شومن معروف است در جدیدترین کنسرت خود قصد دارد پرفومنس سینمایی_موسیقیایی را به روی صحنه ببرد؛کنسرتی که دکوپاژ سینمایی آن بر گرفته از حرکات بدلکاری است و فرزین قصد دارد با استفاده از جذابیت های تصویری سینما،فضایی متفاوت را برای مخاطبان خود رقم بزند.

 خبرگزاری صبا: «فرزاد فرزین» خواننده مطرح کشورمان که به آقای شومن معروف است در جدیدترین کنسرت خود قصد دارد پرفومنس سینمایی_موسیقیایی را به روی صحنه ببرد؛کنسرتی که دکوپاژ سینمایی آن بر گرفته از حرکات بدلکاری است و فرزین قصد دارد با استفاده از جذابیت های تصویری سینما،فضایی متفاوت را برای مخاطبان خود رقم بزند.

در این کنسرت که چهره های شاخص سینما و تئاتر هم حضور پیدا میکنند، برای اولین بار قطعاتی از آلبوم ۶ «فرزاد فرزین» در تهران اجرا میشود.

کنسرت بزرگ فرزاد فرزین روز های چهارشنبه و پنچ شنبه ۸ و ۹ اردیبهشت در نمایشگاه بین المللی ، سالن میلاد اجرا می‌شود.


ویدیو مرتبط :
فرزاد فرزین آتیش : دانلود آهنگ فرزاد فرزین آتیش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ کنسرت جالب توجه فرزاد فرزین


کنسرت فرزاد فرزین مثل همیشه با سورپرایز های فراوان و اجرای صحنه ای جالب توجه در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد. با تماشای عکس ها شاید بتوان حال و هوای استیج را حس کرد.